![]() |
||
![]() |
Citaat:
de kans dat je zwanger raakt ondanks de pil is bij correct gebruik minimaal (zelfs veiliger dan condooms) en dat je vervolgens wel ongesteld zou worden ondanks zwangerschap is nog kleiner..... ik weet een meid die 2 keer zwanger geworden is ondanks pil maar zij kwam er later achter dat zij een te lichte pil slikte. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien licht neurotisch? ![]()
|
Verwijderd
|
Nou nou, er is hier iemand op het forum ook zwanger geraakt door de pil heen hoor, en die kwam daar pas heel laat achter. Ik zit daar gewoon niet op te wachten. En ik heb nu goedkope testen gevonden, 2 voor 5 euro dus dat valt allemaal wel mee.
Ik moet vaak overgeven en ik vergeet de pil soms, en ik wil geen risico lopen. Je hoeft niet met rologen te reageren hoor, ik ben gewoon ontopic. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik snap je punt wel hoor, àls je zwanger bent wil je het liefst zsm weten, logisch, dus is het niet zo raar om regelmatig een testje te doen voor de zekerheid. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar naast een spiraaltje, of ring heb je ook nog de prikpil en het implantatiestaafje, maargoed, die hebben ook allemaal weer hun voor- en nadelen.
|
hmm jaa ik denk dat ik wel zie hoe het loopt, ik twijfel nog steeds maar dat komt ook wel weer
dnak je voor jullie reacties...ben alleen zooo bang dat t fout gaat ![]() maar mss moet ik dat gwn uit mn hoofd zetten want ik neem gwnelke dag rond zelfde tijd de pil en ben niet ziek geweest of dingen, dus tjaa...
||
Citaat:
![]() maargoed, het "dan kan je het best zsm weten" gedeelte sloeg inderdaad wel op dat soort drastische maatregelen, maar voorkomen is nog steeds beter dan genezen, vandaar het advies over te schakelen op een ander anticonceptiemiddel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn punt was dat als je zwanger bent ondanks het gebruik van anticonceptie, je dan uiteindelijk toch niet met een kind opgezadeld zit (als je tenminste kiest voor een abortus). Als je er pas achter komt dat je zwanger bent als je 6 maanden bent, dan is het denk ik te laat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bewust gestopt met de pil week 1, hoe zit dat nu? dontknow2013 | 4 | 12-09-2016 21:56 | |
Liefde & Relatie |
zeg je het je ex-vriend of niet? LA BLADIRA | 73 | 23-09-2006 16:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Angsten Man of Chrome | 6 | 29-05-2006 15:44 | |
Seksualiteit |
Dubbel veilig onzin? Streepjescode | 126 | 03-05-2006 16:04 | |
Seksualiteit |
Scheurende condooms Dying Bride | 55 | 03-04-2003 19:30 | |
Seksualiteit |
Double Dutch?? KiMZz | 22 | 17-02-2003 17:40 |