Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2004, 20:45
i'mstronger
i'mstronger is offline
een jongen die ik ken, is 22 jaar. Hij is enorm sociaal, kan met iedereen opschieten, en zoent elke week met een ander. Sowieso elke week wel, en soms ook meer met diegene neem ik aan. Ligt het nu aan mij, of is dit gewoon erg kinderachtig? Dit doe je als je een jaar 14 tot 16 bent, maar als je onderhand 22 bent, dan is dit toch wel eensover? dit is gwoon een vraag, ben benieuwd wat jullie hier van vinden. als er bijvoorbeeld een meisje is dat gek op hem wordt, dan gaat hij nog een paar keer met ze, flirt wat met ze via msn, en dat was het. Wat vinden jullie hiervan??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2004, 20:51
Sithan
Sithan is offline
Ik zou me druk maken als ik t zelf was, als t een ander is kan t me weinig boeien...
Oud 25-12-2004, 20:51
mikk
mikk is offline
ik ken iemand van 31 die dit doet...sommige houden hier nooit mee op maar ik heb iig al die tijd achter me
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 21:52
WolterB
WolterB is offline
Sommige mensen zien nooit in dat t 'niet zo netjes' is
Oud 25-12-2004, 22:57
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Als hij dat leuk vindt moet ie dat vooral doen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 23:17
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ach, misschien is hij wel een laat bloeier?
Of heeft hij al een langdurige relatie achter de rug?

Anyway, ik heb ook wel van die vrienden die geregeld met een ander meisje slapen, daar groeien ze hopelijk snel overheen...
Oud 26-12-2004, 03:16
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Wat is nou het probleem?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 08:16
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Laat die gozer...

It takes two to tango.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 09:42
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ach ja, sommige zijn players 4 life
Oud 26-12-2004, 09:46
Roxjuh
Roxjuh is offline
Ik snap je volkkomen.. Ben net afgelopen zaterdag "geplayed".. Want toen moest ie nix meer van me weten

Het leven is hard.. En players zijn zielig !!
Oud 26-12-2004, 12:02
Aine
Aine is offline
Ik vind dat soort lui triest.
Oud 26-12-2004, 13:17
Verwijderd
Ik vind dat ook wel kinderachtig ja, maargoed, boeiend. Je kunt 'm misschien eens waarschuwen niet met al te naieve meisjes te flirten; verder is 't toch zijn zaak.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 13:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hehe, het valt wel op dat het mannen niets kan schelen, terwijl vrouwen het meestal kinderachtig vinden
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 13:41
Phlox
Phlox is offline
Hmm ja ik vind dat soort gedrag sowieso kinderachtig, of ie nou 22 of 16 is.
Maar ja, als hij daar lol in heeft dan moet ie daar vooral maar mee doorgaan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 14:52
JackieZ
JackieZ is offline
Ik heb die tijd geloof ik nooit gehad, en dat zal bij mij ook wel niet meer komen, maar ieder mens maakt in zijn leven een andere ontwikkeling door. Ik zou je er niet al te druk om maken. Jij beleeft plezier aan niet met veel mensen zoenen, hij aan wel met veel mensen zoenen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 16:12
i'mstronger
i'mstronger is offline
et probleem? Dat die lullo zowat mn beste vriend is(was... inmiddels..) en et gotver ook bij mij heeft geflikt. Hebben jullie dan helemaal geen gevoel ofzo?! Zoo egoistisch..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 16:36
Verwijderd
Dan moet je niet vragen 'vind je het kinderachtig als een jongen met veel meisjes zoent?' maar 'vind je het asociaal als een jongen zijn beste vriendin bedriegt?'. Want natuurlijk is dat asociaal.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 16:43
Unexplained
Unexplained is offline
Mannen zijn jongens met duurdere speeltjes. Meer verschillen zijn er niet.
Oud 26-12-2004, 16:46
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 26-12-2004 @ 17:12 :
et probleem? Dat die lullo zowat mn beste vriend is(was... inmiddels..) en et gotver ook bij mij heeft geflikt. Hebben jullie dan helemaal geen gevoel ofzo?! Zoo egoistisch..
Je vraagt wat wij er van vinden. Het is niet de leukste manier waarop een kerel zich ten opzichte van iemand kan gedragen, maar het laat ook mij Siberisch koud. Het kan inderdaad vervelend zijn als je met twee iets doet/ergens aan begint met verschillende verwachtingen.

Dat jongens dat op hun 22 jaar nog steeds doen, is inderdaad kinderachtig. Maar dat meisjes er op hun 20 jaar nog steeds in trappen, pleit ook niet in hun voordeel. Maar een zwaar probleem vind ik het absoluut niet. Knop omdraaien en verder leven...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 17:44
SillySil
SillySil is offline
Players veranderen nooit.
Tenminste dat is mijn ervaring, ik ken iemand die nu 23 is, en nog steeds (bijna) elke week wel weer met iemand anders zoent.

ik walg van dat soort gedrag, maar goed, advies is er nooooooooit intrappen!
Oud 26-12-2004, 17:49
elledc
elledc is offline
Sommige jongens worden indd nooit volwassen.
Het ergste is dat ze daar fier over zijn, dat leuk vinden en er graag mee pronken bij hun "vrienden".
Zielig inderdaad
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 19:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgens mij zijn er nog genoeg players die rond mijn leeftijd zijn hoor...
Ach joh, laat hem, moet je je niets van aantrekken
Oud 26-12-2004, 19:55
Phlox
Phlox is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 26-12-2004 @ 17:12 :
Ja dat kunnen wij natuurlijk ook niet weten.
Vind het wel vervelend voor je, maar om nou meteen met termen als egoistisch te gaan strooien..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 20:53
Vice
Vice is offline
Eens een player, altijd een player.
Zulke mensen verander je nu eenmaal moeilijk. Hoe kinderachtig je het ook vindt.
Oud 27-12-2004, 10:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 25-12-2004 @ 21:45 :
een jongen die ik ken, is 22 jaar. Hij is enorm sociaal, kan met iedereen opschieten, en zoent elke week met een ander. Sowieso elke week wel, en soms ook meer met diegene neem ik aan. Ligt het nu aan mij, of is dit gewoon erg kinderachtig?
Half studerend nederland bekt elk weekend met een ander, en de vrouwen zijn minstens net zo 'erg'. Who cares.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2004, 10:23
Verwijderd
God, wat een ongelooflijk kortzichtig en bekrompen mensbeeld weer. Alsof je maximaal tot je zestiende mag zoenen met veel verschillende mensen en daarna verplicht bent huisje-boompje-beestje na te streven en als een burgertrut te gaan settelen. Projecteer die beelden op jezelf als je het niet laten kunt, maar laat die beoordeling van anderen eens even snel achterwege. Muts.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 10:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-12-2004 @ 11:23 :
Muts.
Ik kon me nog net inhouden
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 11:42
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
een jongen die ik ken, is 22 jaar. Hij is enorm sociaal, kan met iedereen opschieten, en zoent elke week met een ander. Sowieso elke week wel, en soms ook meer met diegene neem ik aan. Ligt het nu aan mij, of is dit gewoon erg kinderachtig? Dit doe je als je een jaar 14 tot 16 bent, maar als je onderhand 22 bent, dan is dit toch wel eensover? dit is gwoon een vraag, ben benieuwd wat jullie hier van vinden. als er bijvoorbeeld een meisje is dat gek op hem wordt, dan gaat hij nog een paar keer met ze, flirt wat met ze via msn, en dat was het. Wat vinden jullie hiervan??
ik vind dat je je met je eigen zaken moet bemoeien, en er niet mee om moet gaan als jij het niet leuk vind... laat um lekker
Oud 27-12-2004, 12:08
Verwijderd
Burgerlijkheid zit in de genen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 26-12-2004 @ 17:43 :
Mannen zijn jongens met duurdere speeltjes. Meer verschillen zijn er niet.
The only difference between men and boys is the size of their toy.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:29
juno
juno is offline
Al 22? PAS 22! Kom op, hij kan nog lang genoeg serieus zijn en naast zijn vriendin op de bank zitten, TV kijken en de kinderen naar de creche brengen en de auto wassen.

Waarom willen meiden toch altijd op hun 18e al vastigheid en daar een knul in meeslepen? Geniet van je jeugd, en play er op los, want daarna kun je het nooit meer overdoen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:35
i'mstronger
i'mstronger is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-12-2004 @ 11:23 :
God, wat een ongelooflijk kortzichtig en bekrompen mensbeeld weer. Alsof je maximaal tot je zestiende mag zoenen met veel verschillende mensen en daarna verplicht bent huisje-boompje-beestje na te streven en als een burgertrut te gaan settelen. Projecteer die beelden op jezelf als je het niet laten kunt, maar laat die beoordeling van anderen eens even snel achterwege. Muts.
Dat zeg ik niet, ik zoen ook vaak genoeg met een ander. Maar het gaat ook meer om het feit dat et net is alsof sommige mensen anderen als voorwerpen behandelen. Dat snap ik niet, of ben ik dan weer -boven-sociaal ofzo..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:42
juno
juno is offline
Nee, sommige mensen zijn daar gewoon wat harder in. Zijn misschien wat rationeler, of wat egocentrischer, of wat kortzichtiger, of hebben wat meer vrijheidsdrang. Of zijn gewoon wat veeleisender.

Feit is dat niet iedereen op hetzelfde moment toe is aan een vaste relatie, of niet even snel zijn gevoel erbij betrekt. Die willen wel zoenen of sex, en ook die aandacht, de vlinders, maar meer niet.

Wel de lusten, niet de lasten, noemen ze dat, maar dat klinkt een beetje cru. Voor de een is vastigheid prettig en veilig, voor een ander een benauwende last.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:42
waves
waves is offline
tsja, misschien wel maar aan de andere kant: laat m lekker...
als hij serieus wil worden wordt hij dat van zelf wel denk ik,
Oud 27-12-2004, 12:48
Verwijderd
Tsja.

Ik vraag me altijd af waarom, als er van die verschrikkelijke players zijn waar je direct in trapt, ik nog nooit geplayed ben. Ja, "geplayed" wel, maar dan zag ik dat toch ruimschoots aankomen en "playde" ik lekker terug.

Achteraf gezeik vind ik sowieso onzin. Ja, dat je zijn beste vriendin bent is wel een naaistreek, laat hem dat maar weten.

Maar, ik snap dus niet dat 'geplayde meisjes' het verschil niet direct merken tussen iemand die serieus in je geïnteresseerd is en die je voor alleen deze week de leukste vindt?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 13:14
juno
juno is offline
Tja, naief. Maar dat kun je beter zijn dan wantrouwig. Beter een paar keer een gedeukt ego en een gebroken hartje, dan een hartje van steen en een cynische geest.

Maar dan moet je ook niet miepen over dat gebroken hartje. Na een week of een avondje zal het met de omvang van de breuk ook wel meevallen he.

En daarbij: je hebt toch fijn gezoend of lekker gesexd? Dat zal je leren om liefde te willen afdwingen door sex te geven. Want dat werkt niet. Met sex koop je sex, niets meer. Liefde krijg je gratis.

Laatst gewijzigd op 27-12-2004 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 13:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 27-12-2004 @ 13:35 :
Dat zeg ik niet, ik zoen ook vaak genoeg met een ander. Maar het gaat ook meer om het feit dat et net is alsof sommige mensen anderen als voorwerpen behandelen. Dat snap ik niet, of ben ik dan weer -boven-sociaal ofzo..
Waarom staat regelmatig met andere mensen zoenen gelijk aan mensen als 'voorwerpen' behandelen?

Bovendien doe je kennelijk hetzelfde?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 13:29
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-12-2004 @ 14:27 :

Bovendien doe je kennelijk hetzelfde?
Ja, maar dat is anders, snap dat dan.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 13:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-12-2004 @ 13:48 :
Maar, ik snap dus niet dat 'geplayde meisjes' het verschil niet direct merken tussen iemand die serieus in je geïnteresseerd is en die je voor alleen deze week de leukste vindt?
Wishful thinking denk ik. Ik denk dat ze het eigenlijk gewoon niet willen weten, en liever vasthangen aan het idee dat hij het opeens bij hun wel echt meent. Dergelijke verhalen zie je vaak genoeg op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 13:43
JCG
JCG is offline
Citaat:
Roxjuh schreef op 26-12-2004 @ 10:46 :
Ik snap je volkkomen.. Ben net afgelopen zaterdag "geplayed".. Want toen moest ie nix meer van me weten

Het leven is hard.. En players zijn zielig !!
hate the game not the players. Ik ben zelf ook een paar keer geplayed. Maar ik wist dat van te voren, toch een leuke avond gehad. Je weet dat ze bestaan dus zelf opletten.
Oud 27-12-2004, 13:46
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-12-2004 @ 14:30 :
Wishful thinking denk ik. Ik denk dat ze het eigenlijk gewoon niet willen weten, en liever vasthangen aan het idee dat hij het opeens bij hun wel echt meent. Dergelijke verhalen zie je vaak genoeg op dit forum.
Players zijn gewilde figuren, een grote prijs. Als je die kunt strikken heb je het wel gemaakt is meisjesland. Maar ja, ze laten zich niet zo makkelijk strikken, daar zijn het players voor.

Toch vind ik de ouderwetse term "losbollen" leuker...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 27-12-2004 @ 13:35 :
Dat had je ook duidelijk kunnen maken zonder het voorbeeld van leeftijd. Op deze manier kwam het op mij over alsof je een nogal strikt levensschema hanteert, waarbij mensen die ouder zijn dan zestien per se een vaste relatie moeten hebben en niet meer lekker mogen rondsletten.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 14:56
Sterf
Sterf is offline
Citaat:
Niet iedereen zoent al op zijn/haar 14e of 16e, sommige mensen beginnen laat met zoenen.
Dan vind ik dat ze best elke week met aan ander mogen zoenen.
Als hij dat toch lekker vind, misschien heeft ie wel iets in te halen van vroeger
Oud 27-12-2004, 19:30
i'mstronger
i'mstronger is offline
Okeej ik snap jullie beredenering wel, iedereen moet zelf weten wat hij doet en zelf weten of hij relaties enz met diegene wil aangaan... Maarrr... ik snap het gewoon niet dat je er zo makkelijk over kan doen. Zelfs dus als diegene al een vriendin van je was, doe je dat.. Als je wat ouder bent (in dit geval 22) denk je toch wel wat meer na.. Ik ben misschien naief, maar vrienden playen mekaar niet, dacht ik.. Het is zo raar, het is net alsof als je een keer met elkaar gaat, dat dan meteen alle respect van zijn kant weg is naar jou toe.. herkenbaar?

(hmm misschien ga ik wel een beetje offtopic, sorry daarvoor )
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:44
igfy
igfy is offline
Ik snap de beredenering ook wel, van beide kanten. Ik vind ook niet dat je op je 22e al vastigheid moet hebben, en op zich mag je dus ook best rondsletten. Maar ik vind het heel vervelend als daarbij geen rekening wordt gehouden met gevoelens van anderen. Ik ben ook geplayed laatst, we hebben toch nog een maand iets gehad, maar hij was wel vreemdgegaan en zat een dag daarna alweer achter een ander aan, en dat is gewoon heel pijnlijk, want ik begon in die maand echt steeds verliefder te worden... hij had gewoon eerlijk moeten zijn.
Oud 27-12-2004, 21:44
Mennuz
Mennuz is offline
Meisjes die in players trappen hebben gewoon een aandachtstekort
Moeten ze maar niet met de eerste date meteen gaan neuken, Alsof jongens dan nee zeggen.
Leve de hiphop cultuur shizzle
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 22:08
JohnDoe
JohnDoe is offline
Er zijn 2 soorten players:
-degene die met de meisje naar bed willen , en zodra dat is gebeurd niks meer van zich laten horen (hoeft niet perse in 1 of 2 dagen gebeurd te zijn)
-degene die alleen maar een One night stand wil, terwijl de meisjes dit niet door hebben, omdat de jongen zo aardig is( de jongen doet aardig omdat die snel met het meisje naar bed wil)
dus de jongen is eigenlijk niet echt een player, maar wil gewoon een One Night Stand en het meisje snapt dit niet, en begint meteen over een player trauma

btw. er zijn zat meisjes die het stoer vinden om te vertellen dat ze weleens "geplayed" zijn.

maar dit is natuurlijk hoe ik het zie.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 23:24
Apomes
Apomes is offline
Ik denk dat ze gewoon jaloers is .

Ik wil best wel een player zijn, want ik ben een laatbloeier .
Maar dat is pas voor rond de maand april .
Oud 28-12-2004, 00:46
Mo6
Mo6 is offline
ik heb momenteel ook niet echt behoefte aan een relatie, maar wel aan intiem contact. dan is het toch het makkelijkst om te playen heh?

tjonge jonge, je bent maar 1 keer jong! laat die knul ervan genieten, niet iedereen is zo burgerlijk op die leeftijd!
Oud 28-12-2004, 10:20
meisje
meisje is offline
Ik vind jongens die elke week met een ander zoenen in en intriest, want het is duidelijk dat ze hun lul niet onder controle kunnen houden en niet alleen kunnen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten