Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-01-2007 om 15:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kan het ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jullie denken dus echt dat dit kan en niet dat hij 1 van de 2 gewoon gebruikt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, dit is wel mogelijk, anders zou je immers ook nooit weer opnieuw verliefd kunnen worden als je relatie is uit gegaan. Die jongen heeft alleen de pech dat het nu tegelijkertijd gebeurt en dat die meisjes dat waarschijnlijk niet zullen accepteren, en door de maatschappij wordt het ook niet geaccepteerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-01-2007 om 16:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De vraag is dus gewoon of het mogelijk is om voor twee mensen diepe gevoelens te koesteren (hoe diep precies doet er niet toe),gewoon zodanig dat je met twee mensen een relatie wilt hebben en geen keuze weet te maken. Of is dit onzin en houdt hij 1 van de twee voor de gek om iets te verkrijgen wat hij bij de ander niet heeft en ziet hij dus geen van beiden graag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-01-2007 om 18:19. |
![]() |
||
Citaat:
(Geweldige offtopic discussie trouwens)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Enfin, als die kerel hier echt in gelooft, is het toch maar een simpel wezen.
||
Citaat:
Al denk ik wel dat er verschil zit tussen liefde en verliefdheid. Ik vind wel dat die jongen beide meisjes gebruikt, ook al weten ze niet van elkaar. In onze maatschappij is monogaam zijn gebruikelijk. (Polygamie is op zich ook geen probleem, als alle partners het er mee eens zijn, maar dat is weer een geval apart). Ik denk dus wel dat hij op beide meisjes verliefd kan zijn. Ik denk niet dat hij van beide meisjes op dezelfde manier kan houden. (Dus over 2 jaar nog steeds in deze situatie zitten...)
||
Citaat:
Je kunt ze misschien eerder gebruiken en sneller misbruik van ze maken maar dat praat het niet goed dát je dat doet. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn mening: Als dat inderdaad van die naïeve grietjes zijn die niet willen/kunnen inzien dat ze allebei vervangmateriaal van elkaar zijn, en die niets liever willen dan met die kerel de koffer induiken, dan lijkt het me inderdaad absoluut niet erg. Als jij me vertelt dat je helemaal heet van me wordt en god-weet-wat met me wil uitspoken, gebruik ik je dan ook als ik daarop in ga en inderdaad die dingen met je uitspook? Neen, toch?
||
Citaat:
Nee, ik vind niet dat je iemand dan gebruikt in negatieve zin (misbruikt dus, eigenlijk). Als de verwachtingen gelijk zijn dan gebruik je elkaar hooguit om elkaars behoeftes te bevredigen, maar daar is dan niets negatiefs of verkeerds aan. Het is anders als jij een relatie met iemand begint en diegene denkt dat zij de enige voor je is, terwijl jij er een ander meisje op nahoudt waar zij niks van weet. Dan kan ze misschien dom en naief zijn dat ze dat niet ruikt en er niet achterkomt, maar dan blijf jij degene die niet eerlijk is en dat meisje (/die meisjes allebei) dus gebruikt. Of misbruikt, net hoe je het wilt noemen. |
![]() |
||
wat meph zegt. maar dit
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Best wel apart volk. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het bewijs (over het bestaan van god) Lord Dolphin | 144 | 09-12-2007 18:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven sommige mensen niet in God? IGRA | 146 | 09-08-2004 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Psychologie |
Een moment van pure helderheid... Pinkeltje | 6 | 07-07-2002 12:41 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 1) Internationalist | 2 | 15-10-2001 14:07 |