Ik had het gister al getypt, maar toen ik het wilde posten lag het forum plat, gelukkig kon ik het nog kopieren en opslaan:
Ik heb een tijd bijna dezelfde dingen niet gegeten (nog wat meer dingen), 't is heel lastig, maar op zich wel vol te houden... (Leuk is anders natuurlijk, maar goed, je ziek voelen is ook niet fijn.)
Koop een broodbakmachine en maak brood van de granen (of vervangende "granen") die je wel mag. Zeker als je wel andere granen mag is dat best te doen (en anders ook wel, 't smaakt alleen wat anders dan gewoon brood). En als je witbrood zonder melk mag, dan kun je dat ook eten, scheelt ook al.
Vervang suiker door fructose of zoetstof of honing, als je dat wel mag.
Gebruik sojamelk en sojayoghurt ipv melkproducten.
Misschien kun je zelf lekkere dingen maken? Een goed kookboek vind ik het Basiskookboek bij voedselallergie en -intolerantie (isbn: 90-410-0026-7). Bij het voedingscentrum (dacht ik) kun je ook allerlei lijsten bestellen. En naturel chips mag je wel, als je ze om de kruiden niet mag, toch? Of anders de naturel maischips van de Xenos (groene zak).
En ga in de supermarkt eens kijken bij het Zonnaturaschap, daar hebben ze ook suikervrije en glutenvrije dingen. En/of in de natuurvoedingswinkel, daar hebben ze ook heel veel.