Advertentie | |
|
![]() |
|
Jammer, maar ik denk een heel erg goed idee. Stoppen op het hoogtepunt. Ik ben fan van t concept.
Het is als die aflevering van Seinfeld waar George een grap maakt en Kramer, Jerry en Elaine lachen. George trekt z'n jas aan en gaat weg, omdat het alleen maar bergafwaarts kan gaan na z'n geslaagde grap. Enfin. Megaveel gave shows gezien. Dead Stop in de Lintfabriek....ik ga nat ![]()
||
Zeg David Kankerherrie, ik vond net een ouwe post waarin ik zei dat het een feit is dat GCF een kutband is en het ging over oldschool hardcore die niet dood is. Daarop zei jij:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het Pronkstuk in mijn vinylcollectie is een LP van een of andere bebaarde vent die Russische volksliederen in het Duits zingt. Gekregen bij een show van Wipneus en Pim.
Ik zal wel weer naar die show moeten rijden met mijn bandmakkers.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik MOET ook. jezus jammer dat ze stoppen, maargoed
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #7 Severus | 500 | 15-05-2008 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Muziek |
Goede hardcore robbzooi | 83 | 21-02-2006 23:06 | |
Lifestyle |
vandaag en gisteren Verwijderd | 500 | 08-11-2005 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |