Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Steeds in onzekerheid zitten is ook niet prettig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben het met je eens. Ik zou die ander dan maar laten stikken. Misschien een beetje bot gezegd, maar wel de waarheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom post ik zoveel in dit topic? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk is het best leuk hoor ![]() Hangt er natuurlijk wel vanaf wie het is. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
nou, ik ken dat gevoel haha
![]() mijn schatje had ik gisteravond ook al een dagje niet gesproken en meestal smst ie wel snel terug, dus ik was n beetje bezorgd geworden en toen heb ik hem gewoon maar gebeld (1x overlaten gaan want ik heb prepaid, hij abo) en evenlater belde hij terug. bleek gewoon dat ie het wat druk had gehad enz. keej wij hebben al wel wat (2,5 week), maar goed pak gewoon de tel en vraag hoe het met hem gaat. wees niet te opdringerig, want dan wil ie miss niet meer. miss is ie wel een beetje geschrokken van jouw liefdesovertuiging en heeft ie uit beleefdheid iets teruggesmst, maar gaat het hem toch n beetje snel. of misss is zijn batterij gewoon kapot en kan ie nix terugsmsen. of miss heeft hij het gewoon heel druk (weenie of ie examen moete doen, maar het is examentijd...). maak je niet te veel zorgen joh. en onthou: 2 weken smsen is nog niet zo lang. doe alles rustig aan want miss gaat het wel wat snel voor hem. het komt vast allemaal goed!!!! kussie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is al een paar dagen geleden, als hij nog steeds nix heeft laten horen moet je maar gewoon bellen en vragen om duidelijkheid. Hoogstwaarschijnlijk kan je hem daarna gaan vergeten omdat het gevoel toch niet wederzijds blijkt te zijn. Als je al weer contact met hem hebt is er geen probleem.
|
![]() |
|
Jongens zijn niet zo goed in smsjes sturen.
![]() Maar misschien wil hij even nadenken en even geen contact met jou hebben. Hij wil misschien nadenken over jullie. Hem teveel smsjes sturen is ook niet goed. Dan kom je opdringerig over en veel jongens vinden dat niet zo leuk. Heb je ook zijn msn? (Als je msn hebt...) Misschien moet je eens met hem op msn het erover hebben of hem een mailtje sturen over een paar dagen... |
![]() |
|
![]() |
Ik zou hem gewoon bellen. Anoniem wel te verstaan. Das veiliger. Ga niet hard to get spelen, want als jij hem leuk vind en hij jou waarom zouden jullie er dan omheen draaien. En vraag hem gewoon van goh had je geen zin of tijd om af te spreken zaterdag, als je dat niet durft maak er iig een leuk gesprek van. En hoe moeilijk dat dan misschien ook is.. de rest moet je vervolgens denk ik toch echt aan hem overlaten. Want als je het niet durft te vragen is dat denk toch een van de weinige manieren die overblijft om duidelijkheid te krijgen of ie je leuk vindt.
||
![]() |
Citaat:
Heb je inmiddels al weer iets van hem gehoord trouwens??
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou ehh hij heeft gesmst paar daageis geleden
![]() ![]() ![]() hij zei niet waarom ie niet smste heb ik ook maar niet gevraagt waarom niet want ja dat durfe ik niet ik was dit weekend op vakantie en toen heb ik er een paar gehad eentje vrijdag niet echt boeiend maar stond ik ga nu werken en zo nouja vond ik niet zo leuk klinken dus was beetje down stuurde zaterdag avond eentje van ik mis je en toen vanavcht kreeg ik een sms terug met ik mis jou ook wil je snel zien en spreken.. ![]() ![]() ik helemaal gelijk wakker en niet meer kunnen slapen dat stuurt ie vaker... maar toch het is toch een berichtje :-) elke keer vraag ik dan tja ik kan wel zeg dan waneer jij kan maarja tkomt er dus niet van steeds dat we afspreken zou ie verlegen zijn ![]() maar ieder geval blijf ik nog steeds nieuwsgierig waarom het zo lang duurde en nog steeds zo lang duurt voor dat ik wat terug krijg, wnat nu stuurde ik op dat smsje vanacht iets terug en kreeg niks, ben al super blij met dat berichtje tuurlijk, maar begrijp nog steeds niet waarom er zulke lange tijd tussen zit..dalijk krijg ik weer wat over drie dagen ofow.. ![]() hij zei wel eens dat komt omdat ik niet weet soms wat ik op jou lieve smsjes moet antwoorden is dat een reden?? en dan nog wat moet ik hem bellen of moet ik hem mij keertje laten bellen.? Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 22:00. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
eerste date twinkebel | 101 | 29-01-2006 22:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |