Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zijn vingers zetten in beweging Diep in haar, een trilling Zulk soort zinsconstructies kunnen mooi zijn, maar ik vind het hier heel onnatuurlijk staan. Ik zou helaas niet zo snel weten hoe je het ander zou kunnen doen ![]() En over je laatste zin, die is in zekere zin heel sterk, maar wel abrupt. Ik vind het niet zo mooi, want het gooit de lezer met een harde klap terug. Misschien zou je er een voegwoordje in kunnen zetten, zoiets als 'toen', maar dan iets wat er mooier in staat. Ik wil niet je hele gedicht veranderen hoor, maar dit is allemaal bedoeld als tip ![]() |
![]() |
||
Iedereen bedankt voor het lezen. Het is me duidelijk dat ik nog flink moet werken aan de uitvoering; in het bijzonder aan dat het gedicht moet lopen. Al vind ik het niet per se nodig dat een gedicht 'makkelijk wegleest'. Ik neem de tips in me op en ik zal later kijken hoe ik dit gedicht nog ga aanpassen. Of ik ga gewoon verder met iets anders.
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een trilling in beweging dat vind ik toch al een stuk beter klinken. Ik vind dit gedicht geheel niet slecht voor een eerste keer, maar het loopt voor geen spreekwoordelijke meter, vind ik ![]() De eerste zin vind ik mooi, tevens dat het gedicht op meerdere manieren op te vatten is en je teveel noch te weinig zegt, maar in de rest van het gedicht vind ik de verwoording/zinsbouw niet bijzonder genoeg. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||