Oud 23-07-2002, 15:40
Verwijderd
Normaal heb ik hier geen last van maar een paar dagen geleden , deed het zo zeer ( en ik denk da ik het weet waarom : ik was droog maar ik snap dat niet want ik was nogal opgewonden , waarom was ik droog ??? ) ja en als je droog bent dan schuurt dat hé , maar die dag kon ik niet naar toilet gaan , ik dacht eerst dat het een blaasontsteking was want ik moest precies elke second dringend plassen maar er kwam niets uit en na het plassen deed het een beetje zeer... maar dat is de dag ( zelfs de avond dan ) erachter "genezen" . wat denken jullie ?

En ook ... hoe kan ik mezelf "natter" maken want ik was opgewonden enzo maar toch ? we waren wel al een dik half uur of langer bezig

Ik hoop dat het juist geplaatst is want jaah ik heb last met mijn lichaam ..

-xxx-
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:15
Desp
Desp is offline
Dat het pijn deed bij het plassen kan komen door het schuren.. Je kan wat glijmiddel kopen bij Kruidvat bijvoorbeeld.. Sensilube is goed merk, dat helpt de volgende keer wel..

Succes
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 17:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Tsja, misschien focus je jezelf teveel op het nat worden end an wil het niet lukken, of misschien ken je je vriend nog niet zo lang.
Oud 24-07-2002, 19:29
Rosie
Rosie is offline
Ik heb daar ongeveer ook een vraag over. Bij mij doet het geen pijn, de sex ofzo maar ik heb nu last van een blaas ontsteking.. Het doet verrekte veel pijn maar goed, ik vraag me dus af of dat kan komen van te diep naar binnen gaan. Ik vind dat namelijk veel beter als ie diep gaat zeg maar maar kan het daar door komen of is het alleen puur en alleen door bacterien?

alvast bedankt..

Rosie
Oud 24-07-2002, 20:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Ik heb daar ongeveer ook een vraag over. Bij mij doet het geen pijn, de sex ofzo maar ik heb nu last van een blaas ontsteking.. Het doet verrekte veel pijn maar goed, ik vraag me dus af of dat kan komen van te diep naar binnen gaan. Ik vind dat namelijk veel beter als ie diep gaat zeg maar maar kan het daar door komen of is het alleen puur en alleen door bacterien?

alvast bedankt..

Rosie
Dat kan door sex komen ja, ik weet alleen niet meer hoe. Moet je effe op het andere forum vragen.
Oud 24-07-2002, 20:51
Kirk22
Kirk22 is offline
duh, heb geen sex als je droog bent. Haal anders glijmiddel, maar pas op dat je lichaam niet eraan gaat 'wennen'.
Tsja, er zijn niet echt trucjes om je natter te maken, op beffen na dan... (bij Sex staat er wel een leuk topic over).

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten