![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twee boterhammen met kaas (niet veel kaas) ander beleg kan ook wel, maar niet al te vette of zoete dingen, Een kiwi en een kop thee. Mocht je nog honger hebben: een kracker met komkommer. (In plaats van brood kan je ook ontbijtgranen eten, maar natuurlijk niet van die gesuikerde dingen, en cornflakes is ook niet super. ) Middageten: Twee boterhammen, met kaas (of iets anders dus), Een mandarijn, een kop thee (of water), Mocht dit niet genoeg zijn; nog een mandarijn of een kracker met komkommer. (Wanneer je 's ochtends brood hebt gehad, kan je 's middags - als je dat wil - 'ontbijt'granen eten.) Avondeten: Twee lepels pasta/rijst/aardappels (afwisselen), Twee lepels groente (elke avond iets anders), En vlees/vleesvervanger; geen varkensvlees. Tussendoor drink je water en mocht je tussendoor écht honger hebben, dan eet je een stuk fruit of groente. Maar geen tussendoortjes als Sultana's, Liga's etc... Daar zit héél veel energie in, en dat moet je juist vermijden. Goed bewegen hoort ook bij afvallen. Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 17:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
drinken: vruchtensap, melk, thee lunch: 2-4 boterhammen met beleg + evt. een stuk fruit of schaaltje magere yoghurt drinken: zie vorige avond eten: gewoon eten, aardappels/pasta/rijst, groente, vlees(vervanger). Je moet op letten hoe je het klaarmaakt, niet teveel boter/vet, niet te veel saus enz. tussendoortjes: fruit, yoghurt, crackers, wortel, komkommer.. Elke dag hetzelfde lijkt me echt hel ![]() Ga in plaats van minder eten, wat meer bewegen/sporten. Dan voel je je ook beter en val je (waarschijnlijk) ook af. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bruin brood van de supermarkt lijkt heel erg op wit brood, als je echt goed brood wil eten, moet je het zelf maken of bij een natuur-winkel kopen (of een bakker die helemaal zelf brood bakt, maar die zijn heel duur en zijn ook niet overal te vinden). Ik vind écht brood ook veel lekkerder dan supermarkt-brood, supermarkt-brood vult ook veel minder goed. Als je geen natuurwinkel kan vinden, kan je ook zuurdesem brood of roggebrood eten, dat vult ook erg goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik kom met dat schema aan de 1300 kcal per dag, en dan heb ik nog geen boter etc meegeteld, dus op zich moet het genoeg zijn.) Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 17:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 17:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag me af hoeveel de TS weegt en hoe lang ze is.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En niet alleen boven de 1300kcal, echt rond de 2000kcal moet je zitten. Je verband al meer dan 2000 kcl per dag als je niks doet, dus alleen maar in bed ligt bijvoorbeeld.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Eten & Drinken |
Centraal topic: Kan jij nog ongeremd genieten van eten? murwari | 72 | 27-01-2006 16:20 | |
Eten & Drinken |
Voedingsenquete Zeratul99 | 62 | 14-02-2005 18:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic # 19 Miracle | 488 | 14-03-2004 15:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #4! ekki | 251 | 26-06-2002 15:08 |