Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 21:57
sunflower83
sunflower83 is offline
ik vind een jongen erg leuk
en sms elke dag met hem
ik vind hem erg leuk en wist biet zeker wat ie van mij vond ondanks die altijd lieve dingen terug stuurde naar mij..
nu vroeg ik donderdag avond via sms
van wat vind je van mij
en hij zei dat me vaker wilde zien en beter leren kennen, maar nog niet alles wilde verklappen wat ie van mij vond want het moest spannend blijven maar moest toch vertrouwen hebben want hij kent me dan nog niet goed, en hij wilkde me graag vaker zien.. enzo
nou ik terug gestuurd is goed hoor
nu is het maandag en heb nog steeds niks gehoord van hem geen smsje!!
ik had vrijdag 1 keer wat gestuurd hoe het er mee ging
zaterdag of we keertje uitkonden
en gisteravond nog iets ( ietsl liefs ofzow)
maar hij reageert niet alsof ie van de aardbodem is verdwenen!! ik durf niet zomaar te bellen
heb ik nog nooit gedaan, we smsen alleen maar

maarja ik weet niet wat ik moet doen ( hij heeft weleens verteld dat ie oude tel had dat ie gaar was en batterij niet goed werkte, zou er dan wat met ze tel zijn??
ik hoop het want ik wordt helemaal gek al drie dagen
hij zei zelf dat ie me beter wilde leren kennen
wil hij dat opeens niet meer??
maar dan heb ik zoiets van zeg het dan eerlijk stuur een sms met dat, dan hoef ik geen hoop te houden
nu weet ik niks en zit in onzekerheid
heb ik wat verkeerds gestuurd
ik had lieve smsjes gestuurd deze drie dagen, misschien vind ie dat ik hem teveel stalk ofzow
wat denken jullie loop ik hem teveel achteraan??

ik weet niet wat ik moet doen
een mailtje sturen en vragen waarom stuur je niks ..of gewoon afwachten
hij zei een keer voor de grap als je een week niks van me hoort dan sms ik niet meer
maarja dat was een grapje
maar vind het nu niet grappig meer , wordt zo gek van onzekerheid

dan zullen jullie denken het is pas drie dagen dat ie niks stuurt maarja ik smste twee weken lang ELKE DAG!!
dusja dan vind ik het erg vreemd opeens :-(

xus

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 22:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 22:00
Verwijderd
Je kunt hem natuurlijk altijd opbellen, dan weet je meteen een stuk meer.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:01
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Laat hem even met rust en w8 tot hij iets van zich laat horen. Een beetje 'hard to get' kan kwaad. Gewoon wachten of hij iets van zich laat horen, en als hij jou leuk vindt dan doet hij dat heus wel en doet hij dat niet dan is hij waarschijnlijk niet echt geinteresseerd. Gewoon wachten en niets van je laten horen tot hij weer iets van zich heeft laten horen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:02
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-05-2004 @ 23:00 :
Je kunt hem natuurlijk altijd opbellen, dan weet je meteen een stuk meer.
Dan maakt ze het hem wel erg makkelijk, het moet wel van twee kanten komen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 24-05-2004 @ 23:02 :
Dan maakt ze het hem wel erg makkelijk, het moet wel van twee kanten komen.
Daar heb je wel helemaal gelijk in, maar als je het toch wilt weten zou ik het maar doen.

Steeds in onzekerheid zitten is ook niet prettig.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:06
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-05-2004 @ 23:04 :
Daar heb je wel helemaal gelijk in, maar als je het toch wilt weten zou ik het maar doen.

Steeds in onzekerheid zitten is ook niet prettig.
Nou ja op zich is het aardig duidelijk. Ach onzekerheid zorgt voor wat afwisseling (en als hij niets van zich laat horen is die onzekerheid over een paar dagen ook wel over).
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 24-05-2004 @ 23:06 :
Nou ja op zich is het aardig duidelijk. Ach onzekerheid zorgt voor wat afwisseling (en als hij niets van zich laat horen is die onzekerheid over een paar dagen ook wel over).
Dat is voor een deel natuurlijk persoonsgebonden.

Maar ik ben het met je eens. Ik zou die ander dan maar laten stikken. Misschien een beetje bot gezegd, maar wel de waarheid.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:09
juno
juno is offline
playing hard to get is echt het stomste wat je kan doen. Als hij ook een beetje onzeker is , is dat de aangewezen methode om een prachtige romance in de kiem te smoren.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:09
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-05-2004 @ 23:07 :
Dat is voor een deel natuurlijk persoonsgebonden.

Maar ik ben het met je eens. Ik zou die ander dan maar laten stikken. Misschien een beetje bot gezegd, maar wel de waarheid.
Zijn we het daar tenminste over eens . Bovendien is afgewezen worden veel pijnlijker dan even wat onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:11
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
juno schreef op 24-05-2004 @ 23:09 :
playing hard to get is echt het stomste wat je kan doen. Als hij ook een beetje onzeker is , is dat de aangewezen methode om een prachtige romance in de kiem te smoren.
Gedeeltelijk waar maar een smsje is ook van zijn kant zo gestuurd, en je moet wel heel verlegen zijn wil je geen smsje durven sturen.
waarom post ik zoveel in dit topic?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 24-05-2004 @ 23:09 :
Zijn we het daar tenminste over eens . Bovendien is afgewezen worden veel pijnlijker dan even wat onzekerheid.
En daar zijn we het ook over eens.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:18
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
jongen die ik leuk vind heeft al drie dagen niks meer van zich laten horen!! :-(
Joh, hij is vast dood.

Misschien heeft hij het druk? Misschien wil hij even rust? Jongens houden er geloof ik niet erg van als je ze constant op hun nek zit.
Oud 24-05-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 24-05-2004 @ 23:18 :
Joh, hij is vast dood.

Misschien heeft hij het druk? Misschien wil hij even rust? Jongens houden er geloof ik niet erg van als je ze constant op hun nek zit.
Nou......

Eigenlijk is het best leuk hoor
Hangt er natuurlijk wel vanaf wie het is.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 10:15
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-05-2004 @ 23:19 :
Nou......

Eigenlijk is het best leuk hoor
Hangt er natuurlijk wel vanaf wie het is.
Ja klopt maar af en toe een beetje rust en niet iemand die de hele dag belt smst of weetikveel is ook wel leuk dan kan je gewoon verder met de dingen die je normaal ook moet doen
Oud 25-05-2004, 13:11
Verwijderd
nou, ik ken dat gevoel haha
mijn schatje had ik gisteravond ook al een dagje niet gesproken en meestal smst ie wel snel terug, dus ik was n beetje bezorgd geworden en toen heb ik hem gewoon maar gebeld (1x overlaten gaan want ik heb prepaid, hij abo) en evenlater belde hij terug. bleek gewoon dat ie het wat druk had gehad enz.
keej wij hebben al wel wat (2,5 week), maar goed
pak gewoon de tel en vraag hoe het met hem gaat. wees niet te opdringerig, want dan wil ie miss niet meer. miss is ie wel een beetje geschrokken van jouw liefdesovertuiging en heeft ie uit beleefdheid iets teruggesmst, maar gaat het hem toch n beetje snel.
of misss is zijn batterij gewoon kapot en kan ie nix terugsmsen.
of miss heeft hij het gewoon heel druk (weenie of ie examen moete doen, maar het is examentijd...).
maak je niet te veel zorgen joh. en onthou: 2 weken smsen is nog niet zo lang. doe alles rustig aan want miss gaat het wel wat snel voor hem. het komt vast allemaal goed!!!!

kussie
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:13
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
shit das waar ook.. zal je snel bellen
Oud 29-05-2004, 17:54
JantjePietje
JantjePietje is offline
Hij wil je vast opgeilen voor het echte werk misschien.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:59
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 29-05-2004 @ 18:54 :
Hij wil je vast opgeilen voor het echte werk misschien.
juist
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:04
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Het is al een paar dagen geleden, als hij nog steeds nix heeft laten horen moet je maar gewoon bellen en vragen om duidelijkheid. Hoogstwaarschijnlijk kan je hem daarna gaan vergeten omdat het gevoel toch niet wederzijds blijkt te zijn. Als je al weer contact met hem hebt is er geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jongens zijn niet zo goed in smsjes sturen.

Maar misschien wil hij even nadenken en even geen contact met jou hebben. Hij wil misschien nadenken over jullie. Hem teveel smsjes sturen is ook niet goed. Dan kom je opdringerig over en veel jongens vinden dat niet zo leuk. Heb je ook zijn msn? (Als je msn hebt...) Misschien moet je eens met hem op msn het erover hebben of hem een mailtje sturen over een paar dagen...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 20:22
Toscane
Toscane is offline
Ik zou hem gewoon bellen. Anoniem wel te verstaan. Das veiliger. Ga niet hard to get spelen, want als jij hem leuk vind en hij jou waarom zouden jullie er dan omheen draaien. En vraag hem gewoon van goh had je geen zin of tijd om af te spreken zaterdag, als je dat niet durft maak er iig een leuk gesprek van. En hoe moeilijk dat dan misschien ook is.. de rest moet je vervolgens denk ik toch echt aan hem overlaten. Want als je het niet durft te vragen is dat denk toch een van de weinige manieren die overblijft om duidelijkheid te krijgen of ie je leuk vindt.
Oud 30-05-2004, 11:05
Verwijderd
anoniem bellen? dat lijkt me nogal stom, eigenlijk.

Maargoed, misschien heeft hij het druk, staat z'n telefoon uit, is z'n berichtengeheugen vol, heeft hij geen beltegoed meer, is hij een weekendje weg, etc...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:25
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-05-2004 @ 12:05 :
anoniem bellen? dat lijkt me nogal stom, eigenlijk.
Op zich wel maar als je normaal belt en hij neemt nie op ga jij je weer afvragen van neemt ie niet op omdat ik bel of neemt ie niet op gewoon omdat ie niet op kan nemen. Dan kan je maar beter gewoon anoniem bellen. Ik sla mezelf nog steeds voor me kop dak dat toen niet gedaan heb, al blijft hij natuurlijk de looser.

Heb je inmiddels al weer iets van hem gehoord trouwens??
Oud 30-05-2004, 13:03
Verwijderd
Misschien is zn beltegoed op.

Ja, sorry...maar ik zou me niet teveel zorgen maken (nog niet) 3 dagen, kan heeeeel goed zonder opzet zijn.
En hij heeft toch laten weten dat hij wel interesse in je heeft?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:15
Maija
Maija is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 30-05-2004 @ 13:25 :
Op zich wel maar als je normaal belt en hij neemt nie op ga jij je weer afvragen van neemt ie niet op omdat ik bel of neemt ie niet op gewoon omdat ie niet op kan nemen. Dan kan je maar beter gewoon anoniem bellen. Ik sla mezelf nog steeds voor me kop dak dat toen niet gedaan heb, al blijft hij natuurlijk de looser.

Heb je inmiddels al weer iets van hem gehoord trouwens??
sorry hoor, maar als hij niet opneemt als hij ziet dat jij belt, dan zou het ook nooit wat kunnen worden, dus hij is de lozer en jij kan dr nx aandoen,
Oud 30-05-2004, 13:35
Mish
Mish is offline
verdorie kwil weten hoe et nu is
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:36
wie?
wie? is offline
ehj zn sms-tegoed kan toch gewoon op zijn...
Oud 30-05-2004, 15:53
JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
haha vrouwen
gelijk allemaal (complot) theorieen erop los barsten

bel hem
vind ie vast leuk
Oud 30-05-2004, 16:17
Zink
Zink is offline
Is een paar wachten voor te bellen niet een standaard verleidings truc om te zorgen dat degene helemaal gek van je wordt en constant aan je denkt? Wie weet ?!

Blijkt bij jou trouwens wel te werken
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:11
moenbase
moenbase is offline
Het constant blijven smsen kan erg bedrukkend zijn, hou hier rekening mee. Geef elkaar genoeg ruimte..
Oud 31-05-2004, 21:53
sunflower83
sunflower83 is offline
nou ehh hij heeft gesmst paar daageis geleden

hij zei niet waarom ie niet smste heb ik ook maar niet gevraagt waarom niet want ja dat durfe ik niet
ik was dit weekend op vakantie en toen heb ik er een paar gehad eentje vrijdag niet echt boeiend maar stond ik ga nu werken en zo nouja vond ik niet zo leuk klinken dus was beetje down

stuurde zaterdag avond eentje van ik mis je

en toen vanavcht kreeg ik een sms terug met ik mis jou ook wil je snel zien en spreken..
ik helemaal gelijk wakker en niet meer kunnen slapen
dat stuurt ie vaker... maar toch het is toch een berichtje :-)
elke keer vraag ik dan tja ik kan wel zeg dan waneer jij kan maarja tkomt er dus niet van steeds dat we afspreken zou ie verlegen zijn ofzow

maar ieder geval blijf ik nog steeds nieuwsgierig waarom het zo lang duurde en nog steeds zo lang duurt voor dat ik wat terug krijg, wnat nu stuurde ik op dat smsje vanacht iets terug en kreeg niks, ben al super blij met dat berichtje tuurlijk, maar begrijp nog steeds niet waarom er zulke lange tijd tussen zit..dalijk krijg ik weer wat over drie dagen ofow..
hij zei wel eens dat komt omdat ik niet weet soms wat ik op jou lieve smsjes moet antwoorden is dat een reden??

en dan nog wat moet ik hem bellen of moet ik hem mij keertje laten bellen.?

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 22:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten