Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en anders ga ik met die 1000 euro, misschien iets aan me kamer doen ofsow (voor degene die denken: hoe kan hij op computer, ik zit nu op school, en moet heeeel snel aan het werk voordat de leerkracht erachter komt dat ik hier zit...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zie je op zich best vaak dat mensen alleen maar niet tegen hun ouders vertellen dat ze roken of helemaal moeten kotsen van angst omdat ze niet dronken thuis mogen komen omdat ze dan niet hun rijbewijs van hun ouders krijgen. Persoonlijk kreeg ik gewoon dingen als voorlichting en wordt dat soort geld gebruikt voor een zekerheid om door te kunnen studeren. Wij zijn thuis hier dan niet zo rijk om alles te betalen. |
![]() |
||
Citaat:
geen haat tegen ,moslims,alsjeblieft daarom kwam ik naar dit forum, wnat het andere forum had dus kennelijk een broertje dood aan mij...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik zou een telefoon kopen. En verder bewaren voor vliegtickets, later, for obious reasons. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het spenderen aan iets wat ik echt nodig heb en er geen onnodige dingen mee kopen. Het is gewoon leuk als extraatje!
Sommigen zouden er enkele weken mee op vakantie gaan, anderen zouden er een auto mee kopen.. Sorry jongens, maar ik vrees dat je met 1000 euro niet ver zal komen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een auto kopen is ook geen probleem, het is alleen een tweedehands gevalletje. Maar met enige autoskills (of een lieve kennis die dat voor je kan), kun je daar ook nog jarenlang een prima auto van hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Pabo Naru | 28 | 09-01-2009 15:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nieuwe betoog [oorlog in irak] gemaakt :please nakijken halilo | 4 | 06-01-2006 14:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken] halilo | 14 | 05-01-2006 21:10 | |
Werk, Geld & Recht |
Vader ontduikt onderhoudsplicht. Hellracer_89 | 110 | 18-12-2005 18:48 | |
Drugs & Alcohol |
"Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij? Gatara | 58 | 11-09-2003 11:18 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |