Advertentie | |
|
![]() |
|
wij hebben zelf een sitecom zoveel router met een chello verbinding en chello doete r niet moeilijk over behalve toen we problemen hadden en ik 5 keer per dag meost bellen omdat internet er steeds uit lag. maar ze kunnen wel zien dat je en router hebt maar alleen als je naar de helpdesk belt en ze gaan je helpen dan kunnen ze zien dat je een router hebt is bij ons ook gebeurt en dan willen ze je niet helpen......
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
fup = fair use policy
chello heeft niets in fup staan dat gebruik van thuisnetwerken tegen hun regels is.. WEL is het zo dat als je een router gebruikt chello geen support bied aan je.. chello kan NIET zien dat je een router hebt mits de router NAT technology gebruikt (en da doen ze allemaal ![]() ik ken veel mensen die router hebbe en chello delen, zelf ook gehad.. gaat perfect
||
![]() |
Citaat:
voor een eventueel meerdere pc's (hetzij via een netwerk) zou er contact moeten worden opgenomen voor een zakelijk abonnement momenteel staan de kabelproviders het toe zolang je idd binnen de fair use blijft het is niet duidelijk of en hoelang deze policy doorgaat daarnaast zien ze dus wel of je er meerdere pc's aan hebt hangen kweet niet hoe maar ken verschillende mensen die lastig waren en zijn afgesloten met als argument dat ze meerdere pc's op 1 account draaiden (maar ja die spanden een rechtzaak tegen chello aan omdat je technisch gezien niet 24 uur per dag online bent omdat je daar eerst je pc voor moest aanzetten voordat de modem onlione was) @ topicstarter: je weet dat je niet directy een router op je chello kan aansluiten??
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zoals diegene boven mij zegt gaat het erom niet helemaal leeg te trekken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Router] Verbindingsproblemen Obi Wan | 16 | 14-01-2007 23:10 | |
Software & Hardware |
[Router] Kale router? dafelix | 8 | 11-10-2005 19:01 | |
Software & Hardware |
[modem & router] gedeelde internet verbinding Verwijderd | 6 | 22-08-2004 13:47 | |
Software & Hardware |
Met een Router/chello kun je geen verbinding meer maken met zone.com? Poor twisted me | 19 | 05-08-2003 11:06 | |
Software & Hardware |
voordat ik 100 pleuro aan een router ga verknallen... ff checken BendeBen | 5 | 16-07-2003 14:35 | |
Software & Hardware |
[ROUTER] Problemen met internet delen. Yohst | 27 | 09-09-2002 11:46 |