Hallo,
Ik heb ff de raad van de experts nodig hier =) Lang verhaal..
September 2006 (anderhalf jaar geleden!) leerde ik 'n heel leuk meisje kennen op school, en ik wist al gauw dat dit meer was dan een bevlieging. We werden al gauw goede vriendjes van mekaar maar aangezien ze zelf met relationele moeilijkheden zat hield'k stil dat ik er verliefd op was, en ik wist dat ze niets voor me voelde. Na enkele maanden hebk het d'r dan toch maar verteld, wat voor me een hele opluchting was.
Naarmate de tijd vorderde hadden we onze ups & downs, maar ik bleef altijd gek van haar.. Ik heb alles geprobeerd om dr uit m'n hoofd te zetten, maar niets hielp. Ondertussen is onze onderlinge relatie er fel op achteruitgegaan, ik voel me meer als een kennis behandeld, en dr relaties met andere jongens maken me ontzettend jaloers.. Ik heb er met haar over gesproken en ik heb haar gezegd dat ik haar beter nooit meer zou spreken, en dat zij zelf ook geen contact meer met me zou opnemen. Ze leek het erg jammer te vinden, maar ging akkoord. Ondanks alles kan ik haar echt niet vergeten.. Wat kan ik doen om haar uit m'n hoofd te krijgen?
tnx in advance.