Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik las namelijk pas dat je bij Ebay bijvoorbeeld verzekerd bent voor dat soort dingen. Niet onbeperkt, maar wel tot een bedrag van een paar honderd euro als ik me niet vergis. Ik weet niet of marktplaats ook zoiets heeft: daarom vraag ik of jij zeker weet dat je bij marktplaats zelf het risico loopt, of dat je dat denkt omdat internetsites nou eenmaal een kwestie van vertrouwen zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Een adres met (vaste)telefoonaansluiting zou beter zijn. ![]() Ondanks alles gaat zaken doen via het internet altijd met risico's gepaard. Ik ben tot nu toe een keer het schip in gegaan voor 85 $, maar dat was eigenlijk mijn eigenschuld. Had ooit eens 85 $ aangetekend opgestuurd naar Moskou naar een CD handelaar die via een website een zeldzame Cd aanbood waar ik al jaren naar opzoek was. Toen de postbode na lang wachten de zending kwam brengen, bleek het een afgeragde LP (en ook nog wel een Duitse persing ![]() ![]() Toen ik verhaal wilde halen per mail, kreeg ik totaal geen antwoord meer. Dus ik doe geen zaken met handelaren en verkopers waar ik weinig tot niets van weet. ![]() Achteraf had ik uit betrouwbare bron vernomen dat deze CD alleen in Japan is uitgebracht, en wel in een oplage van slechts 250 stuks. ![]() Het ging om deze Cd, NIET een LP!! ![]() LENI STERN: CLAIRVOYANT (P)(C)1986 PASSPORT RECORDS RECORDED: DECEMBER 16,17, 1985 J-ISSUED: VICTOR MUSICAL INDUSTORIES, VDJ-1057(CD) RELEASED: NOVEMBER 21, 1986, JAPAN |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik wilde aangeven dat ie dat zeker kán weten, doordat ie de plaatsnaam heeft gekregen voor het overmaken van het geld. Dat je daar met de opsporing niks mee kan daar heb je gelijk in ja Maar heeft bijvoorbeeld de politie gaan mogelijkheid om via het bankrekeningnummer aan de gegevens van de persoon te komen? Al zou hij aangifte doen..?
||
Citaat:
![]() Terugkomend op de fraude met de concert kaartjes, ook hier zal geen groot bedrag mee gemoeid zijn, dus de politie zal wel aangifte opnemem (Moeten ze trouwens ook) Maar verdwijnt even later in de grote archiefkast om enkele jaren later in de papier versnipperaar te verdwijnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel eens gehoord van Abuse? |
![]() |
||
Citaat:
KPN heeft zich hier jarenlang tegen verzet, omdat ze niet wilde optreden als verlengstuk van justitie. daarom zijn de telecom bedrijven en providers dan ook verplicht om alles 4 maanden te bewaren. 2 maanden voor de klant, 4 maanden voor de justitie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook hier geldt een zeker 'eigen risico' voor de koper. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overgens heb ik wel ervaring met markplaats. Zowel kopen als verkopen, maar daarbij werd het product altijd opgehaald. Wel zo fijn want dan kan je gelijk controleren of je niet bedrogen wordt. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ow oke.. ik heb niks gezegt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens is het niet meer dan logisch dat je betaalt voor zulke diensten. Het is een zeer nuttige site die door veel mensen gebruikt wordt. Dan mag je ook wel verwachten dat mensen een vast bedrag of een percentage van de koopprijs afdragen aan de sitehouder. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Opgelicht via Marktplaats; aangifte doen of niet? Jonabona97 | 4 | 23-03-2016 21:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Marktplaats oplichtingen. Jack Londen | 8 | 03-03-2013 12:40 | |
Drugs & Alcohol |
opgelicht needlefreak | 81 | 19-11-2003 13:03 | |
De Kantine |
opgelicht? Marjoha | 37 | 11-11-2003 17:09 | |
De Kantine |
Opgelicht! rockyj | 18 | 23-06-2002 17:26 |