Oud 06-12-2010, 21:13
Cas94
Cas94 is offline
hey iedereen ik heb een vraag,

altijd als een meisje me toevoegd op msn dan gaat het me altijd goed af qua flirten en heb ik binnen no time een vriendin. in ieder geval het gaat me veel beter af op msn dan in real life.

ook met gewoon praten gaat het me vaak beter af op msn dan als in real life niet dat ik niet met meisjes kan praten maar het gaat gewoon iets lastiger.

hebben jullie misschien nog tips over hoe ik het ook dit alles in real life kan en niet alleen op msn?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2010, 21:56
goeieboeie
goeieboeie is offline
Msn uitlaten en eens lekke naar een jongereniets gaan waar je met mensen praat. Zorg dat je moet praten. En ook geen smsshit. Msn natuurlijk wel heel lang uit.

Als je kan praten op msn en niet in rl ben je niet sociaal. Praten op msn is namelijk niet praten. Van echt praten leer je het ook, en als je vlot een leuk babbeltje kan maken kan je ook flirten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 22:00
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ga niet meer op msn, besteed je tijd dan liever aan echte contacten!
Oud 07-12-2010, 07:04
Verwijderd
Ga in rl praten, msn is iets heel anders.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 07:17
hookee
hookee is offline
MSN is makkelijk, je hebt tijd om na te denken, zelf tijdens het typen kun je je antwoorden verscherpen/verzachten en daarna nog eens corrigeren voordat je op <Enter> drukt.
In real life zitten die twee reebruine ogen op je antwoord te wachten en sla je al gauw dicht.
Oefening baart kunst, je zult het in het echt moeten doen, gebruik anders eens de webcam optie.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 15:29
Kaa
Kaa is offline
Misschien moet je vaker oefenen om met volstrekt vreemden een praatje aan te knopen. Als dat vlot gaat, zal flirten je vanzelf ook meer gaan liggen.
Oud 08-12-2010, 20:46
Cas94
Cas94 is offline
Citaat:
Msn uitlaten en eens lekke naar een jongereniets gaan waar je met mensen praat. Zorg dat je moet praten. En ook geen smsshit. Msn natuurlijk wel heel lang uit.

Als je kan praten op msn en niet in rl ben je niet sociaal. Praten op msn is namelijk niet praten. Van echt praten leer je het ook, en als je vlot een leuk babbeltje kan maken kan je ook flirten.
Ik kan prima praten in real life maar ik kan niet echt flirten dat is meer het probleem. ik praat redelijk makkelijk met meisjes maar ik kan moeilijk flirten dat is het meer.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 20:47
Cas94
Cas94 is offline
Citaat:
Ga niet meer op msn, besteed je tijd dan liever aan echte contacten!
Ik zit niet elke dag op msn ofzo en ik ben heel sociaal maar ik weet niet precies hoe ik moet flirten enz.
msn was meer een voorbeeld van waar het wel makkelijk mee gaat

Laatst gewijzigd op 08-12-2010 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 22:24
Daantjer
Daantjer is offline
Ik vind het in real life makkelijker, signalen zijn makkelijker te merken en je ziet ook iemands uitdrukking. Alleen op msn hoef je niet voor drankjes en lunch/diner te betalen=cheapo
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 01:19
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik vind het in real life makkelijker, signalen zijn makkelijker te merken en je ziet ook iemands uitdrukking. Alleen op msn hoef je niet voor drankjes en lunch/diner te betalen=cheapo
Je hoeft toch niet gelijk haar lunch te betalen als je alleen wat zit te flirten? Overigens, als je al wat begint via msn is de kans groot dat je ook gaat lunchen of uit eten gaat als je verkering hebt tenminste dus wat dat betreft ben je niet direct goedkoper uit .
Verder ben ik het wel eens dat je zegt dat je makkelijker signalen oppikt, als je weet waar je op moet letten natuurlijk.
Oud 11-12-2010, 18:42
Bright Blue
Bright Blue is offline
Heel veel mensen hebben hier last van denk ik! Ik doe nooit flirten op msn als ik weet dat ik het in het echt ook nooit zou doen. Geeft alleen maar ongemakkelijkheden. Misschien moet je minder achter je computer zitten en meer sociaal doen? Door het gewoon doen leer je het vanzelf.
Oud 11-12-2010, 21:16
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik denk ook wel dat iedereen sowieso beter kan praten met elkaar op msn. Inderdaad kun je die tijd het beste besteden door het in het echt te oefenen
succes!
Oud 13-12-2010, 07:25
Cas94
Cas94 is offline
Oké, bedankt allemaal en ik ga proberen jullie advies op te volgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten