|
|
|
ik niet maar een vriendin wel.......als je pijn fijn vind...
|
|
nou, als het op andere plaatsen al pijn doet zou ik mn bikinilijn niet wagen als ik jou was.
(anders zou ik het gewoon proberen)
|
|
Bovenkant doe ik ook. Eerste keer doet behoorlij pijn maar daarna steeds minder.
Schaamlippen doet wel echt te veel pijn
|
|
|
|
marrel schreef op 26-12-2004 @ 12:43 :
mijn moeder vind het juist een fijn gevoel, maar dat omdat ze er al aan gewent is zeg maar
|
|
|
|
Phlox schreef op 25-12-2004 @ 17:52 :
Bovenkant doe ik ook. Eerste keer doet behoorlij pijn maar daarna steeds minder. Schaamlippen doet wel echt te veel pijn
|
|
|
|
|
![]() niet dat dat erg is hoor
|
|
|
|
Als ik hierboven de pijnlijke ervaring hoor heb ik Respect voor de dames
|
|
|
|
coopergirl schreef op 27-12-2004 @ 15:04 :
Uhmz, na aanleiding van dit topic heb ik het vanmorgen geprobeerd... Het epileren van m'n (onder)benen heb ik totaal geen prob's, echter bikinilijn laat ik volgende keer achterwege, big time! Heb snel een tube ontharingscrème gepakt om het af te maken *brrr* want ik heb ooit ontharingscreme op m'n benen gebruikt, en dat werkte niet echt.. dus lijkt me niet zo geslaagd om dat dan op m'n bikinilijn te proberen
|
|
coopergirl schreef op 27-12-2004 @ 15:04 :
Uhmz, na aanleiding van dit topic heb ik het vanmorgen geprobeerd... Het epileren van m'n (onder)benen heb ik totaal geen prob's, echter bikinilijn laat ik volgende keer achterwege, big time! Heb snel een tube ontharingscrème gepakt om het af te maken *brrr*
|
|
catoolyntje schreef op 27-12-2004 @ 19:24 :
welk merk is er èn betaalbaar èn werkt goed qua ontharingscrème? wil ik ook wel es een keer proberen
|
|
MissyE schreef op 27-12-2004 @ 19:06 :
werkt dat wel dan? want ik heb ooit ontharingscreme op m'n benen gebruikt, en dat werkte niet echt.. dus lijkt me niet zo geslaagd om dat dan op m'n bikinilijn te proberen Mijn beenhaar krijg ik er inderdaad niet af...
|
|
coopergirl schreef op 27-12-2004 @ 21:43 :
Bij mij werkt het wel Mijn beenhaar krijg ik er inderdaad niet af... ![]() Dus gewoon van Kruidvat? Eigen merk ontharingscreme? of wat is 't? En dan zo'n dingetje erbij waarmee je de creme eraf .. "scheert"? *klaar is kees*??
|
|
MissyE schreef op 27-12-2004 @ 22:16 :
Goeie dingen! ![]() Dus gewoon van Kruidvat? Eigen merk ontharingscreme? of wat is 't? En dan zo'n dingetje erbij waarmee je de creme eraf .. "scheert"? *klaar is kees*?? )
|
|
pak gewoon een scheermesje...
|
|
|
|
NoDoubt schreef op 31-12-2004 @ 16:15 :
pak gewoon een scheermesje... Harsen is toch ook een optie, of is dat te pijnlijk daar?
|