mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden samen, en om heel eerlijk te zeggen treft hij mij wel in een vreselijk rot jaar.
begin dit jaar kreeg mijn moeder borstkanker en werd geopereerd. daarna ging ik (met ouders) verhuizen maar het nieuwe huis was nog niet af dus heb ik 3 maanden in een vakantiewoning gezeten. en nu 4 weken geleden ben ik geopereerd aan een hernia. allemaal geweldig dus.
maar ik kan je vertellen: mijn vriend is geweldig! hij steunt me door en door, is er altijd voor me. als ik hem nodig heb, is hij binnen 20 minuten bij me (mits hij aan het werk is

)
hij heeft altijd oppeppraatjes, maar dan ook echt op een heel lieve manier.
ik zeg ook wel eens tegen hem, je treft wel een k*tjaar he?
soms heb ik ook het idee dat ik hem te kort doe, omdat ik niet kan stappen enzo. (gelukkig gaat dat nu veranderen want ik ben geopereerd!)
hij daarentegen is inderdaad wat meer gesloten.
vorige week baalde ik ergens van, dat hij had gelogen. het was dan wel over iets onbelangrijks maar toch. toen ik hem ernaar vroeg, kwam ineens alles eruit. dat ie zich al weken zo druk maakt, dat het zo druk op zijn werk is, dat ie baalt van zijn ouders enz enz.
ik stond er van te kijken, want hij was altijd zo van het was wel druk maar het ging wel.
ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ie echt wat vaker gewoon zijn bek open moet trekken, dat ik niet helderziend ben, en dat ie alles op mij gaat afreageren.
en toen zei hij dat als ie het zo druk heeft, de enige manier op te ontspannen is bij mij thuis op bed dvd'tjes kijken enzo, vond ik wel weer heel lief
maar ik ben benieuwd!