Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou vooral volhouden. Met andere dingen heb ik wel ervaren dat de volhouder uiteindelijk wint, ook al 'doen we dat normaal gesproken niet'. Geef aan dat de andere universiteit daar om vraagt en dat ze dan maar een uitzondering moeten maken. En desnoods zet je de verklaring 'Heksjuh heeft toestemming om bijvak x te volgen aan de UvA' op papier en vraag je of ze dan daar een handtekening onder willen zetten.
|
![]() |
|
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel vervelend dat jouw faculteit zich zo stug houdt. Wat je kunt doen is naar de algemene studieadviseur gaan (je kunt er een afspraak mee maken in het bestuursgebouw). Misschien kan die je helpen en/of tips geven.
![]() Sowieso mag de UU je niet weigeren. |
![]() |
|
een vriendin van mij heeft vanuit de UU vakken gevolgd aan de universiteit van Nijmegen. Het kwam erop neer dat zij eerst toestemming kreeg in nijmegen om zich daar in te schrijven, daarna via studielink daar ingeschreven, bewijs van betaald collegegeld naar nijmegen en daar vervolgens ingeschreven voor de vakken.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
is HBO studeren of niet? watervlo | 71 | 25-11-2021 00:30 | |
Studeren |
University College #7 harpje | 500 | 10-04-2010 10:18 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Algemene schoolzaken |
vakken volgen aan andere universiteit? Verwijderd | 4 | 09-03-2007 10:04 | |
Studeren |
Welke kant moet ik op gaan denken? Alfa/Bèta Verwijderd | 55 | 25-06-2006 23:20 | |
Studeren |
Master geschiedenis in utrecht Sartre | 2 | 06-04-2006 15:13 |