Oud 06-09-2011, 17:50
RiRi95
RiRi95 is offline
Zie titel.
Misschien zie ik dan iets leuks om te sparen, zodat ik niet elke euro opmaak aan onzin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2011, 18:03
Verwijderd
Gewoon doorsparen en als ik wat leuks zie kopen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 18:10
Groentensoep
Groentensoep is offline
Uitgeven aan troep die ik niet nodig heb
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 18:24
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
de publieke omroep voor een week omkopen, en alle mastermovies en andere voice-over crap filmpjes uitzende,Give The Respect who's needing it
Oud 06-09-2011, 18:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Want dat kan met 1000 euro?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 18:58
CuwleMandarijn
Citaat:
geen idee,
Oud 06-09-2011, 19:00
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Ha, ik denk dat je niet eens 1 uur kan krijgen voor 1000 euro
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 19:22
CuwleMandarijn
Nah boeit me niet, ik denk dan dat ik wat apple stuff ga kopen ofsow
Oud 06-09-2011, 20:33
Hakuna
Hakuna is offline
Dan zou ik hairextensions laten zetten (dat gebeurd sowiezo een dezer maanden) , en verder nog 2 rolluiken laten plaatsen voor de zijramen in de keuken dan is het geld zo goed als op. Het overige geld verbrast ik dan aan H&M kleding en boodschappen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 21:20
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Nou, echt verder dan een iDing kom je dan niet
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 22:35
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Als die 1000 euro de doorzetter is om Apple dingen te kopen lijkt het me juist geen goed idee. Dan is die 1000 euro relatief meer waard voor je terwijl Apple relatief minder waar is voor het geld. Lijkt me geen goede combinatie.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien is het handiger om het dan te investeren of te gebruiken voor een rijbewijs of meer geld voor een auto. Dat zal ik er dus wel mee doen.
Edit: natuurlijk wel eerst een redelijke sigaar en een nette cognac, maar dat hoort gewoon.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 09:44
Verwijderd
Vaste lasten betalen, duh.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 10:10
CuwleMandarijn
Citaat:
Als die 1000 euro de doorzetter is om Apple dingen te kopen lijkt het me juist geen goed idee. Dan is die 1000 euro relatief meer waard voor je terwijl Apple relatief minder waar is voor het geld. Lijkt me geen goede combinatie.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien is het handiger om het dan te investeren of te gebruiken voor een rijbewijs of meer geld voor een auto. Dat zal ik er dus wel mee doen.
.
nee kijk, tuurlijk ik weet dat het ***duur is, maar bijvoorbeeld een nieuwe ipod ofsow als ik daar aan toe ben, Voor rijbewijs etc, dat zit wel gebakken, want ik zit een in famillie van moslims, en me vader zei altijd, : Als je niet rookt, drinkt, en je doet goed je best blablablaa, dan betaal ik je brommor/motor rijbewijs,

en anders ga ik met die 1000 euro, misschien iets aan me kamer doen ofsow

(voor degene die denken: hoe kan hij op computer, ik zit nu op school, en moet heeeel snel aan het werk voordat de leerkracht erachter komt dat ik hier zit...
Oud 07-09-2011, 11:28
Verwijderd
En ik me maar afvragen hoe hij op de computer kan...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 12:05
CuwleMandarijn
Citaat:
En ik me maar afvragen hoe hij op de computer kan...
haha , nee kijk veel mensen vragen dan zo dom, hoe kan jij op de computer, dus vandaar mijn antwoord
Oud 07-09-2011, 12:36
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Haha
motor/brommer rijbewijs is geen autorijbewijs hè.

Ik zou het gewoon op mijn rekening laten staan, dan raakt het vanzelf wel op. Zoveel geld is het ook weer niet dat ik er echt iets speciaals voor zou kopen. Of ik moet net iets nodig hebben van een paar 100 euro
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
nee kijk, tuurlijk ik weet dat het ***duur is, maar bijvoorbeeld een nieuwe ipod ofsow als ik daar aan toe ben, Voor rijbewijs etc, dat zit wel gebakken, want ik zit een in famillie van moslims, en me vader zei altijd, : Als je niet rookt, drinkt, en je doet goed je best blablablaa, dan betaal ik je brommor/motor rijbewijs,

(voor degene die denken: hoe kan hij op computer, ik zit nu op school, en moet heeeel snel aan het werk voordat de leerkracht erachter komt dat ik hier zit...
echt heeeeel typisch iets voor moslims ja :')
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 14:54
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:

Typisch iets voor moslims inderdaad. Wel mooi dat jullie familie dan tegen het schreeuwerige stereotype ingaat van uitkeringen bij elkaar schrapen maar dus zodanig verdient dat de kinderen netjes meerdere rijbewijzen krijgen. Hoewel ik voor hetzelfde geld dan toch liever in een auto rijd.
Dat zie je op zich best vaak dat mensen alleen maar niet tegen hun ouders vertellen dat ze roken of helemaal moeten kotsen van angst omdat ze niet dronken thuis mogen komen omdat ze dan niet hun rijbewijs van hun ouders krijgen. Persoonlijk kreeg ik gewoon dingen als voorlichting en wordt dat soort geld gebruikt voor een zekerheid om door te kunnen studeren. Wij zijn thuis hier dan niet zo rijk om alles te betalen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 17:59
Edelweiss
Edelweiss is offline
Sparen, aan boeken uitgeven of een betere camera kopen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 18:27
Volk
Volk is offline
Een paar weken naar Mexico.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Vaste lasten betalen, duh.
Dit. Altijd fijn om een beetje extra buffer te hebben
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 19:09
Verwijderd
Me kapot winkelen.
Of een autootje kopen. Maar waarschijnlijk winkelen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 20:46
Volk
Volk is offline
Of opzij leggen en verder sparen tot ik genoeg heb voor een rijbewijs.

Maar ik denk dat het eerder mexico wordt met mijn mammie.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 20:55
Verwijderd
Sparen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 01:12
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Mijn reis naar India financieren.
Oud 08-09-2011, 06:39
Silvano08
Silvano08 is offline
Op de bank zetten en na een jaar terug met rent opnemen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 06:50
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Haha, daar wordt je rijk van!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 09:01
CuwleMandarijn
Citaat:
Typisch iets voor moslims inderdaad. Wel mooi dat jullie familie dan tegen het schreeuwerige stereotype ingaat van uitkeringen bij elkaar schrapen maar dus zodanig verdient dat de kinderen netjes meerdere rijbewijzen krijgen. Hoewel ik voor hetzelfde geld dan toch liever in een auto rijd.
Dat zie je op zich best vaak dat mensen alleen maar niet tegen hun ouders vertellen dat ze roken of helemaal moeten kotsen van angst omdat ze niet dronken thuis mogen komen omdat ze dan niet hun rijbewijs van hun ouders krijgen. Persoonlijk kreeg ik gewoon dingen als voorlichting en wordt dat soort geld gebruikt voor een zekerheid om door te kunnen studeren. Wij zijn thuis hier dan niet zo rijk om alles te betalen.
hey wow wow,. daar gaat het niet om, mijn vader is geen schreeuwirig typje, heeft normaal werk net als me moeder, hij wil alleen niet dat ik in het ziekenhuis lig, vanwege alcohol en drugs, hij wil gewoon het beste voor mij,

geen haat tegen ,moslims,alsjeblieft daarom kwam ik naar dit forum, wnat het andere forum had dus kennelijk een broertje dood aan mij...
Oud 08-09-2011, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 09:41
Verwijderd
Nee joh! Die paar euro maken echt een verschil, hoor!

Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 12:14
CuwleMandarijn
ik WEET HET EINDELIJK, ik ga met 1000 euro kleren kopen, niet erg orgineel maar ach je moet tog wat
Oud 08-09-2011, 13:31
Verwijderd
op de bank zetten.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 15:51
Verwijderd
Ik zou het gewoon op m'n spaarrekening storen, daar mag namelijk wel wat bij! ;-)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 16:53
honkballertje
honkballertje is offline
Gewoon op de rekening zetten om verder te sparen voor een rijbewijs

OF

Toch die nieuwe gitaar voor kopen
Oud 08-09-2011, 17:01
Rivka
Rivka is offline
Winkelen tot ik erbij neerval. En ik zou denk ik wel 400 op m'n rekening zetten, altijd handig
Oud 08-09-2011, 21:54
AzN
AzN is offline
Citaat:
Sparen.
Oud 09-09-2011, 07:32
Daantjer
Daantjer is offline
Een nieuw pak kopen en de rest bewaren voor leuke gelegenheden...
Oud 09-09-2011, 11:31
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Nee joh! Die paar euro maken echt een verschil, hoor!

Natuurlijk, wie weet stijgt het rentepercentage wel explosief.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 11:43
Aybike
Aybike is offline
Ik zou de helft aan een goed doel geven en met de rest uit eten met vrienden enzo.

Mijn vriendin zegt dat ze op vakantie zou gaan
xo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Wat zit je hem steeds te veroordelen? Dit is niet verstandig, dat moet je niet doen, dit doen je ouders verkeerd. Als hij toch allemaal appledingen wil kopen moet hij dat toch doen, en wat weet jij van hoe het er bij hun thuis aan toegaat?

OT: Ik zou een telefoon kopen. En verder bewaren voor vliegtickets, later, for obious reasons.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 14:33
Thinus
Thinus is offline
Op mijn rekening gooien zodat ik het langzaam en zeker kan opmaken met de rest van mijn geld.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 21:39
xLuna.
xLuna. is offline
Ik zou het spenderen aan iets wat ik echt nodig heb en er geen onnodige dingen mee kopen. Het is gewoon leuk als extraatje!

Sommigen zouden er enkele weken mee op vakantie gaan, anderen zouden er een auto mee kopen.. Sorry jongens, maar ik vrees dat je met 1000 euro niet ver zal komen!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Vaste lasten betalen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 21:46
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Mijn vriendin zegt dat ze op vakantie zou gaan
xo
Met 1000 euro? Nee zou ik niet doen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het spenderen aan iets wat ik echt nodig heb en er geen onnodige dingen mee kopen. Het is gewoon leuk als extraatje!

Sommigen zouden er enkele weken mee op vakantie gaan, anderen zouden er een auto mee kopen.. Sorry jongens, maar ik vrees dat je met 1000 euro niet ver zal komen!
Als je voor 1000 euro niet ver op vakantie kunt, dan doe je iets niet goed. Dan moet je met je luie ass eens uit de luxe hotels gaan denk ik zo. Jemig, voor 1000 euro kun je echt wel een maand door Europa trekken, zo niet langer.

En een auto kopen is ook geen probleem, het is alleen een tweedehands gevalletje. Maar met enige autoskills (of een lieve kennis die dat voor je kan), kun je daar ook nog jarenlang een prima auto van hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:34
Verwijderd
En voor 1000 euro kan je ook vaak een prima 2ehandsje op pikken. Ze spaced.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 11:22
Verwijderd
Ik zou mijn vaste lasten betalen. En een beetje verbrassen of zo.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 13:55
Diamera
Diamera is offline
Nog sparen, een beetje een financiële buffer opbouwen voor mijn tussenjaar.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 18:34
Volk
Volk is offline
Citaat:

pff... voor 600 euro zit je al 10 dagen in een driesterren hotel in mexico, inclusief vlucht. Je doet het wel heel verkeerd als je met 1000 euro niet ver kunt komen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 15:49
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
sparen, of me uitleven op de site van david en goliath
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten