|
Ik durf te wedden dat je bij die router een handleiding hebt kregen waarin staat hoe je poorten moet opene/forwarden
Zo niet, dan kan je ook een handleiding (manual) van je router op edimax.com downloaden. In iedergeval is dit geen hardware vraagt, eerder een software vraag. Dus forumbaas, gaarne een rondje [sm] graag. |
||||
![]() |
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google. Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 10:12. |
|
Voor Kazaa/Soulseek is het niet noodzakelijk om poorten te forwarden, dus ik zou het probleem ergens anders gaan zoeken. Zelfde geldt voor MSN.
|
||||
![]() |
Bij windows xp staat de software matige firewall. Maar de ts zei al dathij een router heeft. Citaat:
MaHo schreef op 22-11-2004 @ 19:36 :
Kun je die dan niet beter uitschakelen en Zonealarm op elke pc zetten? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
freyk schreef op 22-11-2004 @ 20:16 :
Ja en nee. Bij windows xp staat de software matige firewall. Maar de ts zei al dathij een router heeft. Mja,..is niet nodig als je een router hebt. ![]() |
||||
![]() |
|
|
Ik heb laatst 2 keer bij iemand een sweex monster werkend proberen te krijgen: De eerste keer dat ik er was werkte het meteen, totdat ik tegen de router stootte. Dat ding bleek te rammelen. Later had hij dat ding geruilt, maar die kreeg ik helamaal niet werkend. 2 maanden later kwam iemand van chello bij hen een nieuw modem installeren, en die kreeg hem ook niet werkend (maar dat laatste zegt natuurlijk niets)
|
||||
![]() |
Citaat:
M@rco schreef op 22-11-2004 @ 20:54 :
Trouwens, wat MSN betreft: je moet in de config van je router UPnP aanzetten, dan werkt MSN een stuk lekkerder ![]() Als zowel de verzender als ontvanger NAT gebruikt, thuis, dan lukt het je al bijna nooit om het aan de praat te krijgen. |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Doc Holliday schreef op 22-11-2004 @ 22:29 :
Mijn broer heeft een mail-account bij @home, en kan niet meer aanloggen sinds de router er is. |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-11-2004 @ 13:52 :
lees de handleiding van je router. en koop voortaan geen dingen waar je geen verstand van hebt. (ik heb zelf een e-tech router, in 5 minuten was t ding klaar, werkt al >1jaar probleemloos en snel.) 2. Hoe kan ik ooit ervaring krijgen met routers als er nooit 1 koop. 3. Ik had er 1 nodig om internet mee te delen, wat gelukt is. 4. Als ik nutteloze kutopmerking wil hebben waar ik niks mee kan, dan open ik wel een topic op "Onzin" stomme lamlul. Flikker een eind op met dat arrogante gedoe. ![]() 5. Fijn dat je router werkt, daar heb ík alleen totaal geen boodschap aan. Post iets nuttigs op mijn topic of flikker op. |
||||
|
|
Doc, je hebt nog ons steeds niet vertelt, wat voor type je edimax broadband router is.
Want er zijn verschillende edimax broadbandrouters in omloop. Als je dat ons vertelt, kunnen we een online handleiding bekijken en je dan precies vertellen hoe je een poort moet openen. |
||||
![]() |
Citaat:
freyk schreef op 27-11-2004 @ 11:26 :
Doc, je hebt nog ons steeds niet vertelt, wat voor type je edimax broadband router is. Want er zijn verschillende edimax broadbandrouters in omloop. Als je dat ons vertelt, kunnen we een online handleiding bekijken en je dan precies vertellen hoe je een poort moet openen. ![]() Owh sorry, ik dacht dat ik die wel had neergezet. Stom. Ja ik weet het er zijn idd meerdere versie. Oepsiedoepsie. ![]() Versie: BR-6104KP Ik weet echt niks van porten en shit. Ik ben een n44b. Ik weet. ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Doc Holliday schreef op 27-11-2004 @ 14:53 :
Owh sorry, ik dacht dat ik die wel had neergezet. Stom. Ja ik weet het er zijn idd meerdere versie. Oepsiedoepsie. ![]() Versie: BR-6104KP en hier is je handleiding.
Spoiler
Citaat:
Doc Holliday schreef op 27-11-2004 @ 14:53 :
Ik weet echt niks van porten en shit. Ik ben een n44b. Ik weet. ![]() Eigenlijk ben ik het wel een beetje eens met MightyMarcel. |
||||
![]() |
Doc Holliday schreef op 26-11-2004 @ 23:14 :
1. Ik heb de handleiding gelezen. Ik werd er niet veel wijzer van. 2. Hoe kan ik ooit ervaring krijgen met routers als er nooit 1 koop. 3. Ik had er 1 nodig om internet mee te delen, wat gelukt is. 4. Als ik nutteloze kutopmerking wil hebben waar ik niks mee kan, dan open ik wel een topic op "Onzin" stomme lamlul. Flikker een eind op met dat arrogante gedoe. ![]() 5. Fijn dat je router werkt, daar heb ík alleen totaal geen boodschap aan. Post iets nuttigs op mijn topic of flikker op. |
||||
![]() |
Dit is de laatste keer mensen, ik duld geen geflam op míjn topic.
Als je niks te melden hebt, wat mij beter op weg helpt, kan je van mijn part opflikkeren. Als het nog voller word met geflam ben ik genoodzaakt om óf een FB er even bij te halen, óf dit topic maar te verwijderen. |
||||
|
|
Citaat:
Doc Holliday schreef op 27-11-2004 @ 17:05 :
Dit is de laatste keer mensen, ik duld geen geflam op míjn topic. |
||||
![]() |
|
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Netwerk] Router kopen | Krekker | Software & Hardware | 7 | 16-04-2005 13:06 |
[Netwerk] Azareus NAT-fout | Verwijderd | Software & Hardware | 14 | 31-01-2005 11:46 |
[Router] Draytek Vigor 2200E: NAT goed instellen | D@mien | Software & Hardware | 3 | 21-12-2003 00:01 |
E-tech ADSL MX Kabel Router, iemand ervaring ermee? | Verwijderd | Software & Hardware | 3 | 29-01-2003 03:49 |
[router+chello] | Wuzzelez | Software & Hardware | 15 | 10-01-2003 22:37 |
[kabel router] | Zazaa | Software & Hardware | 8 | 09-10-2002 20:48 |