Oud 12-02-2013, 14:40
NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Hoi mensen,

Jullie kennen vast allemaal wel die programma's zoals grenzenloos verliefd...
Nu heb ik deze winter een hele leuke Oostenrijker ontmoet waarmee ik heel wat heb meegemaakt afgelopen kerstvakantie. Ik heb nog vrijwel iedere dag contact met die jongen via facebook. Hij is nu 24 en ik ben 18.

Ik ben helemaal verliefd op het land en die jongen vind ik ook erg leuk. Ik ben niet zo'n type die hele cliché zegt dat ik helemaal tot over mijn oren verliefd ben, maar ik vind het wel zeker een hele leuke jongen.

Hij is sinds kort op zich zelf gaan wonen en heeft mij gisteren gevraagd of het mij leuk lijkt om een keer een weekje bij hem te komen logeren in een vakantie. Hij weet hoe graag ik terug wil naar Oostenrijk. Ook weet hij dat ik normaal maar 1x per jaar naar Oostenrijk ga, en dat ik dat best wel jammer vind. Het lijkt mij heel leuk om weer terug te gaan in bijvoorbeerd de voorjaarsvakantie. Ik zou bijvoorbeeld een trein kunnen nemen of een vliegtuig voor minder dan 100 euro. Ik zou dus meer dan 6 dagen bij die Oostenrijker kunnen zijn voor minder dan 200 euro!

Zouden jullie het doen als jullie mij waren? En waarom wel/ niet?

Ik ken inmiddels veel mensen in het dorpje waar hij woont. Later zou ik er best willen wonen. Na mijn studie. Of misschien wel tijdens mijn studie. Dus een hele onrealistische overweging is het niet om een paar dagen bij hem te gaan logeren... Ik zou het bij een vriend in Nederland ook gedaan hebben. Alleen de afstand is nu wat groter, en het lijkt me daarom bijna onrealistisch. Terwijl de feiten zeggen dat het dus prima mogelijk is.

Ik hoor graag jullie mening...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2013, 14:46
Verwijderd
Ik zou het doen, op voorwaarde dat je van te voren goed bespreekt met die jongen wat jullie van elkaar verwachten.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 15:09
Heer Wil
Heer Wil is offline
Idd wat je zegt sarah..

Al is het wat onrealistisch, aan het eind van de week ben je weer een ervaring rijker en als het tegenvalt dan zijn het toch maar zes dagen van je leven. Wat zou je thuis nou missen gedurende die week? Bedenk wel of je hem niet gebruikt als gratis logeeradresje om die stad eens te bekijken, maar dat zal wel niet als ik het zo hoor...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 15:13
Verwijderd
Waarom zou je het niet doen?

En waarom zou je de mening van anderen hierin laten meespelen?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 15:18
Em.
Em. is offline
Citaat:
Waarom zou je het niet doen?
Dat ja. Je klinkt heel enthousiast en het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet zo leuk is.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten