Oud 26-10-2011, 18:11
ikbenhetmiss
ikbenhetmiss is offline
hallo ik heb een probleem ik ben op een meisje we zij hele goede vrienden ik heb ook gezegt dat ik haar leuk vindt maar toen zij ze dat ze op iemand anders is maar ze wil wel vrienden zijn wat moet ik doen moet ik haar gewoon vergeten of gewoon doorgaan
alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2011, 18:18
Verwijderd
hmm als ik de situatie zo zou bekijken zou ik denken dat je haar het best met rust kan laten gezien ze jeweetwel toch geen interesse heeft en daarna doordrammen alleen maar negatief kan uitpakken als ik jou was zou ik haar voorlopig lekker niet storen en je in de tussentijd even goed bijlezen over interpunctie anders is het zo kut om te lezen voor anderen graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
hmm als ik de situatie zo zou bekijken zou ik denken dat je haar het best met rust kan laten gezien ze jeweetwel toch geen interesse heeft en daarna doordrammen alleen maar negatief kan uitpakken als ik jou was zou ik haar voorlopig lekker niet storen en je in de tussentijd even goed bijlezen over interpunctie anders is het zo kut om te lezen voor anderen graag gedaan

Ontopic: Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 18:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 18:31
ikbenhetmiss
ikbenhetmiss is offline
ga het contact niet verbreken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 18:33
Verwijderd
Je vraagt hier wat je moet doen: Haar vergeten of doorgaan. Wij zeggen je dat je haar moet vergeten en gewoon contact moet verbreken, en dan wil je dat niet doen . Waarom kom je hier dan?

Verbreek het contact nou maar gewoon, zij vind het echt niet fijn om jou constant om haar heen te hebben. Ten minste, ik vind dat behoorlijk kut, als iemand waarvan ik weet dat diegene mij leuk vind constant om me heen hangt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Je vraagt hier wat je moet doen: Haar vergeten of doorgaan. Wij zeggen je dat je haar moet vergeten en gewoon contact moet verbreken, en dan wil je dat niet doen . Waarom kom je hier dan?

Verbreek het contact nou maar gewoon, zij vind het echt niet fijn om jou constant om haar heen te hebben. Ten minste, ik vind dat behoorlijk kut, als iemand waarvan ik weet dat diegene mij leuk vind constant om me heen hangt.
Same.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 09:15
Verwijderd
Contact verbreken tot je over haar heen bent, en als je niet meer verliefd bent kun je weer vrienden worden. Leg dit wel ook duidelijk aan haar uit - dat je haar nu even niet kunt zien, omdat je er dan telkens weer aan moet denken dat je verliefd bent, maar dat als het over is, je wel weer vrienden kan zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten