Oud 23-11-2010, 19:01
Buzz Lightyear
Buzz Lightyear is offline
Hallo

Situatie: Op school zit een bijzonder knap meisje (4 jaar jonger). Ik ken haar totaal niet. Nu heb ik mijn oog laten vm er niet meer van. In begin gewoon 'n keertje kijken als ze passeert maar al snel bleven m'n ogen plakken en kreeg ik het gevoel dat ik haar moest zien.
Heel erg raar: ik heb niet het gevoel dat ik verliefd ben maar toch voel ik me op een of andere manier aangetrokken tot haar.
Of zij mij wel ziet zitten weet ik niet. (Ik ben één van die jongens dat nogal moeilijk zo'n signalen begrijp ;-) al zie ik haar nu ook af en toe naar mij kijken (sinds men 'flirt'actie van start is gegaan).
Nu ben ik via via te weten gekomen dat ze een lief heeft. Erger nog: zelf heb ik 4 jaar lang met hem op dezelfde school gezeten en ik ken hem dus ongeveer wel een beetje!!
Nu is mijn vraag/zijn mijn vragen:
- de zaak laten rusten; er zwemmen nog genoeg visjes in de zee (wat mijn engeltje denk t) Wetend dat die optie gigagantisch moeilijk zal zijn.
OF
- ervoor gaan, misschien is haar huidige relatie niet serieus of zou ze zich beter bij mij voelen (hoe mijn duivel over de zaak denkt ) In dat geval: tips om het op een rustige manier aan te pakken en haar te overtuigen van mijn "kwaliteiten"???
OF
- gewoon rustig vrijblijvend verder flirten. Maar hoe ver kan ik dan gaan wetend dat ze al een lief heeft ??

Voor mij 'n ietwat moeilijke probleem met dubbel gevoel: ofwel kwets ik mezelf, ofwel kwets ik iemand anders. Hoe denken jullie hierover??

Groetjes, Buzz Lightyear (Op naar de sterren en daar voorbij...!)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2010, 19:32
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Fucking coole naam xD

Optie 3, gewoon rustig vrijblijvend verder flirten. Met anderen en dat meisje.
Je hoeft niet meteen alles te vertellen tegen dat kind, je kunt haar ook gewoon omkeren jouw richting op. Jij zegt niks, zij kiest alleen perongeluk voor je.
Schijnheilig duiveltje?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:47
mepsteen
mepsteen is offline
Eerste vraag: Hoe oud ben jij?
Oud 23-11-2010, 19:51
Afwezignummer2
Citaat:
Eerste vraag: Hoe oud ben jij?
Het meisje is 4 jaar jonger, dus waarschijnlijk minstens een paar klassen in de middelbare. Kan wel bovenbouw zijn gezien de spelling, maar die extra vraagtekens laten hem de 18 niet halen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:45
Buzz Lightyear
Citaat:
Het meisje is 4 jaar jonger, dus waarschijnlijk minstens een paar klassen in de middelbare. Kan wel bovenbouw zijn gezien de spelling, maar die extra vraagtekens laten hem de 18 niet halen.
Knappe redenering! Ik ben 17 ;-)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:53
Verwijderd
Optie 1, 13 en 17 is wel een heel groot verschil. Zij begint net met puberen, jij bent er al ongeveer klaar mee.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 21:03
Batave
Batave is offline
Optie 1 inderdaad. Met optie twee en drie ben je een lul, daarbij is ze 13.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 22:16
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Optie 1 inderdaad. Met optie twee en drie ben je een lul, daarbij is ze 13.
Dit vat het goed samen.
Oud 24-11-2010, 13:36
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Optie 1, 13 en 17 is wel een heel groot verschil. Zij begint net met puberen, jij bent er al ongeveer klaar mee.
Jongens van 17 zijn nog langer niet klaar met puberen hoor

Maar idd, wel n groot verschil. Hoewel ik ook wel op jongens van 17 viel toen ik 13 was...alleen echt niet vanuit een realistisch oogpunt...Desondanks, als ze op je valt kan je dr vast makkelijk strikken, veel meisjes van 13 zien wel wat in n ouder vriend . Maar of je dat moet willen, dr ouders zullen er vast niet blij mee zijn (en die van jou misschien ook wel niet )
Wat betreft haar vriendje; voor zover zij weet, weet jij niet dat zijn vriend heeft, totdat ze dat zelf aan jou verteld heeft (zeker als hij op een andere school zit). of je geweten het aankan, die vraag kan je alleen zelf beantwoorden.

Er is trouwens nog wel een vierde optie: volwassen worden
Oud 24-11-2010, 13:49
Buzz Lightyear
Wat dat leeftijdsverschil betreft: 4 jaar is nu ook niet zo groot:

Mijn ouders verschillen 3 jaar van leeftijd. Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima (Nl) hebben een leeftijdsverschil van 4 jaar. Mijn tante was 12 toen mijn nonkel er 20 werd. Prins Filip is 13 jaar ouder dan Prinses Mathilde (Be).
Het andere argument omtrent het puberen kan ik wat beter volgen, maar wie kan bevestigen dat de stijging van mijn testosterongehalte al gestabiliseerd is, zoals in de vorige post werd vermeld.

Zijn er nog andere tips, opmerkingen, nieuwe invalshoeken of ... ?

Gr Buzz Lightyear (Op naar de sterren...)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 14:42
Afwezignummer2
Het is behalve elk leeftijdsverschil (relatief of niet) dat zij gewoon in een heel andere levensfase zit. Bij iemand van 30 met 50 is het nog niet zo erg, ze zijn allebei volwassen en werken. Zij is begint dus net met puberen, dus heeft ze een heel ander lichaam, andere gedachten enz.
Dat was mijn opmerking

Mijn tip gaat dan toch uit voor andere meisjes.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 15:51
hookee
hookee is offline
Citaat:
Mijn ouders verschillen 3 jaar van leeftijd. etc. etc.
Hou dan gewoon 85% van je eigen leeftijd aan en je komt een heel eind (oftewel; wacht nog een jaartje)
Citaat:
Klinkt echter ook niet echt volwassen...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 18:57
Lente
Lente is offline
je kent haar niet, ze heeft een vriend en ze is ontzettend jong. lijken mij genoeg redenen er niks mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 18:18
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik hoorde een keer dat je de leeftijd van de man moet delen door 2 en er dan 7 bij optellen en dan heb je de minimale leeftijd voor de vrouw. En volgens mij klopt dat ook nog aardig.
Mogen het er ook twee van 7 jaar jonger zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 19:20
Batave
Batave is offline
Citaat:

Mijn ouders verschillen 3 jaar van leeftijd. Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima (Nl) hebben een leeftijdsverschil van 4 jaar. Mijn tante was 12 toen mijn nonkel er 20 werd. Prins Filip is 13 jaar ouder dan Prinses Mathilde (Be).
Het andere argument omtrent het puberen kan ik wat beter volgen, maar wie kan bevestigen dat de stijging van mijn testosterongehalte al gestabiliseerd is, zoals in de vorige post werd vermeld.

Zijn er nog andere tips, opmerkingen, nieuwe invalshoeken of ... ?

Het gaat niet om de absolute verschillen, maar om het feit dat ze gewoon fysiek en mentaal jonger is.
Citaat:
Ik hoorde een keer dat je de leeftijd van de man moet delen door 2 en er dan 7 bij optellen en dan heb je de minimale leeftijd voor de vrouw. En volgens mij klopt dat ook nog aardig.
Dat is alleen de maatschappelijk geaccepteerde norm ;o.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten