Kijk eens aan. Je verwijt haar op een forum (!) dat ze haar problemen niet bespreekt met jou, maar er op een ander forum (!) over post.
Vervolgens kaart jij aan, dat jij er geen moeite mee zou hebben dit soort dingen persoonlijk te bespreken, ik citeer;
Citaat:
Als je problemen hebt en je wilt ze opgelost hebben maar je wilt niet dat mensen die je kent er van af weten, is dit natuurlijk een goede uitkomst, maar waar ik mee zit is dat ze deze problemen niet aan mij vertelt. Met name de problemen die ze ervaart met mij kan ze toch zeker wel tegen mij vertellen?
|
Wellicht zou je hieruit kunnen concluderen dat je jezelf tegen spreekt, daar jij op dit moment ook jouw problemen met wildvreemden deelt in plaats van je betere helft. Zoals ik het zie geef je al een oplossing voor je eigen probleem; praat gewoon met haar en laat zien dat je naar haar luistert, ondanks dat het waarschijnlijk een saaie hormonen-monoloog zal zijn.
In dat geval gewoon oogcontact behouden en om de, pak hem beet, 7 seconden geďnteresseerd knikken.