Advertentie | |
|
![]() |
|
Op andere fora waar ik wel eens lurk hebben ze ook vaan zo'n marktplaatstopic. Daar staan dan verhalen in van mensen die zijn opgelicht of mensen die shit proberen te verkopen en de vreemdste verhalen/bedreigingen/zielige verhalen etc. naar hun hoofd geslingerd krijgen. Ik vind het hilarisch om te lezen wat voor types daar dus rondhangen tussen de gewone burgers die gewoon iets willen kopen. Gelukkig staan er ook wel positieve ervaringen in. Volgens mij is het ook zo dat als er vaak opgelicht wordt via een account, dat wel gemeld wordt bij marktplaats en dat account wordt geblokkeerd. Maar het blijft natuurlijk riskant om eerst geld over te maken (terwijl het wel zo hoort, anders wordt er niets verstuurd). Ik zou daarom ook duurdere dingen gewoon op willen halen.
Ik heb zelf mijn oude matrassen verkocht op marktplaats en dat ging in één keer goed. Met een meisje gebeld en ze heeft ze keurig opgehaald en het geld gegeven. Toen mijn fiets die bij mijn ouders stond was gestolen hebben ze een nieuwe gekocht via marktplaats, dat ging ook gewoon goed. Dus gewoon ophalen die shit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Opgelicht via Marktplaats; aangifte doen of niet? Jonabona97 | 4 | 23-03-2016 21:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Dom, opgelicht marktplaats. Bank20 | 27 | 09-08-2008 17:21 | |
Werk, Geld & Recht |
opgelicht Verwijderd | 36 | 03-01-2007 13:57 | |
Werk, Geld & Recht |
opgelicht knappe jongen | 37 | 02-08-2006 19:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Opgelicht geen punt. | 32 | 24-01-2005 21:30 |