|
Citaat:
unfaiithful schreef op 20-08-2006 @ 22:21 :
Hallo allemaal, Ik zit nu in de vierde van havo, en ik zoek dus vooral hbo (bachelor of master) opleidingen. Het is natuurlijk niet verkeerd om alvast te kijken naar de mogelijke masters, maar het lijkt me verstandig om je vooral te richten op een bachelor. Commerciele economie lijkt me iets wat je zoekt, of een studie Marketing. Kijk eens rond op sites van verschillende hogescholen en vergelijk studieprogramma's. Vraag jezelf af of je nog een redelijk brede studie wilt of een gespecialeerdere studie. |
||||
![]() |
Als je zelf een reclamebureau wilt oprichten en leiden zijn studies als economie, bestuurskunde of marketing handig. Maar ik heb het idee dat het je meer om het ontwerpen gaat en dan is grafische vormgeving oid (kunstacademie of particuliere opleiding) een betere keuze. Ik neem aan (ik weet het eigenlijk wel zeker) dat ze je daar ook de zakelijke kanten van het vak laten zien. ![]() Als je echt ambitieus bent kun je misschien twee studies combineren, dus een zakelijke en een creatieve studie. |
||||
![]() |
|
|
hoi..
Ik zit nu zelf op 4 havo en ik heb al een beetje georienteerd over wat ik later wil gaan doen. Ik wil zelf namelijk ook een reclmebureau runnen. Ik ga naar de abkm. in het tweede jaar moet je een richting kiezen. zelf ben ik nog niet zo heel zeker van mijn zaak. ik kan nog altijd van gedachten veranderen. Maar ik hoop dat je er wat aan hebt! |
||||
![]() |
|
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reclamebureau? | AHD | Studeren | 2 | 20-12-2012 10:02 |
NL: Sollicitatiebrief | Missy | Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 15 | 23-05-2006 13:33 |
Zoek je de titel van een liedje Deel 16 | Verwijderd | Muziek | 500 | 15-05-2005 19:13 |
Greenpeace | Verwijderd | Flora & Fauna | 58 | 01-12-2004 14:45 |
Breitling foto serie ©dapo | David | ARTistiek | 19 | 23-01-2003 12:58 |
Fanta-reclame | Fuego59 | Muziek | 11 | 05-11-2002 20:18 |