Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hem negeren doe ik nu dus wel. met hem babbelen? nee ook niet. ik vind het de moeite trouwens niet daar woorden aan vuil te maken. voor mij is alles duidelijk. een lafaard is hij... nou komt hij aan mijn deur en wil zijn excuses aanbieden, pijnlijk voor mij want zag hem zo graag. en het liefst toon ik me niet want hij zou me kunnen overhalen en ik denk dat het beste is hem te vergeten... *snif*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hem vergeven doe ik niet. voor mij is alles duidelijk, als je echt iemand graag ziet dan spring je niet in bed met een ander!
|
![]() |
ligt er natuurlijk ook aan wat ze aan het doen waren....als ze gezellig aan het kletsen waren (met kleren aan, onder laken omdat het koud was...) dan zou ik het niet erg vinden. als ze aan het vrijen waren ofzo...sjah...erg moeilijk om dat iemand te vergeven denkik.
||
Citaat:
en ook moest dat niet het geval geweest zijn (dus gewoon samen in bed zonder iets te doen), zou ik zoiets niet kunnen slikken. [Dit bericht is aangepast door lady_x (22-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
vergeven...misschien, vergeten...nooit. als ze onschuldig zouden kletsen...dan zou ik er gezellig bij gaan zitten en mee kletsen.
|
![]() |
Zou me zeer klote voelen op dat moment, niet snappen wat onze 'relatie' dan heeft voorgesteld. Maargoed, je bent erachter gekomen en hieruit blijkt maar al te goed dat ie dus niet gek genoeg op jou was..Hard maar waar. En als ie zo graag een ander chicky heeft moet ie die ook maar houden dan..Zou het minder vinden om een 'afgelikte boterham' als vriend te hebben! Suc6 ermee..luister nu ff naar je verstand!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |