Ik ben dus totaal de weg kwijt... Heb 5 jaar over mijn VMBO TL Diploma gedaan, omdat ik school niet egt serieus nam.
Daarna ben ik 3 weken te laat ingestapt in een Havo 4 opleiding, waar ik best trots op was aangezien ik toen alles zelf had geregeld. maar al snel bleek dat een flop te worden mede dankzei familie drama's.
Toen ben ik via het RMC terecht gekomen op de opleiding Detail Handel wat bleek totaal niet te zijn wat ik wou. en nu ben ik al een jaar doelloos aan het thuiszitten. heb een paar maanden fabriekswerk gedaan en daar wil ik liever niet terugkomen. nu zit ik elke dag in de stress omdat de scholen ook al weer beginnen en de tijd opraakt...
Ik ben ondertussen dus al 20 jaar, en weet nogsteeds totaal niet wat ik nou wil worden. het liefst zou ik tog nog proberen mijn Havo diplomatje te krijgen zodat ik tenminste weer aan de slag ben en meer opties heb.(ook omdat ik zeer slechte ervaring heb met de MBO opleidingen...) nou hoop ik dat ik hier wat advies kon krijgen of ervaring van andere mensen die in een soort gelijkig situatie hebben gezeten.
sorry voor de verkeerde spelling, type dit bericht om 4 uur snachts totaal gestressed...
Alvast Bedankt,
Laatst gewijzigd op 23-08-2010 om 02:19.
|