![]() |
Nee, heb er geen ervaring mee.
![]() |
Kopen in Amerika zuigt, zeker bij kleding en electronica.. Eerst 12% invoerrechten betalen, en daaroverheen mag je dan nog fijn 19% BTW betalen. En het duurt kankerlang.
Dus: http://www.ebay.DE Duitsland ja, als de verkopende partij z'n iBan nummer geeft zijn overschrijvingen naar Deutschland gratis. De verzendkosten zijn niet achterlijk hoog, geen invoerrechten gedoe etc.. En die Duitsers zijn meestal niet van die marktplaatsoplichters zoals je hier wel eens tegenkomt.
Ik haat Ebay
![]() Mijn ervaring is dat wat ik wil net voor mn neus wordt weggekaapt door een of andere lowlife uit Japan ![]() |
![]() |
SisterOfMercy schreef op 24-11-2005 @ 18:29 :
Kopen in Amerika zuigt, zeker bij kleding en electronica.. Eerst 12% invoerrechten betalen, en daaroverheen mag je dan nog fijn 19% BTW betalen. En het duurt kankerlang. Tenminste, ik heb nooit BTW en invoerrechten betaald voor de spullen die ik van ebay heb gehaald.
Kommando schreef op 24-11-2005 @ 19:12 :
Niet bij particuliere verkopers hoor. Tenminste, ik heb nooit BTW en invoerrechten betaald voor de spullen die ik van ebay heb gehaald. Ik heb er wel goede ervaringen mee hoor. Ook wel eens t-shirtjes gekocht uit Amerika en had die volgens mij binnen 10 dagen. Verder koop ik vooral cd's .. meestal uit engeland. Kopen doe ik via Paypal.
het kan nooit erger zijn dan dingen hier op v&a verkopen
![]()
Verwijderd
|
![]() |
Kommando schreef op 24-11-2005 @ 19:12 :
Niet bij particuliere verkopers hoor. Tenminste, ik heb nooit BTW en invoerrechten betaald voor de spullen die ik van ebay heb gehaald.
Vice schreef op 24-11-2005 @ 19:34 :
Dat heeft te maken met het bedrag. Boven een bepaald bedrag (geloof 55 Dollar) moet je pas invoerrechten. |
![]() |
]{ing schreef op 24-11-2005 @ 19:38 :
En wanneer de verkoper het opstuurt als 'cadeau' maak je waarschijnlijk minder kans dat de douane het pakketje controleert.
op ebay staan hele leuken aardbeien-, aubergines, pompoenen en kersenhandtassen
|
![]() |
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga het gewoon maar eens proberen denk ik!
ik heb vandaag een paypal ccount aangemaakt maar ik snap er geen drol van. Alleen omdat ik een boek wilde kopen voor 1.50 dollar wat hier 20 euro kost. Ik snap er geen drol van.
|
![]() |
Verwijderd
BrunetJuh schreef op 24-11-2005 @ 18:14 :
Nee, heb er geen ervaring mee. ik heb 1 keer iets gekocht op ebay, uit amerika, en ik moest er 'ineens' teveel heffing over betalen, dus ik doe het nooit weer, denk ik. |
![]() |
Verwijderd
ik kocht eerst veel op ebay
werkt betrekkelijk goed. Ik wacht nu alleen wel al een maand op een shirt |
![]() |
Verwijderd
Ik heb mezelf wijsgemaakt dat iets kopen via ebay heel moeilijk gaat met creditcards enzo. Anders ga ik er teveel kopen.
|
![]() |
Verwijderd
freakjuh schreef op 26-11-2005 @ 14:19 :
Ik heb mezelf wijsgemaakt dat iets kopen via ebay heel moeilijk gaat met creditcards enzo. Anders ga ik er teveel kopen. 'dat lukt toch niet, veel te veel gedoe' |
![]() |
ik heb er weleens wat besteld. soms duurt het zo lang voordat je het krijgt dat je alweer vergeten bent dat je dat hebt besteld. maar verder is er nooit iets fout gegaan.
|
![]() |
Vice schreef op 24-11-2005 @ 19:34 :
Dat heeft te maken met het bedrag. Boven een bepaald bedrag (geloof 55 Dollar) moet je pas invoerrechten. Kommando schreef op 24-11-2005 @ 19:12 :
Niet bij particuliere verkopers hoor. Tenminste, ik heb nooit BTW en invoerrechten betaald voor de spullen die ik van ebay heb gehaald. Boas schreef op 24-11-2005 @ 19:15 :
Ik heb er wel goede ervaringen mee hoor. Ook wel eens t-shirtjes gekocht uit Amerika en had die volgens mij binnen 10 dagen. Verder koop ik vooral cd's .. meestal uit engeland. Kopen doe ik via Paypal.
hoe kom je daarbij? Gewonnen objecten afgelopen 60 dagen: Aantal: 21 Totaal: EUR 355,46 valt mee! Feedbackscore: 243 Positieve feedback: 99,2% Leden die positieve feedback hebben gegeven: 245 Leden die negatieve feedback hebben gegeven: 2 Alle ontvangen positieve feedback: 323 Lid sinds: 15-jul-03 http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI...me=STRK:ME:UFS
http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI...erid=terrorkoe
Ik heb in juli 2004 wat Duitse hebbedingetjes aangeschaft zie ik. Was gezellig!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
2x iets gekocht, 0x iets ontvangen.
terwijl allebei die dudes goede comments hadden. dus gewoon pech denk ik ![]() ![]()