Advertentie | |
|
![]() |
|
Alleen je ouders kunnen daarvoor het beste antwoord bepalen.
Of ze scheiden of bij elkaar blijven, moet toch niet afhangen van kinderen. Beter dat ze gelukkig en blij zijn, afzonderlijk, dan bij elkaar, ruzie en spanningen en ongelukkig. Ook voor de kinderen. .. Ik was rond 11 .. 12 jaar oud, toen mijn ouders gingen scheiden en ik was er *blij* om. Ook bij ons telkens spanningen, ontladingen. Ik was altijd blij als mijn vader thuiskwam van werk, zodat mijn moeder haar ongelukkigheid verder botvierde op hem, dan op mij en mijn broer. Ik heb er geen traan om gelaten. Ze zijn nu allebei een stuk gelukkiger, en daarmee ik ook. |
![]() |
|
Hm, wat lijkt jou het 'beste'? Als ze uitelkaar of wanneer ze bij elkaar blijven zoals het nu steeds is?
Mij lijkt dan dat 1e... Ik vind dat de kinderen er niet onder mogen lijden. Dit kan bijna niet natuurlijk, omdat de kinderen ook in-direct, of soms zelfs direct zijn betrokken in een ruzie tussen mams en paps. Ik vind dat de kinderen voor gaan, hoe dan ook, zij moeten zich ten alle tijden veilig en lekker voelen thuis. Bij mams of bij paps, en het liefst bij allebei. Als je thuis komt met het idee van "ze zullen wel weer ruzie hebben ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Uit huis gaan, bij moeder of blijven? AnTro97 | 8 | 17-05-2015 18:15 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Psychologie |
Het Scheiding topic Gothic | 10 | 28-06-2002 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Men schat het begrip "liefde" niet goed in de abt van sion | 64 | 17-06-2002 07:46 | |
Liefde & Relatie |
37.500 scheidingen de abt van sion | 85 | 16-03-2002 22:45 |