Advertentie | |
|
![]() |
|
tja, dit was dus eigenlijk bedoeld om meningen van anderen te horen, niet om mijn persoonlijke ideën aan de kaak te stellen. De discussie voeren we wel weer als ik je zie, en ik hoop dat mensen hier wel even hun mening blijven geven.
Btw, het is echt geen selectiecriterium hoor. Milieu wel, maar niet zo specefiek als het kijken naar of die ouders wel bij het corps gezeten hebben en of ze wel lid zijn van een service club of sociëteit. Dat is allemaal bijzaak. serieus. ![]()
|
Laat ik, als broertje van Goochem, mij er ook eens mee bemoeien.
Nare, je moet idd alleen kijken naar wat er geschreven staat, en niet hoe jij denkt (met t) dat Spyker het wel bedoeld zal hebben. Bovendien drijven (zonder t) jij en Boksha het veel te ver door. Vrienden en familie zijn bij ons thuis gewoon gescheiden hoor. Ik ben het wel eens met Spyker. Je kiest eerst voor het meisje, en als je dan hoort dat de ouders het goed met elkaar kunnen vinden, vind (zonder t) ik dat prettig. En nare, wat jij zegt over hoe goochem er over praat als hij met jou is, doet er nu dus totaal niet toe. Bovendien bevalt de toon waarop jij het over paupers hebt mij ook helemaal niet. De pot verwijt (met één t) de ketel...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
ja, is ook wel familieruzietje, niet helemaal de bedoeling dus. Béétje jammer.
kunnen twee dingen doen: 1: opnieuw beginnen met topic 2: ons gedragen en hopen dat er nog wat mensen gaan reageren. En hoe goed die ouders elkaar kennen isniet zo relevant. Ga in twijfelgevallen maar uit van 'gewoon' kennen (af en toe eens spreken op borrels en feesten ed)
|
Ik heb niet alles goed gelezen maar ik trek nogal veel van mijn ouders aan op dat gebied en ik heb liever dat ze mijn vriendje goedkeuren dan afkeuren want anders voel ik me rot tegenover beide partijen, voor mij heeft het dus wel een meerwaarde. Voor mij heeft het ook een meerwaarde wanneer de ouders van je vriendje niet een stel aso's zijn.
|
Je kunt het ook van een andere kant bekijken!
Het meisje wordt er opzich niet anders door, maar de relatie misschien wel omdat je beide uit hetzelfde milieu komt wat je gewoon gelijk al een bepaalde binding geeft! Dus ja, voor mij is het zeker belangrijk ![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 00:17. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hulp nodig, continentale en analytische filosofie en Karl Marx raoulvdw | 4 | 05-07-2015 01:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onafhankelijke deskundige op L&G? Simon | 23 | 30-12-2009 18:55 | |
Films, TV & Radio |
Het Blok 2008 Balance | 85 | 08-12-2008 17:44 | |
De meerwaarde van bidden versus actie Kitten | 19 | 31-07-2008 14:18 | |
Algemene schoolzaken |
Afgewezen voor de University College? ds | 197 | 02-04-2005 22:24 | |
Wat is de reden om atheist te zijn? John Sickbock | 73 | 28-11-2002 18:14 |