![]() |
||
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post28383094
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Eens met het feit dat er naar de staat van de fb's gekeken moet worden en eventueel vervanging gezocht kan worden en dat het koelkastbeleid overbodig is.
Ik denk wel dat die 2 weken voor het wwspel wel ok zijn. Of misschien dat je het verandert naar een week ofzo. Maar helemaal weg is ook weer zo wat. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik geloof niet dat het om groepsbashen gaat.
Ik geef zelf aan dat ik voor een verandering in forumbazen ben (aangezien er twee posts boven mij ook wordt aangegeven hoeveel die forumbaas aanwezig is, en andere redenen). Ik snap ook niet dat het meteen als groepsactie of corrupt gezien wordt dat er eenzelfde soort kritiek komt. Ik heb met het merendeel wat hier post helemaal niets, in een enkel geval zelfs iets ertegen. Het lijkt me dan ook vrij zinloos dat er wederom allemaal DKbashposts worden geplaatst in dit topic (want zo komt het over als een onzinner weer komt roepen dat DK kut is want groepsbash, /care als ik het fout opvat maar zo komt het over). DK is niet zo hecht als 'men' af en toe doet, er is gewoon eenzelfde soort kritiek. |
![]() |
|
Aangezien er op admin (als ik het goed heb) er al gediscussierd is over het irritante kliekjesvorming en gebash lijkt het me ook dat forumbazen dit probleem al gesignaleerd hebben. Iemand uit de groep zou dit ongewenste gedrag alleen maar versterken.
Als er kritiek is op dk hoeven dk'ers zich ook niet allemaal massaal aangesproken te voelen. :') Ik geef alleen even aan waarom men beter een FB (als daar sprake van is) buiten dk kan gaan zoeken. Hoef je ook niet meteen denigerend te gaan doen.
Laatst gewijzigd op 26-10-2008 om 20:29. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh.
Ik denk dat het op zich wel eens heel misschien verstandig zou zijn als je iemand als forumbaas hebt die ook echt op DK komt, iets wat leden een beetje verwachten en waaraan bijvoorbeeld Andijvie blijkbaar niet voldoet. En nogmaals, het is niet één groep, het is niet een kliek waaruit gekozen hoeft te worden. De enige eis is dat het iemand is die ook een beetje snapt hoe het werkt, er komt. Lijkt me niet zo gek. |
![]() |
|
Snapt hoe wat werkt? Objectiviteit lijkt me toch wel het belangrijkste en dat lijkt me gezien de groepsdynamiek daar toch wel een struikelblok. De vraag is of iemand binnen de groep zijn vriendjes kan en wil terugfluiten als er weer eens gebasht wordt zodat het voor iedereen een beetje leuk blijft. Je hoeft heus niet 24 uur per dag daar te posten, af en toe meelezen en de boel in de gaten houden is genoeg. Tot zover mijn punt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Forumbazen worden in den beginnen gekozen doordat ze opvallen, doordat ze actief zijn en dan gevraagd worden. Ook op andere deelfora wanneer er daadwerkelijk gesolliciteerd kan worden.
Maar daar gaat het nu helemaal niet om, er staat niet eens vast dat wie dan ook vertrekt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar pleit ik inderdaad voor, ofja ik zei in eerste instantie niet Andijvie, maar ach. Ik heb kritiek want ik vind dat mensen niet genoeg betrokken zijn en pleit dus direct voor iemand van binnen DK, aangezien ik andijvie ook niet als DKer beschouw. Het hoort bij mijn kritiek. Jij gaat direct in op het feit dat er iemand weggaat, want het mag van jou niemand van binnen DK zijn. Terwijl dat helemaal niet de situatie is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk denk ik dat iemand die alleen modereert de sfeer niet goed aanvoelt en dus geen beslissingen kan nemen waar de meerderheid van de bezoekers het mee eens is. Een beleid wordt opgesteld aan de hand van de bezoekers, het lijkt me dan ook dat de uitvoerders van dat beleid moeten snappen waarom dat beleid zo werkt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het koelkastbeleid is onzin, ik weet niet waarom het oorspronkelijk is ingevoerd, maar nu heeft het in ieder geval geen nut (meer) en de forumbazen slagen er ook niet in om het beleid fatsoenlijk te verantwoorden. Idem dito voor de regeling voor het wwspel.
Verder vind ik dat forumbazen regelmatig actief moeten zijn, maar dat probleem zie je niet alleen bij De Kantine, de laatste post van Adore op N&A was bijvoorbeeld in april. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat betreft gezeik over de fb's, dat is nu zo vaak voorbij gekomen. Daar zal - waarschijnlijk - niks aan veranderen. Bovendien is iemand niet alleen DK'er als hij/zij regelmatig in het wsz-topic post. Het gaat ook (júist) om de andere topics.
Over het koelkastbeleid: Ik denk dat de koelkast is bedacht op een moment dat er heel veel dezelfde topics waren. Of iig altijd dezelfde topics terugkwamen. We kunnen natuurlijk best als we merken dat dat weer zo is de koelkast herinstellen. En sowieso als er veel dezelfde topics zijn is dat genoeg reden om een nieuwe te sluiten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zoals ik al zei, de laatste twee posts van Andijvie op DK waren resp. 20 okt en 10 oktober, een fb hoeft geen wsz-poster te zijn, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat je iig af en toe op je forum komt en post, en dat is dus vaker dan 1 keer in de 10 dagen (!) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
7*50+10 posts in de afgelopen drie maanden. 360 posts in 3*31 dagen. Dat si dus gemiddeld ongeveer drie posts per dag, wat - lijkt mij - prima is. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien ben ik wat eh harsh, maar er zijn gewoon heel veel dingen mis met het bestuur van DK op dit moment. imo. Het koelkastbeleid is al geruime tijd overbodig, maar daar heeft geen van de vier fb's een woord over gerept. Daarnaast zou dat topic elke week ge-update worden, dat is geloof ik nog nooit op tijd gebeurd, elke keer weer moest een lid er op wijzen dat het aan verversing toe was en dan gebeurde (bijna altijd door Missy overigens) dat uiteindelijk. Een beetje daadkrachtig optreden zou wel wenselijk zijn. En een fb hoeft inderdaad niet minstens x posts per dag te hebben, maar dit is het andere uiterste. En dat Hanneke dit gezeik noemt vind ik ook vrij jammer, het is gegronde kritiek en daar zou je als fb wat mee moeten doen, ipv het op zo'n toon wegwuiven.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Inderdaad weer het gezeik over DK. ![]() 2. Dat koelkasttopic, ik vraag het jullie vriendelijk, mag die heel erg alsjeblieft weg? ![]() Het beleid is er, daar is geen topic voor nodig. En strikt op de open- en sluitdata letten hoeft ook niet. ![]() 3. Van mij mag het koelkastbeleid blijven zoals 'ie is. Maar ook prima als het wordt afgeschaft. ![]() 4. Dat 'kliekjesvorming'-geroep moet ophouden, stel jullie niet aan. Kom met inhoudelijke kritiek of hou je afgunst voor je. ![]() 5. Het weerwolfspel was leuker toen het 2/3 keer per 6 weken was, nu hecht men minder waarde aan het spel, de spelleider(s) en de verhalen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Toch nieuwe grenzen voor het WSZ-topic op DK? Verwijderd | 70 | 17-06-2010 11:11 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Beheerders en forumbazen, dié moeten weg! Dark Phoenix | 14 | 24-06-2008 16:05 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Beleidszaken |
Nieuwe koelkastmethode DK Racing Dutch | 21 | 06-01-2008 20:32 |