Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet zeker dat het kan
![]() Een voorbeeld van een organisatie is Interlingua (www.taalreizen.com denk ik) Ik ken mensen die daarmee naar Engeland zijn gegaan maar of het meeviel weet ik eigenlijk niet ![]() Verder heb ik nog een tip: kijk naar engelse programma's of lees engelse boeken/tijdschriften die je interesseren (het interesseren is heel belangrijk!) Daar leer je ook heel veel van. Voor 2500 euro kan je trouwens al een maand (!) naar Amerika, en dat heeft veel geholpen bij iemand die ik ken. Als je ouders het willen/kunnen betalen zou ik het zeker doen. Een leuke vakantie waar je nog wat bijleert is altijd wel tof ![]() |
![]() |
|
Het is leuk om te doen, maar of je er echt heel veel beter Engels van leert hangt wel van jezelf af. Ga je daar heel veel contacten aan, lees je ook in het engels, begin je in Nederland ook al met het luisteren naar Engelse programma's, dan helpt het.
Duur is het wel, zeker in die organisaties met gastgezinnen. Bijvoorbeeld Aspect (zie hier) , of EF (zie hier) . Zo heb je nog heel veel andere organisaties ook.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Engeland laurie1001 | 6 | 14-11-2015 13:52 | |
Studeren |
Studeren in Manchester, UK VincentFernande | 72 | 18-05-2012 10:15 | |
Studeren |
Talencursus in Engeland Chariot | 0 | 08-05-2009 18:39 | |
Studeren |
Studeren in Engeland (uni of Reading?) + Cijfers Seriously | 7 | 04-11-2008 14:34 | |
Algemene schoolzaken |
De toekomst Verwijderd | 0 | 21-11-2003 09:24 | |
Algemene schoolzaken |
Jaar naar Engeland Mindfields | 11 | 03-06-2003 20:36 |