nou net die man gebeld die erover gaat, hij vond wel dat het idd niet duidelijk word aangegeven, maar ook dat het overal word gezegd.. open dagen, avonden etc.. en de presentatie enzo, nja, ik zei dat niemand t mij had verteld. hij vond dat raar enzo.. en hij zei dat hij mijn gegevens pas een week later kreeg, terwijl als hij het een week eerder had gekregen dat hij aan al die leerlingen brieven heeft gestuurd. Maar eerlijk gezegd (heb ik niet gezegd) is dat niet mijn probleem, want ik heb me gewoon vóór 15 mei ingeschreven.
Dus ik vroeg of er echt geen mogenlijkheid meer was, en dat ik las dat je voor 10 juni de volgende opdracht moest inleveren, dan doe ik dat wel, heb ik nog 2 dagen.
hele lange stilte.. hij zo: uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nou dat zal ik ff moeten overleggen, want als we voor jouw een uitzondering maken, moet dat ook voor iedereen. (nou, ik ben tog de enige die zeurt tog ) en hij stuurt me in de loop van de dag een mailtje. (niet eens ik bel wel terug, nee een mailtje...)
diepe zucht, ik ga straks even naar mijn decaan op school, ben benieuwt wat hij erover te zeggen heeft.
|