Oud 22-05-2002, 20:38
Miess
Miess is offline
Zijn er hier nog meer mensen die net als ik al op jonge leeftijd voor de klas staan? Reageer dan even, vertel eens hoe je het vind, wat voor klassen je hebt en welk vak je geeft.

Ik geef sinds kort naast mijn studie technische wiskunde wiskunde aan 3VWO en wiskunde B1 aan 5VWO. Ik vind het tot nu toe heel erg leuk.

Groeten,

Michel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 12:00
Verwijderd
Als alles goed gaat, sta ik op m'n 21ste voor de klas Engels te geven..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:03
MacArt
MacArt is offline
19 is idd beswel jong.. ik ben bijna 18 en zit nu in de 4e!
(nee ik ben niet tig keer blijven zitten... ben naar de vrije school geweest....)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 07:51
mylene
mylene is offline
Citaat:
Miess schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die net als ik al op jonge leeftijd voor de klas staan? Reageer dan even, vertel eens hoe je het vind, wat voor klassen je hebt en welk vak je geeft.

Ik geef sinds kort naast mijn studie technische wiskunde wiskunde aan 3VWO en wiskunde B1 aan 5VWO. Ik vind het tot nu toe heel erg leuk.

Groeten,

Michel
is dat niet heel erg moeilijk...???nemen ze je wel serieus???
zoals gezegd werd, soms zit er maar een jaartje leeftijdsverschil tussen...wij hadden een lerares die ook nog best jong was, en die werd in het begin echt helemaaaaaal niet serieus genomen...maar ja, het gaat er natuurlijk ook om hoe uje er mee omgaat heh...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 11:22
DrPain
DrPain is offline
De jongen waar ik mee stage loop is ook net 19, en die is een stuk kleiner dan ik. Mensen uit de 2e zijn al groter dan hem. Maar het gaat toch goed.

Bij mij in de klas zitten ook mensen van 17 die voor de klas staan.
Oud 24-05-2002, 12:34
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
nou ik ga volgend jaar aaan lo2 engels beginnen en dta doe ik duaal, dus eerste jaar loop ik 1 dag in de week mee, 2e jaar 2, 3e jaar 3 enzo
Oud 24-05-2002, 16:19
DrPain
DrPain is offline
Offtopic: Volgens mij is dat niet mee lopen, maar echt les geven, de overheid wil steeds meer steeds eerder dat studenten LO gaan les geven. Op Fontys moesten wij eerste jaar minimaal 25 volledige lessen geven. En ik heb er denk ik wel 40 gedaan. (Wij hadden 2 lessen in de week 1e jaar.)
Oud 25-05-2002, 15:37
Koetjeboo
Koetjeboo is offline
Ik WIL gaan les geven...
Ben dan vrees ik wel 'n paar jaartjes ouder dan jij nu terwijl je al voor de klas staat...
Zit nu namelijk pas in 3vmbo
Dus ik moet nogal 'n roette afleggen voordat ik geschiedenis-docent ben....
Maar daarvoor reageer ik (eigenlijk) niet...
Ik zou graag van jullie ervaringen enz willen weten...
'n beetje op de hoogte zijn enz.
Zouden jullie mij dus daarover kunnen/willen mailen...?
zou ik wel heel leuk vinden!
alvast bedankt!
xxxxx
Dianne

(d_ijsseldijk@hotmail.com)
Oud 26-05-2002, 20:01
Miess
Miess is offline
Citaat:
mylene schreef:

is dat niet heel erg moeilijk...???nemen ze je wel serieus???
zoals gezegd werd, soms zit er maar een jaartje leeftijdsverschil tussen...wij hadden een lerares die ook nog best jong was, en die werd in het begin echt helemaaaaaal niet serieus genomen...maar ja, het gaat er natuurlijk ook om hoe uje er mee omgaat heh...
Tuurlijk wordt ik serieus genomen, anders kun je toch nooit lesgeven. De oudste leerlingen in mijn vijfde klas zijn idd soms nog niet eens een jaar jonger als ik ben. Maar ik heb wel het idee dat veel leerlingen het leuk vinden. Het hangt natuurlijk ook af van je eiden houding en of je echt voor zo'n klas gaat staan van 'hallo hier ben ik, naar mij moet je luisteren'. Dan kun je het natuurlijk wel vergeten. Je moet gewoon een paar regels maken en als je je daar dan niet aan houdt dan ga ik vervelend doen, maar dat is nog niet voorgekomen. Ik vind het ook wel gezellig voor de klas, ik praat vaak ook gewoon mee met mijn leerlingen, maar er zijn natuurlijk wel grenzen. Je moet zelf ook zelfvertrouwen uitstralen, je houding moet dus ook goed zijn. Ik fitness dus niet voor niets al 4 jaar ;-)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:06
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
ik ga waarschijnlijk op mn 23ste fulltime lesgeven. Dan ben ik klaar met mn master Sociale Geografie en ben ik officieel 1e graads docente aardrijkskunde. Daarvoor zal ik waarschijnlijk nog wel stage lopen.
Oud 27-05-2002, 22:17
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
DrPain schreef:
Offtopic: Volgens mij is dat niet mee lopen, maar echt les geven, de overheid wil steeds meer steeds eerder dat studenten LO gaan les geven. Op Fontys moesten wij eerste jaar minimaal 25 volledige lessen geven. En ik heb er denk ik wel 40 gedaan. (Wij hadden 2 lessen in de week 1e jaar.)
hmm ok goed
lijkt me wel leuk..duh..anders ga ik het niet doen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten