Soms heb ik nogal vreemde gevoelens, ik ben zo onvoorspelbaar als de sterren en ook nog eens een ijskoning. Dan denk ik , ik ben nu bijna 18 jaar en ik heb geen vriend. Dat is natuurlijk helemaal niet zo erg, maar ik word er juist eigenlijk door mijn omgeving nogal onzeker van...
Al mijn vriendinnen hebben namelijk wel een vriend en proberen mij dan ook wel eens te koppelen. Het ligt niet aan de aandacht, ik bedoel het niet arrogant , maar ik krijg redelijk veel aandacht van jongens. Ik kan ook wel gewoon goed met jongens omgaan, dat is het niet. Maar als het dan bijna een relatie zou kunnen worden, dan ben ik er gelijk klaar mee. Ik heb dan het gevoel dat ik ergens aan vast zit en dat ik mezelf nog te jong vind voor een 'relatie'. Ik wil mezelf erg graag op mijn studie richten. (dat kan toch ook met vriend zou je denken...maar voor mijn gevoel niet echt) En waarom kan ik niet op een leuke manier eens verkering met iemand hebben vraag ik me dan af.

Misschien klinkt dit voor sommigen onwijs raar, dat begrijp ik ook wel, maar misschien zijn er meer mensen die dit hebben of het wel begrijpen.