Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik deel wel de mening van Thoughtful, het zegt mij ook niet zo veel, en hoe vaker ik het lees, hoe geforceerder het op mij overkomt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Halogeen: Hehe ![]() ![]() Het is vooral de kleur rood die mij ook wel een beetje stoort hoor, dat komt bijna net zo cliché op mij over als een hart of een mes of zo. Niet speciaal in dit gedicht trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over die laatste zin, die lijkt er wel te staan omdat het moet rijmen. Daar verwonderde ik me ook al over.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niemand verlaat mij voor die nacht Niemand spreekt over mijn pracht bedoelde je dat je de laatste het mooist vond? de eerste oke, de tweede wat minder, de laatste vind ik -persoonlijk dan mss, ronduit slecht ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kettingreactie II xineof | 500 | 09-12-2009 16:03 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[hetslaatweernergensop] De stille tocht, één eenzaam kaarsje. Verwijderd | 51 | 20-02-2005 19:03 | |
Liefde & Relatie |
Gevoel dat je nooit een relatie zal hebben, hoe er mee om gaan Another Way | 191 | 17-08-2003 15:03 | |
Psychologie |
(sorry, nog een gedicht) Fantôme | 39 | 02-04-2003 14:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn... HipHopSter | 15 | 19-11-2001 15:08 |