Inloggen |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
[printer] Problemen met papier |
|
Citaat:
twain4me schreef op 18-04-2005 @ 00:47 :
hij pakt het papier niet goed toch?? hij staat dus een tijdje te draaien enzo.. en dan pas pakt hij een papiertje?? dan is het puur de papier doorvoer of althans daar zou ik eerst naar kijken ![]() ![]() |
||||
![]() |
twain4me schreef op 18-04-2005 @ 11:49 :
owh ok ![]() instaleer drivers opnieuw en probeer evenentueel een andere printerkabel. Als ik die drivers opnieuw wil installeren (ik neem aan dat die op die cd met printersoftware staan) moet ik deze dan eerst deinstalleren en zo ja, hoe doe ik dat? |
||||
![]() |
Als ik dan start -> instellingen -> printers doe moet ik dan rechts klikken op mijn huidige printer en dan verwijderen kiezen of moet ik die anders verwijderen of kan ik die drivers er net zo goed gewoon over heen zetten?
|
||||
![]() |
Daantje_0705 schreef op 21-04-2005 @ 16:18 :
Als ik dan start -> instellingen -> printers doe moet ik dan rechts klikken op mijn huidige printer en dan verwijderen kiezen of moet ik die anders verwijderen of kan ik die drivers er net zo goed gewoon over heen zetten? ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Cornel schreef op 21-04-2005 @ 18:12 :
Nee je kunt die drivers beter niet proberen erover heen te zetten. Toch eerst de oude (mislukte) software verwijderen, PC opnieuw opstarten, CD rom opnieuw plaatsen, software opnieuw instaleren, na instalatie CD uitnemen, PC opnieuw opsterten...Klaar. ![]() |
||||
![]() |
Daantje_0705 schreef op 21-04-2005 @ 21:25 :
En dan verwijderen op de manier die ik beschreef of anders? ![]() |
||||
![]() |
|
|
Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het lijkt alsof ie nu wel goed op de pagina print. Alleen gilt ie nu steeds dat er een nieuwe inktcartridge is gevonden, hoe krijg ik dat nou weer weg?
|
||||
![]() |
Daantje_0705 schreef op 22-04-2005 @ 12:06 :
Alleen gilt ie nu steeds dat er een nieuwe inktcartridge is gevonden, hoe krijg ik dat nou weer weg? ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Cornel schreef op 22-04-2005 @ 15:39 :
Vind ik een beetje vage melding, je zou eerder verwachten dat er... Nieuwe hardware gevonden is (de printer). Maar je zou eerst eens een zg.. Test afdruk kunnen maken, want de cartridges zullen zich waarschijnlijk opnieuw moeten herstellen naar het papier. ![]() Ik zal eens een testafdruk maken, waar doe je dat ook alweer? |
||||
![]() |
|
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met printer HP 1300 series | Verwijderd | Software & Hardware | 3 | 23-10-2006 09:09 |
[printer] Blijft maar doorprinten. | Verwijderd | Software & Hardware | 7 | 16-11-2004 16:17 |
[I/O] LPT-problemen met printer | Koning | Software & Hardware | 6 | 22-08-2004 11:41 |
[Printers] Deskjet 670C en 510 ineens kapot ? | CABAL | Software & Hardware | 5 | 03-01-2003 13:10 |
HP930c printer probleem | pdebie | Software & Hardware | 5 | 22-11-2002 10:28 |
Noem eens alle rotzooi op die je NU ziet | Bikinie-meisje | De Kantine | 32 | 01-05-2002 18:15 |