Oud 18-03-2008, 14:29
honnepon88
honnepon88 is offline
Hallo allemaal,

Ik en een paar meiden waren laatst in discussie over die pillen
die je een tijdje moet slikken om zo grotere borsten te krijgen.

Je hebt die breastGro die je gewoon bij de drogist kan kopen, maar je hebt ook diverse andere.

Wat ik nou dus wil weten is zoiets wel betrouwbaar? OF ben je dat de rest van je leven aan het slikken? Want mn vriendin zei dat als het betrouwbaar is ze dat liever doet dan plastich chirurgie?

Iemand hier verstand van?

Dikke kus van mij
Oud 18-03-2008, 15:00
Bloem
Bloem is offline
Naar wat ik begrepen heb werken die pillen zo dat je wat vocht vast gaat houden waardoor je over het geheel wat dikker lijkt, en je borsten dus ook iets groter zouden kunnen lijken. Maar de werking is minimaal, áls het al werkt want dat is natuurlijk maar de vraag. Het is vooral een leuke reclametruc om mensen geld afhandig te maken. Als ik je vriendin was en persé grotere borsten zou willen, zou ik wat proberen met pushup bh's ofzo. Maar misschien kan ze gewoon te accepteren dat ze kleine borsten heeft (en dat dat ook heel mooi kan zijn).
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 15:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als het al werkt, moet je die kuur blijven slikken om het effect te behouden, dus dat wordt een duur grapje voor iets waarvan niet eens zeker is dat het werkt
Maar ja, borstvergroting is ook een duur grapje. Dus wat dat betreft kan je vriendin beter tevreden zijn met haar borsten.
Oud 18-03-2008, 17:52
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Als je van pillen werkelijk grotere borsten zou kunnen krijgen dan zat er niemand bij de plastisch chirurg! De vraag wat hier eerder aan de orde is of die borsten werkelijk erg klein zijn (nagenoeg niets) of dat men alleen denkt dat ze te klein zijn. Er zijn vrouwen genoeg die kleine borsten hebben en er tevreden mee zijn, en waarom niet? Mensen genoeg die niet van grote borsten houden.
Oud 19-03-2008, 09:42
honnepon88
honnepon88 is offline
ze wilt ze opzich niet veel groter 1cupmaat ofzo...en ze wilt het steviger hebben

mja aan de ene kant mensen doen plastich chirurgie omdat je dan meteen al resultaat ziet en bij die pillen duurt het allemaal wel ff

en je borsten trainen oid....helpt dat ook?
Oud 19-03-2008, 09:43
honnepon88
honnepon88 is offline
btw...je hebt toch die hormoonpillen?? zou dat niet werken??
Oud 19-03-2008, 10:09
Villain
Villain is offline
Je borsten zelf trainen gaat een beetje lastig, daar zit namelijk geen spierweefsel. De borstspier eronder kan je wel trainen maar dat geeft verder vrij weinig effect. Als zij graag maanden lang elke dag vijf van die hop/graan/gierst pillen wil slikken moet ze dat helemaal zelf weten, 't blijft wel een stuk goedkoper gewoon blij te zijn met je eigen lichaam. Met hormoopillen zou ik uitkijken, je lichaam maakt als het goed is genoeg hormonen die je nodig hebt zelf aan.
Oud 19-03-2008, 12:30
Verwijderd
Trainen zal alleen een steviger resultaat geven doordat je je borstSPIEREN traint, en ook waarschijnlijk daardoor afvalt=minder vet=weer minderborst. (Meestal)

Pilletjes en drankjes en gezeik geven weinig, of negligable resultaat. Kijk naar je ouders en hoe de 'borstgroei' daar zit, en dat zal je een redelijk idee geven hoe het er allemaal uit gaat zien als je eenmaal volgroeid bent. Daarnaast zijn je enige opties echt de pil (met hormonen kutten) of plastisch chirurgie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 17:17
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Trainen van je borstspieren zal leiden tot kleinere borsten, omdat borsten voornamelijk bestaan uit vetweefsel was zal afnemen als je flink gaat sporten!
Oud 20-03-2008, 20:13
Laisve
Laisve is offline
Ik zou gewoon wachten op de puberteit. Mocht je dat stadium al voorbij zijn... bereid je voor op een eenzaam en alleen leven, hihi.

Nee, maar wees toch blij met wat je hebt (of in jouw geval, wat je niet hebt). Ik zou ik elk geval nooit mijn toevlucht zoeken in kwakzalverpilletjes.
Oud 20-03-2008, 23:23
N00se
N00se is offline
Citaat:
Trainen van je borstspieren zal leiden tot kleinere borsten, omdat borsten voornamelijk bestaan uit vetweefsel was zal afnemen als je flink gaat sporten!
Vet verbranden op 1 specifieke plaats kan nooit!!

Trainen van de borstspieren met gewichten zal deze spieren doen groeien, dus zullen je borsten ook groter worden. Als je gaat conditietrainen of cardioën dan ga je natuurlijk vet verbranden (over je hele licheem) waardoor ze weer kleiner worden ...

Vrouwen met hun borsten, dat is toch altijd een gevoelig punt. Neem het van mij aan, mannen kennen niks van cupmaten, dus een maatje groter of kleiner valt ook niet zo op.

Size doesn't matter, het is de manier waarop je jezelf laat zien die véél meer invloed heeft!!

Pillen voor grotere borsten
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 12:36
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Moraalriddertjes, daar vraagt toch niemand om?

Ik denk dat het niet werkt, net als pilletjes voor een grotere lul, dus ik zou voor de plastische chirurg gaan.
Oud 21-03-2008, 15:01
Verwijderd
gewoon van 'de pil' groeiden ze bij mij al aanzienlijk. Als je die nog niet slikt, wie weet.. Zou niet op van die groeipillen vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Moraalriddertjes, daar vraagt toch niemand om?

Ik denk dat het niet werkt, net als pilletjes voor een grotere lul, dus ik zou voor de plastische chirurg gaan.
Kunnen ze wel niet om vragen, maar ik denk dat het gemiddelde onzekere meisje beter kan horen dat er inderdaad genoeg jongens zijn die ook van kleinere borsten houden of die zelfs mooier vinden, dan dat ze doorgestuurd worden naar een plastisch chirurg. Al was het maar omdat borstvergrotingen eigenlijk zelden écht mooi worden en bovendien veel geld en pijn kosten en te vaak misgaan.

Sowieso hangen kleine(re) borsten iig niet, dat vind ik echt geniaal
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 18:50
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Eenzelfde soort argumentatie gebruiken christenen aan de poort van abortusklinieken.

Ik vind het geheel ook belangrijker dan de som der delen (en plastic tieten verschrikkelijk), maar dat vroeg ze nu eenmaal niet.

(dat laatste is natuurlijk ook geniaal)
Oud 21-03-2008, 21:27
Vice
Vice is offline
Een borstvergroting is nog altijd iets wat je voor jezelf doet, dus het is onzin om meteen te roepen dat het kerels niet uitmaakt welke cupmaat vrouwen hebben. Het lijkt mij ook verstandiger om, wanneer je niet tevreden met je borsten bent, gewoon naar een betrouwbare kliniek te gaan i.p.v. met pillen rommelen.
Oud 21-03-2008, 21:49
ekki
ekki is offline
Oh, dat soort pillen moet je eigenlijk nooit geloven. Je ziet maar weer dat er mensen in trappen.
Oud 21-03-2008, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Een borstvergroting is nog altijd iets wat je voor jezelf doet, dus het is onzin om meteen te roepen dat het kerels niet uitmaakt welke cupmaat vrouwen hebben. Het lijkt mij ook verstandiger om, wanneer je niet tevreden met je borsten bent, gewoon naar een betrouwbare kliniek te gaan i.p.v. met pillen rommelen.
Neuh, dat is onzin. Je neemt een borstvergroting omdat men grote borsten nu eenmaal mooier vindt. Hoezo "voor jezelf"? Als alle mannen op kleine borsten vielen zou niemand een borstvergroting nemen.

Sowieso idioot als iemand welke uiterlijke verandering ook voor zichzelf beweert te doen. Natuurlijk niet, want je zíet jezelf niet eens. Dat je het niet doet voor een specifiek persoon, wil niet zeggen dat het niet gaat om hoe andere mensen in het algemeen tegen jou aan kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:26
Bloem
Bloem is offline
Euh? Voor een deel kan ik wel met je meegaan, maar ik kan me ook wel degelijk voorstellen dat je sommige dingen (ook) voor jezelf zou laten doen. Aangepraat door het heersend schoonheidsideaal? Misschien, maar dan kan je dat nog wel écht vinden toch?

Ik vind slank over het algemeen ook mooier dan dik. Was dat anders geweest als dik het heersend ideaal was geweest? Wellicht, maar dat verandert niet dat ik slank nu écht mooier vind.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Euh? Voor een deel kan ik wel met je meegaan, maar ik kan me ook wel degelijk voorstellen dat je sommige dingen (ook) voor jezelf zou laten doen. Aangepraat door het heersend schoonheidsideaal? Misschien, maar dan kan je dat nog wel écht vinden toch?

Ik vind slank over het algemeen ook mooier dan dik. Was dat anders geweest als dik het heersend ideaal was geweest? Wellicht, maar dat verandert niet dat ik slank nu écht mooier vind.
Jawel, maar als jij zonder andere mensen op een eiland zou zitten, zou het je denk ik worst wezen of je maat 36 of maat 42 had.. Nu is dik zijn misschien geen goed voorbeeld want een dikke buik kan je in de weg zitten en de er mee samenhangende slechtere conditie e.d. ook... maar als jij nou geen kin hebt en een enorme neus dan is dat een drama in onze maatschappij, maar op dat eiland boeit dat niet, dan ga je geen facelift nemen (...door... robots... gedaan.. ofzo), want dan wordt het gewoon nooit een punt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 15:40
Metal
Metal is offline
Donker bier drinken.
Oud 23-03-2008, 11:32
llell
llell is offline
1 cupmaatje groter maar!? IS dat iets wat een leuke push-up BH niet kan oplossen!?

Verder van de ervaringsdeskundige aannemen dat grote borsten ook niet alles zijn, en ze alleen maar in de weg zitten.

ohja, antwoord op de vraag: dat soort pillen, kan alleen maar troep zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 12:42
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik en een paar meiden waren laatst in discussie over die pillen
die je een tijdje moet slikken om zo grotere borsten te krijgen.

Je hebt die breastGro die je gewoon bij de drogist kan kopen, maar je hebt ook diverse andere.

Wat ik nou dus wil weten is zoiets wel betrouwbaar? OF ben je dat de rest van je leven aan het slikken? Want mn vriendin zei dat als het betrouwbaar is ze dat liever doet dan plastich chirurgie?

Iemand hier verstand van?

Dikke kus van mij
werken hormoonverhogend en dus tijdelijk, blijven innemen voor resultaat

Citaat:
en je borsten trainen oid....helpt dat ook?
voor de stevigheid wel

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten