Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, volgens mij wordt er in dit topic al over gesproken: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=165924 Idd, je kunt het beste eerst de "Forgot my password" optie uitproberen. Veel suc6! |
![]() |
||
Citaat:
ik ga hem hier NIET neerzetten want het MAG NIET! maar is wel een handige prog dus als je hem wilt voeg me dan als je een msn heb ![]() alextop1@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik heb je toegevoegd aan msn om dat even uit te proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heey. als je alles bent vergeten is er een optie om contact op te zoeken met hotmail. Zelf heb ik toen is van alles moeten invullen : van wanneeer je het laatste erop bent geweest enzo. als het goed is kunnen ze dan je wachtwoord trug geven. echte goede hotmail hack programma's zijn er helaas nie
![]() veel succes jan |
![]() |
|
![]() |
Zum dat terugkrijgen des wachtwoord:
1) als je Foutlook gebruikt ben je helemaal snel klaar, als je den wachtwoord hebt laten opslaan tenminst. Je kunt dan gewoon op het Hotmail-account rechtsklikken, properties en daar zie je sterretjes die dein wachtwoord voorstellen. Je kunt ze heel makkelijk zichtbaar maken met een pgm in VB, je kunt er ook enig anderes downloaden, irgendwo. 2) Je kunt ook gewoon op 'forgot pass?' klikken, en dan een antwoord op de 'secret question' invullen, ook het land. Die andere dingen hoeven overigens niet... 3) Als je 30 dagen wacht en daarna het account opnieuw aanmaakt, kun je met msn gewoon de contactlist weer terugkrijgen. Deze bug zat er vorige maand tenminste nog in! Grüss dich, spocky das Leben kann so prachtvoll sein!
|
ik heb een keer gehad dat er in mijn registry wat wachtwoorden stonden (geen idee hoe die daar kwamen :@) maar stond o.a. msn wachtwoord in..
sleutel: current_machine/software/microsoft/data je kunt even kijken of die er is
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Regeersaaikoord "Bruggen saain" #1733 Chick Rock | 500 | 01-11-2012 10:54 | |
Software & Hardware |
Hotmail wachtwoord vergeten Yadee | 7 | 05-08-2010 21:13 | |