Oud 20-12-2004, 23:32
brandje
brandje is offline
Ja het gebeurt vaker toevallig dan met opzet.

Maar meiden vertel eens hoe moet een jongen dat nu aanpakken? Probeer wel eens andere bewegingen maar dat heeft vaak geen zin.
Oud 20-12-2004, 23:44
Verwijderd
Ik poste al iets, maar dat was fout Ik dacht dat je bedoelde tegelijk komen...

Maar goed, ik kom niet van puur alleen penetratie klaar, dat is gewoon te weinig stimulatie. Er moet een hand bij komen kijken, die van hem of die van mij. Dan werkt die penetratie wel versterkend voor het orgasme.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 23:44
brandje
brandje is offline
Ow oke, eigenlijk best logisch
Oud 20-12-2004, 23:45
Verwijderd
Citaat:
brandje schreef op 21-12-2004 @ 00:44 :
Ow oke, eigenlijk best logisch
Er zijn wel meisjes die van penetratie alleen klaar kunnen komen hoor Ik alleen niet (en met mij ook wel veel meisjes dus).
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 23:46
brandje
brandje is offline
Ja tegelijk is helemaal goed thx voor de tip
Oud 20-12-2004, 23:50
brandje
brandje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-12-2004 @ 00:45 :
Er zijn wel meisjes die van penetratie alleen klaar kunnen komen hoor Ik alleen niet (en met mij ook wel veel meisjes dus).
Zonde eigenlijk he
Oud 20-12-2004, 23:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-12-2004 @ 00:45 :
Myup ik ben er zo eentje van.. Doormiddel van penetratie kom ik over het algemeen makkelijker klaar als door clitorale stimulatie, combi van beide, maakt het nog wat makkelijker, als jij neukt alsof je leven er van af hangt, zal het ook bij mij geen fluit uithalen... doe je het rustig, langzaam komt het nog al eens goed meestal maak ik zelf wel een bepaalde beweging of pas ik me aan hem aan om te kunnen komen.. hoeft hij dus maar weinig voor te doen, komt nog eens bij dat ik denk dat het voor iedereen anders gaat/moet..

kusje
Oud 20-12-2004, 23:58
Verwijderd
Ik vind het wel vreselijk fijn wanneer we heel langzaam bezig zijn, heel fijn, maar klaarkomen doe ik er niet van... Geen idee wat er mist, 't voelt gewoon heel anders.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 00:52
kever
kever is offline
gewoon met die bigga anaconda die pola rammen
Oud 21-12-2004, 00:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
kever schreef op 21-12-2004 @ 01:52 :
zo dus iig niet
Oud 21-12-2004, 07:30
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
kever schreef op 21-12-2004 @ 01:52 :
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 09:26
Isolde
Isolde is offline
Als ik drie weken lang en geen seks heb, en mezelf niet met een dildo of vingers bevredig, dan kan ik klaarkomen van alleen penetratie. Maar ja, dat zegt niks, want dan kan ik ook klaarkomen door alleen te fantaseren. En helaas komt het nauwelijk voor dat ik drie weken geen seks heb en ook nog eens van mezelf 'af kan blijven'. Dus dan wordt 't toch of zelf vingeren, of gevingerd worden tijdens het neuken.
(Penetratie helpt wél om sneller te komen, zeker als hij ook bijna komt.)
Oud 21-12-2004, 10:41
Verwijderd
Voor mij is vooral nodig dat het niet korter duurt dan ik verwachtte... en het gaat makkelijker in standjes waarbij ik zelf beweeg, maar dat lijkt me logisch.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 11:42
Aep <3
Aep <3 is offline
Als m'n vriendin bovenop me zit kan ze er wel van klaar komen. Maar dat ligt aan het meisje zelf dus je kan neuken wat je wil maar soms kan het gewoon niet.

Laatst gewijzigd op 21-12-2004 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 10:44
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Bovenop zitten idd, kan je wrijving creeen op de juiste plek.
Oud 22-12-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 22-12-2004 @ 11:44 :
Bovenop zitten idd, kan je wrijving creeen op de juiste plek.
mijn ex kwam bovenop weer nie klaar, maar met de "gewone" missionaris kwam ze af en toe 4-5 achter elkaar klaar..

verschilt gewoon per persoon
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 13:33
Nona
Nona is offline
Hm, niet te diep gaan. Dan heb je kans dat je tegen de baarmoedermond stoot en dan zit de concentratie meteen daar. Ze moet juist concentreren op de g-spot, die zit bij de ingang. Dus zorg voor genoeg wrijving bij de ingang (al zou ik ook niet weten hoe).
Oud 22-12-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 21-12-2004 @ 00:44 :
Maar goed, ik kom niet van puur alleen penetratie klaar, dat is gewoon te weinig stimulatie. Er moet een hand bij komen kijken, die van hem of die van mij. Dan werkt die penetratie wel versterkend voor het orgasme.
Ja dit is bij mij ook zo ja.
Ik kan wel klaarkomen door penetratie, al kan ik beter zeggen dat het wel eens gebeurd is, zo vaak komt het niet voor... Wel heb ik vaak door penetratie een soort gevoel van tegen klaarkomen aanzitten, das dan wel weer erg aangenaam. Het echte klaarkomen lukt dan niet door alleen penetratie.

Meestal laat ik mezelf klaarkomen, al weet ik eigenlijk niet waarom. Ik vind dat fijner, of dan kom ik makkelijker. Mijn vriend doet het ook wel eens, en eigenlijk kom ik dan lekkerder...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:36
Mo6
Mo6 is offline
Ik heb een tijdje wat met een meid gehad die helemaal niet van handwerk hield. Ze kon alleen maar goed klaarkomen van penetratie, nou dat vond ik niet verkeerd. En ik kon ook heel gemakkelijk merken wanneer ze klaarkwam, want ze kreunde gigantisch, dus als het gekreun een ultimatum bereikte, wist ik dat het zover was en kon ik me ook laten gaan
Oud 23-12-2004, 13:47
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
gaat makkelijk, tijdens de daad zelf wat stimuleren
Oud 23-12-2004, 17:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik kan ook heel goed klaarkomen door penetratie, lekkerder zelfs dan clitoraal. Voowaarde daarbij is over het algemeen wel dat ik boven of onderop lig, dus een houding waarbij er nauw lichaamscontact is met mijn partner. Enerzijds is dat iets gevoelsmatig (de band die je dan samen hebt en dat ik me daar aan over kan geven) en anderzijds is er op die manier toch ook iets van stimulatie van de clitoris, doordat onze onderlijven tegen elkaar aan schuiven. Wekt echt super bij mij. Andere standjes zijn leuk/lekker om op te warmen, maar ik kan dan niet klaarkomen.

Verder werkt het inderdaad niet altijd als er alleen maar flink op los geragd wordt (al kan dat soms ook heel lekker zijn als je erg geil bent ), maar gaat het meer om de subtiele beweging, die van binnen heel goed te voelen is. Waarbij het meisje zelf druk van binnen uit kan oefenen en haar bekken kan kantelen om een fijne vorm van stimulatie te vinden. Plus dat je ook moet leren om je aandacht op dat gevoel te richten, want dat vergt best nog enige aandacht en concentratie. Anders kan er immers niks opgebouwd worden. Kortom, zij zal er zelf ook veel aan moeten doen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten