Oud 27-05-2005, 19:08
Verwijderd
Iemand ervaring met de Kolibri van Oral-B?

En zo ja, wat zijn dan je ervaringen?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:28
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Wat voor toegevoegde waarden heeft zo'n flosdraadhouder in tegenstelling tot normaal flosdraad? Als je het aan mij vraagt: niets.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:34
Verwijderd
Ik heb hem niet, maar 't klinkt wel fijn. Met gewoon los flosdraad komt ik heel slecht tussen m'n kiezen, dus doe ik het meestal niet. Hoe duur is het ding eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-05-2005 @ 20:28 :
Wat voor toegevoegde waarden heeft zo'n flosdraadhouder in tegenstelling tot normaal flosdraad? Als je het aan mij vraagt: niets.
Dat was mijn vraag niet.

Gewoon flosdraad vind ik verrot, ik kan dat niet vasthouden en ik krijg het niet goed tussen m'n tanden ed. Maar het gaat me met name om het tandenstokergebeuren, niet zo zeer om het flosdraadgebeuren.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2005 @ 20:34 :
Hoe duur is het ding eigenlijk?
€7,99 (), dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 20:35 :
€7,99 (), dacht ik.
Uh! Dan wil ik hem!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 20:29
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2005 @ 20:35 :
Dat was mijn vraag niet.

Gewoon flosdraad vind ik verrot, ik kan dat niet vasthouden en ik krijg het niet goed tussen m'n tanden ed. Maar het gaat me met name om het tandenstokergebeuren, niet zo zeer om het flosdraadgebeuren.
je hebt ook flosdraad dat een 'houdertje' heeft, en daar zit dan ook een tandenstoker aan (beetje moeilijk uit te leggen) Is denkik goedkoper, behalve natuurlijk als je juist dat kolibri ding wilt omdat ie trilt. In dat geval is mn post ook een beetje overbodig
Oud 27-05-2005, 20:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb van die spalkjes, dus ik kan niet flossen bij m'n voorste tanden. Echt stom gedoe, dat gepruts met tandenstokers. Ze breken steeds af.
Maar anders leek me dit wel een handig ding, want 'vroeger' vond ik dat flosdraad ook altijd moeilijk tussen m'n tanden krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 20:46
sjefke
sjefke is offline
lijkt me een handig ding. Koop m maar wel ff zeggen of ie handig is
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 27-05-2005 @ 21:29 :
je hebt ook flosdraad dat een 'houdertje' heeft, en daar zit dan ook een tandenstoker aan (beetje moeilijk uit te leggen) Is denkik goedkoper, behalve natuurlijk als je juist dat kolibri ding wilt omdat ie trilt. In dat geval is mn post ook een beetje overbodig
Ik wil geen flosdraad. En aan het tandenstokertje dat er aan zit heb ik ook niet zoveel; er bestaan ook losse tandenstokers. Maar net als met flosdraad kan ik die ook lastig vast houden en zo'n ding alleen op een houdertje, denk ik, ook, dus vandaar.

@duivelaartje: Ik heb onder ook zo'n spalkje, maar die Kolibri is dus ook voor tandenstokers (kunststof, breekt dus ook nog eens minder snel ). (Zelf vind ik tandenstokers veel prettiger dan flosdraad, ik wil die Kolibri dus ook voor het tandenstokergebeuren, ik verwacht eigenlijk niet dat ik het flosgebeuren zal gaan gebruiken.)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 08:38
moontje16
moontje16 is offline
wij hebben hier thuis ook zo'n kolibri en hij bevalt perfect! Ook mn moeder had geen zin meer in die flosdraadjes, dus toen had ze dit gekocht om hem eens uit te proberen, en hij is er nog steeds! Omdat hij trilt neemt hij naar mijn idee meer vuil weg, en is ie makkelijker vast te houden. Naja iig succes met je keuze
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 10:25
Apomes
Apomes is offline
Ik heb het ook, is wel leuk spul...alleen moet je oppassen met de flosdraad dat je niet te fel doet en begint te bloeden
Oud 11-06-2005, 16:57
Verwijderd
*upje*
Ik heb hem, en ik vind de tandenstoker echt enorm fijn. Ik kom overal goed bij en het trillen lijkt echt te helpen, ik zet hem tegen de ruimte tussen m'n tanden/kiezen aan *buzzz* en ik zit er tussen Heel makkelijk in gebruik, geen geklooi. Met handtandenstokers had ik vaak dat ik m'n mond niet ver genoeg open kreeg ofzo, met de Kolibri helemaal niet.
't Flossen heb ik nog maar één keer gedaan, ik kwam overal goed bij, maar soms kwam ik nog maar net weer tussen m'n kiezen weg.

Oh, hij is ook nog eens enorm lievig
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:11
Verwijderd
Ik heb hem ook gekocht btw, dat flosgebeuren vind ik niets, m'n tanden staan te dicht op elkaar, dat tandenstoker werkt bij mij beter.

En hij is idd 'lievig'. (Ik heb een groene, maar ik zag gister dat er ook een blauwe is. )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-06-2005 @ 18:11 :
Ik heb hem ook gekocht btw, dat flosgebeuren vind ik niets, m'n tanden staan te dicht op elkaar, dat tandenstoker werkt bij mij beter.

En hij is idd 'lievig'. (Ik heb een groene, maar ik zag gister dat er ook een blauwe is. )
Ik heb ook een groene, wel grappig, net een echte kolibri

Flossen lukt bij mij ook niet super dus, ik kom er altijd nét tussen maar super moeilijk weer tussenuit. Met los flosdraad lukt dat veel beter.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:50
SaisPas
SaisPas is offline
Ik heb 'm ook de blauwe. Nu past hij goed bij m'n tandenborstel die ook van oral-b is. ik gebruik hem alleen voor het flossen, dat vind ik echt mega handig omdat het anders zo'n gepruts is met twee handen in je mond. Dit apparaatje kun je lekker makkelijk met een hand bedienen.

Helaas zijn nu wel m'n opzetstukjes op en ben te lui om naar de winkel te lopen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten