Oud 30-07-2002, 15:39
sleepyman
sleepyman is offline
vindt ge 16+ films soms niet belachelijk, kijk nu naar teaching mrs tingle, die is totaal niet eng, en die zetten ze dan 16+, terwijl misery, een kei vieze thriller, AL, is.
Schandalig vind ik het, trouwens, bij stephen king topic, ben ik nog misery vergeten, die staat op 2 in mijn lijstje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2002, 16:34
Rhinus
Rhinus is offline
In een Thriller is vaak duidelijk te zien dat geweld niet de oplossing is.. Misschien heeft dat ermee te maken?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:18
C5C5C
C5C5C is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
In een Thriller is vaak duidelijk te zien dat geweld niet de oplossing is.. Misschien heeft dat ermee te maken?
Dat denk ik niet
Het heeft toch invloed op kleine kinderen die dat dan mogen zien
Oud 30-07-2002, 19:45
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ik vind die leeftijden ook maar een beetje raar,
wel vind ik het goed dat er op gelet word hoor
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 07:24
sleepyman
sleepyman is offline
ik zeg niet dat ze er niet op mogen letten,maar op een tienerhorrorfilm, die eigenlijk totaal niet eng is, geven ze dan 16+, ze weten toch dat niemand zich daaraan gaat houden, want het is een tienerhorrorfilm(zeg eigenlijk maar tienerthriller, want veel horror komt er in die films niet voor).
groetjes
Sleepyman
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 09:10
maryana
maryana is offline
de laalste tijd wel, ik vind eht alleen wel raar, omdat mijn broer is 20 en zijn vriendin is 15 en ze werd niet in de bioscoop binnengelaten omdat ze pas 15 was, maar ze was wel met een meerderjarige. dat snapte ik niet
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 10:00
Verwijderd
Is het niet, dat vanaf 12+ geweld in voor mag komen, en vanaf 16+ bloed, sexscenes en "grof taalgebruik" erin voor mag komen? Nu is dat volgens mij wat uitgebreid met die kijkwijzer.
Maar ik wist niet dat er tegenwoordig zo streng deden bij bioscopen. Ik ben nog gevraagd hoe oud ik ben, terwijl ik er echt niet oud uit zie ofzo.
En al heb je begleiding mag je er toch wel in??
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 10:37
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Redman schreef:
Is het niet, dat vanaf 12+ geweld in voor mag komen, en vanaf 16+ bloed, sexscenes en "grof taalgebruik" erin voor mag komen?
Dan zouden dus 12- ers geen Pokemon mogen kijken?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:14
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Citaat:
sleepyman schreef:
vindt ge 16+ films soms niet belachelijk, kijk nu naar teaching mrs tingle, die is totaal niet eng, en die zetten ze dan 16+, terwijl misery, een kei vieze thriller, AL, is.
Schandalig vind ik het, trouwens, bij stephen king topic, ben ik nog misery vergeten, die staat op 2 in mijn lijstje
Vind het ook, alleen bij ons in de gids stond bij misery 16+, maar die vond ik minder eng dan dat ik dacht. (en ik ben een schijtert) Ik heb laatst ook een film gezien, dat ging over een vrouw die kleine kindertjes muziek ging leren, heel zoet, maar wel van af 16+
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:18
sleepyman
sleepyman is offline
maar bij ons is misery AL en dat is weeral een goed voorbeeld dat ze het soms helemaal fout hebben terwijl My best friend's wedding 12+ was, dat is toch schandalig
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 12:13
Firefly182
Firefly182 is offline
ze moeten er toch wat op zetten, maja, wie kijkt daar nou naar.
Oud 03-08-2002, 13:53
kitai ishibashi
kitai ishibashi is offline
vraag me af of die onzin wel ooit enig succes heeft
al zet je 100 van die k*t icoontjes bij een film, ik zal er toch wel naar kijken....
icoontjes maken een film eerder aantrekkelijker dan dat ze waarschuwen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:32
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Redman schreef:
Is het niet, dat vanaf 12+ geweld in voor mag komen, en vanaf 16+ bloed, sexscenes en "grof taalgebruik" erin voor mag komen? Nu is dat volgens mij wat uitgebreid met die kijkwijzer.
Maar ik wist niet dat er tegenwoordig zo streng deden bij bioscopen. Ik ben nog gevraagd hoe oud ik ben, terwijl ik er echt niet oud uit zie ofzo.
En al heb je begleiding mag je er toch wel in??
Toen ik 8/9 jaar was ging ik gewoon met mn 11/12-jarige broer naar Street Fighter: The Movie...werd niet moeilijk over gedaan , ik herinner me nog dat ik die film echt super eng vond ..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten