Advertentie | |
|
![]() |
|
De jongen waar ik mee stage loop is ook net 19, en die is een stuk kleiner dan ik. Mensen uit de 2e zijn al groter dan hem. Maar het gaat toch goed.
Bij mij in de klas zitten ook mensen van 17 die voor de klas staan.
|
Offtopic: Volgens mij is dat niet mee lopen, maar echt les geven, de overheid wil steeds meer steeds eerder dat studenten LO gaan les geven. Op Fontys moesten wij eerste jaar minimaal 25 volledige lessen geven. En ik heb er denk ik wel 40 gedaan. (Wij hadden 2 lessen in de week 1e jaar.)
|
Ik WIL gaan les geven...
Ben dan vrees ik wel 'n paar jaartjes ouder dan jij nu terwijl je al voor de klas staat... Zit nu namelijk pas in 3vmbo ![]() Dus ik moet nogal 'n roette afleggen voordat ik geschiedenis-docent ben.... Maar daarvoor reageer ik (eigenlijk) niet... Ik zou graag van jullie ervaringen enz willen weten... 'n beetje op de hoogte zijn enz. Zouden jullie mij dus daarover kunnen/willen mailen...? zou ik wel heel leuk vinden! alvast bedankt! xxxxx Dianne (d_ijsseldijk@hotmail.com)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik ga waarschijnlijk op mn 23ste fulltime lesgeven. Dan ben ik klaar met mn master Sociale Geografie en ben ik officieel 1e graads docente aardrijkskunde. Daarvoor zal ik waarschijnlijk nog wel stage lopen.
||
![]() |
Citaat:
![]() lijkt me wel leuk..duh..anders ga ik het niet doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje in de klas tappejan | 4 | 26-08-2015 16:05 | |
Algemene schoolzaken |
Mijn 'vriend' is de sukkel van de klas... Verwijderd | 89 | 09-12-2007 08:16 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Steeds minder academici in voor de klas Sanctus | 143 | 17-10-2006 07:24 | |
Liefde & Relatie |
jongen uit men klas star123 | 12 | 25-05-2006 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 |