![]() |
gunit78 schreef op 20-12-2006 @ 16:01 :
hallo, ik heb voor nl een hele iritante leraar. hij doet altijd alsof hij heel veel macht over zijn leerlingen heeft door ze bijv in de pauze nog niet weg te laten gaan uit zijn lokaal. nu heeft hij (zelf) ingesteld dat als je in zijn les te laat komt moet je de tijd dat je te laat was aan het eind van de dag 1x, 2x of 3x komen inhalen.(dit naast de maatregelen van de afdelingshoofd zelf). mijn vraag is of hij dit wel mag doen. zelf een extra straf bij te laatkomers bedenken?? alvast bedanktt Toch vraag ik me af waarom hij moeite doet voor leerlingen die stelselmatig te laat komen, waarom weigert hij die leerlingen niet gewoon in de les. Als er steeds leerlingen te laat binnenkomen is ook irritant zowel voor de leraar als voor de leerlingen die wèl op tijd zijn gekomen. |
![]() |
gewoon niet gaan
![]()
Verwijderd
Is het nou zo moeilijk om tijd te komen.
![]() |
![]() |
gunit78 schreef op 20-12-2006 @ 16:01 :
hallo, ik heb voor nl een hele iritante leraar. hij doet altijd alsof hij heel veel macht over zijn leerlingen heeft door ze bijv in de pauze nog niet weg te laten gaan uit zijn lokaal.
Verwijderd
Leraar zijn, is geen pretje. De leerlingen worden steeds mondiger, willen overal met je over in discussie en als het ze niet bevalt, kun je mee naar de conrector...
Ken je klassiekers ![]() |
![]() |
ik vind lesverstoorders wel een welkome afwisseling