Oud 22-11-2011, 21:06
Descholier
Descholier is offline
Hallo allemaal,

Ik heb 2dagen terug iets heel raars ontdekt.
Toen ik op me moeders laptop even keek wat het weer zou worden zag ik een open mailtje.
De afzender was van kennis van hun over een site.. met hele rare tekst.. vandaar dat ik doorlas,
en er zat ook een link tussen.. dus ik had die ingetypt op me eigen pc en ik kwam zo op mijn ouders account na een tijdje..
Het was een soort dating site voor stelletjes.
ook stond er op hun profiel naakt foto's (gezicht bedenkt maar herkende me ouders wel)

ik vond dat niet zo heel erg want tja, hun hebben ook hun eigen leven maar wat ik erg vond was dat er stond bij infomatie, dat ze kinderen hadden, €175,- per afspraak, en drugs was ook soms van toepassing..

toen ik dit allemaal las werd ik echt misselijk en sinds dien praat ik amper met me ouders en probeer ze te vermijden..
me moeder vraagt ook steeds wat er aan de hand is en begint steeds meer door te vragen..

Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?

Thanks
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 21:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat is het probleem? Heb jij er last van?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 02:09
NoID87
NoID87 is offline
en jij maar afvragen waarom je ineens zoveel zakgeld kreeg ;9
Oud 23-11-2011, 09:20
Volk
Volk is offline
Wat je kunt doen? In het vervolg hun privacy respecteren. Verder heb je er niks mee te maken dus ik zou het maar vergeten en doen alsof er nooit iets is gebeurd.

Ik snap niet goed wat het probleem is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 12:51
Catch
Catch is offline
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je hiervan schrikt als je dit leest. Tuurlijk had je niet in privémailtjes moeten kijken maar nu is het eenmaal gebeurd. Als je het niet kunt vergeten of naast je neer kunt leggen zou ik gewoon open kaart spelen en vertellen dat je dit hebt gezien, hoe lastig dat misschien ook is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 16:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Herken je je ouders aan hun naakte lichaam?

Anyway, shit happens. Als je er echt veel moeite mee hebt kun je er tegen hen over beginnen, dat wordt voor iedereen awkward. Zo niet zou ik het gewoon negeren.
Oud 23-11-2011, 16:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat je kunt doen? In het vervolg hun privacy respecteren. Verder heb je er niks mee te maken dus ik zou het maar vergeten en doen alsof er nooit iets is gebeurd.

Ik snap niet goed wat het probleem is.
Eens.

Het seksleven van je ouders gaat je geen fuck aan. En die "drugs are bad, mmkay"-attitude van je slaat ook nergens op.

In het vervolg mag je hun privacy respecteren. Ik zou het je ouders niet vertellen, want als ik hen was zou ik ontzettend boos worden én zou de situatie alleen maar awkward worden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je hiervan schrikt als je dit leest. Tuurlijk had je niet in privémailtjes moeten kijken maar nu is het eenmaal gebeurd. Als je het niet kunt vergeten of naast je neer kunt leggen zou ik gewoon open kaart spelen en vertellen dat je dit hebt gezien, hoe lastig dat misschien ook is.
Mee eens! Ik zou ook schrikken.. Als je ermee zit, zou het erover hebben! Succes!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 16:52
Knaagdier
Knaagdier is offline
Wacht, verdienen ze geld met zich te prostitueren beide?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 19:38
DmCraanen
DmCraanen is offline
klinkt meer als een uit de hand gelopen hobby!
maargoed, ik kan me voorstellen dat je rolmodellen een beetje gefuckt zijn nu, maargoed. T' zijn ook maar mensen. Ik zou het er waarschijnlijk zelf even subtiel over hebben, zou wel benieuwd zijn wat ze dan van mij verwachten
Oud 24-11-2011, 14:27
Martińo
Martińo is offline
Moraal van het verhaal 1: Ouders hebben seks, dat kan erg confronterend zijn, zeker als blijkt dat ze een nogal bijzonder seksleven hebben.
Om je gerust te stellen, met "drugs" wordt niet perse harddrugs bedoeld (zeker niet in een seksuele context), maar kunnen ook dingen als poppers, kamagra, etc. etc. bedoeld worden, of gewoon een jointje. Betaling kan een onderdeel zijn van een seksuele fantasie, het hoeft niet zo te zijn dat er echte prostitutie in het spel is.

Moraal van het verhaal 2: Lees niet zomaar privémail van je ouders, daar heb je geen recht toe en je komt vaak veel meer te weten dan je lief is. Je hebt nu de gevolgen daarvan ondervonden, in feite is het dus gewoon eigen schuld, dikke bult.

Ik zou je ouders als het even kan hier niet mee confronteren, grote kans dat je dan een extreem ongemakkelijke situatie creëert waardoor je een wig drijft tussen jou en je ouders.
Probeer het hele voorval te verwerken en vergeten. Als het je echt ernstig getraumatiseerd heeft is naar een hulpverlener stappen misschien nog het beste idee (en niet naar iemand in je omgeving, je hebt de privacy van je ouders al geschonden, schend die niet nog meer door de seksuele activiteiten van je ouders te gaan rondbazuinen).

Laatst gewijzigd op 25-11-2011 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 14:27
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
klinkt meer als een uit de hand gelopen hobby!
maargoed, ik kan me voorstellen dat je rolmodellen een beetje gefuckt zijn nu, maargoed. T' zijn ook maar mensen. Ik zou het er waarschijnlijk zelf even subtiel over hebben, zou wel benieuwd zijn wat ze dan van mij verwachten
Hoezo uit de hand gelopen? Het is geen veelvoorkomende hobby (of wel? er zijn veel mensen die aan partnerruil of groepseks doen, maar dat niet aan de grote klok hangen uit angst voor kortzichtige reacties), maar uit de hand gelopen is het pas als je het niet meer onder controle hebt.
Oud 24-11-2011, 19:29
ferdyvbrussel
ferdyvbrussel is offline
waarom keek je dan ook niet op je eigen laptop voor het weer.
anders was dit alles niet gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2011, 22:35
DmCraanen
DmCraanen is offline
@ MArtino, het was sarcasme op knaagdier kwam niet helemaal goed over!
Oud 26-11-2011, 19:10
Verwijderd
sommige mensen hier zijn echt gestoord. hoe kun je nou zeggen dat je niet snapt wat het probleem is?! dit is verschikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 19:13
Knaagdier
Knaagdier is offline
Het geeft natuurlijk wel een andere dimensie aan dat cadeau dat je ouders voor je kochten, betaald met geld van ... Jeweetwel
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 19:15
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
sommige mensen hier zijn echt gestoord. hoe kun je nou zeggen dat je niet snapt wat het probleem is?! dit is verschikkelijk.
Het is toch geen probleem? Reality check: Ouders hebben een seksleven. En daar hoor je je niet mee te bemoeien. En de TS had sowieso niet moeten gaan neuzen in de e-mails van zijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 20:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is er verschrikkelijk aan? Ik heb nul interesse in het seksleven van mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 22:47
Verwijderd
wtf, waarom zaniken jullie over "privacy"? zijn ouders spelen hier de oma&opa van vertier, logisch dat het hem dwarszit ..
ik zou ze ermee confronteren, dit kan gewoon niet en ze moeten zich diep schamen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 22:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
wtf, waarom zaniken jullie over "privacy"? zijn ouders spelen hier de oma&opa van vertier, logisch dat het hem dwarszit ..
ik zou ze ermee confronteren, dit kan gewoon niet en ze moeten zich diep schamen.
Leef jij in een dimensie waarin ouders geen seks hebben, of zo. Deal with it. Ouders hebben een seksleven. Dat gaat nooit veranderen. En hun seksleven gaat de TS niets aan. En door iemands e-mail neuzen (wiens e-mail dan ook, niet alleen ouders) is nooit netjes. Hoe kun je dit nu niet snappen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 22:55
DmCraanen
DmCraanen is offline
uhhh ik ben het wel met vowel eens, de kinderen bepalen ECHT niet wat de ouders wel en niet mogen, en ze hebben idd een seksleven. Niet zo 9 jaar oud doen
Oud 26-11-2011, 23:14
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
en jij maar afvragen waarom je ineens zoveel zakgeld kreeg ;9
HAHAHA omg altijd weer hč :')
Oud 27-11-2011, 09:43
Qimm
Qimm is offline
tja je moet toch wat in tijden van economische crisis.

Maar goed, tja ik snap dat je het een onprettig idee vindt, maar helaas heb jij daar niets over te vinden.
Oud 27-11-2011, 13:43
gurl19
gurl19 is offline
Iedereen neemt het eigenlijk op voor de ouders.
Niet dat je geen eigen leven hebt meer als je kinderen hebt, maar ik vind zeker dat je wel je leven moet aanpassen. Ik zou dat nooit doen met kinderen in mijn huis, je bent toch een voorbeeld-
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 14:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Iedereen neemt het eigenlijk op voor de ouders.
Niet dat je geen eigen leven hebt meer als je kinderen hebt, maar ik vind zeker dat je wel je leven moet aanpassen. Ik zou dat nooit doen met kinderen in mijn huis, je bent toch een voorbeeld-
Er staat toch nergens dat ze het in hun eigen huis doen, en ook niet waar de kinderen bij zijn? Sorry hoor, maar als die ouders graag aan partnerruil doen, of naar swingers party's gaan, dat moeten ze toch zelf weten?

Blijkbaar heeft de TS er nooit last van gehad totdat hij zo nodig in zijn ouders e-mail moest rondneuzen. Dit geeft toch aan dat die ouders er discreet mee om zijn gegaan en het nooit een invloed heeft gehad op hun gezinsleven.

Het is niet de schuld van de ouders dat de TS in hun e-mail ging rondneuzen - behalve misschien een gebrek aan opvoeding, want het getuigt niet van veel respect voor (de privacy van) de ouders.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 16:51
Verwijderd
Nou, rondneuzen is een groot woord. Als je kinderen op je laptop kunnen dan regel je het zo dat ze dit soort informatie nooit tegen kunnen komen en dat is vrij eenvoudig te doen.

Het is naar dat je achter dit soort dingen komt maar het is nou eenmaal zo dat sommige mensen dit prettig vinden. Laat ze lekker hun gang gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 17:13
Verwijderd
De mail tegenkomen is één ding, maar het adres overtikken op je eigen laptop is gewoon zot.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 18:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zou me ook de taktering schrikken en eventjes geschokt zijn, want ik zie mijn ouders er absoluut niet voor aan om zich op een datingsite in te schrijven met een naaktfoto en er geld voor zouden vragen. Dat zou echt zo haaks staan op hun persoonlijkheid dat ik me eventjes zou moeten her-oriënteren.

Ook al vind ik het normaal (natuurlijk) dat ze een seksleven hebben, maar daar hoef ik geen details van te weten en al helemaal niet zulke dingen. Dat schouderophalende gedoe hier, wtf

En daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik het RAMPZALIG vind, of dat ik ze ermee zou confronteren, want dat is mijn zaak niet, maar naast je neerleggen en verder gaan met je huiswerk, nee.
Oud 27-11-2011, 19:36
Verwijderd
Ik zou er ook van schrikken, maar vervolgens kún je niks anders doen dan je schouders ophalen en verder gaan met je huiswerk. Hoe je het wendt of keert, het is toch echt de zaak van je ouders en niet van jou.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 15:54
xRev
xRev is offline
Citaat:
Leef jij in een dimensie waarin ouders geen seks hebben, of zo. Deal with it. Ouders hebben een seksleven. Dat gaat nooit veranderen. En hun seksleven gaat de TS niets aan. En door iemands e-mail neuzen (wiens e-mail dan ook, niet alleen ouders) is nooit netjes. Hoe kun je dit nu niet snappen?
Al vind ik wel dat je dit wat beter kunt zeggen.
Je hoeft niet zo naar de TS te reageeren, hiermee praat je hem/haar alleen maar een schuldgevoel aan.

OT: Ik weet het niet, confronteren is vrij heftig, en word awkward. Maar ermee blijven zitten is ook niet goed.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 15:59
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Al vind ik wel dat je dit wat beter kunt zeggen.
Je hoeft niet zo naar de TS te reageeren, hiermee praat je hem/haar alleen maar een schuldgevoel aan.

OT: Ik weet het niet, confronteren is vrij heftig, en word awkward. Maar ermee blijven zitten is ook niet goed.

Succes.
Hoe moet ik dit beter zeggen? En als de TS een schuldgevoel krijgt is dat z'n eigen schuld. Don't stick your nose where it doesn't belong.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 20:54
Anoniem111
Anoniem111 is offline
pics or it didnt happen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
ik leef in een dimensie waar ouders seks hebben, maar ouders zich niet aan stukken laten raggen voor een paar duiten.

ik zou geen broertje hebben zonder batsende ouders, dus misschien moet je je reacties maar eens herbekijken, en dan bedoel ik vooral die waarin je reageert als een paniekerige hoerenloper die bang is zijn favo stelletje van €195 kwijt te raken.

deal with it.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 18:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik leef in een dimensie waar ouders seks hebben, maar ouders zich niet aan stukken laten raggen voor een paar duiten.

ik zou geen broertje hebben zonder batsende ouders, dus misschien moet je je reacties maar eens herbekijken, en dan bedoel ik vooral die waarin je reageert als een paniekerige hoerenloper die bang is zijn favo stelletje van €195 kwijt te raken.

deal with it.
Oeh, now I'm hurt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 19:40
judith370
judith370 is offline
Het lijkt mij ook vrij shocking, maarja, ik heb liever ouders die wel seks hebben, en het leuk hebben met elkaar. Dan andersom...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 23:20
Padzorz
Padzorz is offline
@Vowel: Sommige argumenten van jou slaan nergens op. Is het niet normaal dat een kind benieuwd is naar wat zijn ouders doen? Ik denk dat er weinig zijn die dat mailtje niet zouden gelezen hebben, je verwacht zoiets niet van je ouders (misschien jij wel ...).
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 07:20
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
@Vowel: Sommige argumenten van jou slaan nergens op. Is het niet normaal dat een kind benieuwd is naar wat zijn ouders doen? Ik denk dat er weinig zijn die dat mailtje niet zouden gelezen hebben, je verwacht zoiets niet van je ouders (misschien jij wel ...).
nee. dat zijn prive zaken. je hebt gewoon helemaal niks te zoeken in de inbox van je ouders en als je daar al per ongeluk terecht komt geeft je dat niet het recht om die berichten te lezen.
Oud 21-12-2011, 09:02
Rob
Rob is offline
Citaat:
Tuurlijk ben ik benieuwd naar wat mijn ouders doen, maar ik ben in het algemeen niet meer benieuwd naar hun dan naar iemand anders.
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de inbox van mijn ouders (of iemand anders) heeft mij nog nooit geboeid. Sterker nog, het zou niet eens in mij opkomen om daarin te snuffelen als 'ie open zou staan. Iets met fatsoensnormen en niet met verwachtingspatronen.
Daarbij: als het echt nodig is dat jij als kind iets te weten komt, krijg je het vanzelf wel te horen.

Mijns inziens is er geen probleem: TS heeft er nooit last van gehad, nooit vermoedens gehad dat dit speelde, nooit rare figuren over de vloer gezien of rare verzoekjes gehad, etc.. De ouders zijn discreet gebleven en ik kan uit zijn posts ook niet opmaken dat zijn ouders hem negeren of tekort doen.
Oud 21-12-2011, 09:37
Verwijderd
Ik snap ook niet zo goed waaro Vowel hier zo aangevallen wordt. Ze heeft imo wel degelijk een goed punt. TS heeft niet benoemd er eerder last van gehad te hebben dat zijn ouders dit doen, wordt neit genegeerd of tekort gedaan en ouders,geloof het of neit, zijn en blijven mensen met behoeftes. Niet dat ik me niet helemaal de vinkentering zou schrikken, maar ergens is het ook een beetje z'n eigen schuld dat hij er achter is gekomen. Je hoort gewoon nergens te komen waar je niet hoort te zijn, of dat nu bij de buren in de slaapkamer is of bij je ouders in de mailbox. En het is uiteraard normaal dat je benieuwd ben naar wat je ouders doen, maar ergens benieuwd naar zijn of geďnteresseerd in zijn, vind ik heel iets anders dan zomaar de mailbox van je ouders bekijken, dat is gewoon onbeleefd.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 16:23
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
nee. dat zijn prive zaken. je hebt gewoon helemaal niks te zoeken in de inbox van je ouders en als je daar al per ongeluk terecht komt geeft je dat niet het recht om die berichten te lezen.
De TS zegt zelf dat het mailtje openstond dat wil dus niet per se zeggen dat hij/zij eerst wat heeft liggen rondsnuffelen op de pc van zijn/haar ouders , eerst de situatie zelf eens meemaken voor je zo'n gemakkelijke antwoorden geeft van 'ik zou dat niet doen ...' .
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 16:37
Verwijderd
^Er staat dat de TS wilde kijken naar welk weer het zou wroden. Als er dan toevallig een scherm openstaat, ga je daar niet doorheen kijken. Of het nu mail je, facebook of de site van een krant. Hij heeft er bewust voor gekozen om door te lezen en at hadtie gewoon niet moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 08:43
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
De TS zegt zelf dat het mailtje openstond dat wil dus niet per se zeggen dat hij/zij eerst wat heeft liggen rondsnuffelen op de pc van zijn/haar ouders , eerst de situatie zelf eens meemaken voor je zo'n gemakkelijke antwoorden geeft van 'ik zou dat niet doen ...' .
Citaat:
^Er staat dat de TS wilde kijken naar welk weer het zou wroden. Als er dan toevallig een scherm openstaat, ga je daar niet doorheen kijken. Of het nu mail je, facebook of de site van een krant. Hij heeft er bewust voor gekozen om door te lezen en at hadtie gewoon niet moeten doen.
ja ten eerste dit dus.

en als jij even achter de pc van je moeder gaat zitten die toevallig een mailtje open heeft staan betekend dat dan dat jij die meteen maar gaat zitten lezen. en hij vroeg er zowiezo om want in de mail stond niet eens het wat ze precies deden maar een link naar die pagina die hij dus ook nog in heeft getypt om te kijken wat erop die pagina stond.

dus hoe je het ook bekijkt het is gewoon zijn schuld. hij had na dat mailtje ook gewoon kunnen zeggen nee dit is niet mijn zaak en gaat mij niets.
Oud 22-12-2011, 12:42
Thinus
Thinus is offline
Ik vind de meeste reacties in dit topic wel een beetje vreemd. Alsof er niks apart aan de hand is en de ts een wereldvreemde sissy is.

Als ik er per ongeluk achter zou komen dat mijn ouders drugsprostituees zijn zou ik ook van ze walgen en moeite hebben om te doen alsof ik nergens vanaf weet.

En dat er vermeld wordt dat ze kinderen hebben valt niemand op. Iedereen loopt hier te roepen dat de jongen zich niet hoort te bemoeien met het seksleven/bijgebeun van zijn ouders maar ik denk dat dit al helemaal onnodig is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 13:24
Verwijderd
Er wordt nergens gezegd dat de TS wereldvreemd is. Er wordt wel gezegd dat de TS niet in de e-mail van zijn ouders moet kijken en dat ouders nu eenmaal seks hebben, of je je daar nu van bewust bent of niet.

Zijn ouders zijn geen drugsprostituees, tenminste, dat wordt nergens genoemd. Daarnaast is het imo een beetje vreemd om van iemand te walgen vanwege zijn seksuele voorkeur.

Verder: Waarom zou het genoemd moeten worden dat ze kinderen hebben? Kinderen krijgenv erandert toch niks aan iemands seksuele voorkeur? Net alsof je geen seks meer mag hebben omdat je kinderen hebt. En wat is jouw mening dan, wat zou hij meoten doen? Zou TS een gesprek aan moeten gaan met zijn ouders over hun seksleven met de mededeling 'ik vnid het niet normaal?'
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 22:21
Thinus
Thinus is offline
Citaat:

ik vond dat niet zo heel erg want tja, hun hebben ook hun eigen leven maar wat ik erg vond was dat er stond bij infomatie, dat ze kinderen hadden.
Ik weet niet hoe oud de ts is, maar als je er als puber per ongeluk achter komt dat je ouders zich op datingsites voor 175 euro verhuren en het ook ok vinden om drugs daarbij te gebruiken mocht de "klant" dat willen, dan is het toch normaal dat je je kapotschrikt en je ouders opeens heel anders bekijkt. Tuurlijk moeten ze zelf weten wat ze doen maar voor de ts is het toch hardstikke ongemakkelijk.

Nu kan hij doen alsof zijn neus bloed maar daar schiet hij ook niks mee op. Ik vind het niet meer dan logisch dat hij tegen zijn ouders kan zeggen dat hij dit vervelend vind. En dat ze dan op hun minst hem niet hierbij hoeven te betrekken in hun advertentie als ze zelf ook niet kiezen hem dit te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 22:49
Vowel
Vowel is offline
Wat een gezeur. De TS wordt vast niet met naam en toenaam op die site gezet door zijn ouders, hoor. Wat doet het er nu toe of andere mensen weten dat zij kinderen hebben? En drugs, ja god, dat is een heel andere discussie, en het ligt er mijns inziens ook nog aan over welke drugs het dan gaat . Zijn ouders zitten vast niet aan de heroďne of zo, want dan had de TS dat wel gemerkt. Beetje overdreven om daarover te zeuren. Wie weet ging het wel over viagra of van die middeltjes waarmee je zogenaamd in de mood komt, die je gewoon legaal bij iedere smartshop kunt kopen.

Verder blijf ik erbij: Het seksleven van zijn ouders gaat de TS geen fuck aan. Of ze nu met twee mensen seks hebben, met tien mensen, of met de helft van de inwoners van zijn stad, en op welke manier ze dat doen moeten ze zelf weten. Sowieso wordt de TS er niet bij "betrokken" want totdat hij met zijn nieuwsgierige hoofd de e-mail van zijn ouders ging lezen had 'ie het niet eens door! Dat geeft toch aan dat die ouders er discreet en voorzichtig genoeg mee om zijn gegaan?

Eigen schuld, dikke bult.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 06:00
Verwijderd
Stel vowel: in de stad of op internet staan jou ouders bekend als mensen die veel seks hebben met een anderen, dan is dat toch gęnant voor de TS. Ik vind niet dat je zomaar kan stellen dat het de TS geen fuck aangaat. Ze voeden namelijk wel kinderen op.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 06:12
Verwijderd
Ik snap de TS wel
Het is toch niet leuk als je erachter komt wat je ouders allemaal uitvreten. Ze hebben het wel schijnbaar goed verborgen gehouden voor de TS. als ik zó'n link tegen gekomen was zou ik ook uir nieuwschierigheid heb geopend hebben. wie doet dat niet ??

Ik zou het vergeten en doen alsof je niks weet, dat is b eter voor bijde partijen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 15:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Stel vowel: in de stad of op internet staan jou ouders bekend als mensen die veel seks hebben met een anderen, dan is dat toch gęnant voor de TS. Ik vind niet dat je zomaar kan stellen dat het de TS geen fuck aangaat. Ze voeden namelijk wel kinderen op.
Maar de TS wist er helemaal niets van totdat hij in de e-mail van zijn ouders ging snuffelen. Dat betekent dus dat de ouders er wél heel discreet mee om zijn gegaan. Anders was het de TS wel opgevallen, of hij was ermee gepest, of mensen zouden over hem (en zijn ouders) roddelen. Dit is allemaal niet gebeurd. Dus ik snap het probleem niet. Het lijkt me trouwens dat de andere koppels, met wie zijn ouders dit soort dingen doen, net zoveel baat hebben bij discretie, dus die gaan het ook niet aan de grote klok hangen.

De TS heeft er nooit last van gehad. Dat hij er nu wél last van heeft is zijn eigen schuld.

En die laatste zin van jou is echt te krom voor woorden. Ze voeden kinderen op dus hebben ze geen eigen (seks)leven? Wat een onzin. Ze mogen doen en laten wat ze willen zolang ze hun kinderen er niet bij betrekken, en dat hebben ze ook niet gedaan. Die ouders doen helemaal niets fout.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 17:51
Verwijderd
Ik vind het niet verantwoord van de ouders maargoed dat is een ander verhaal. En discreet de TS kon dis blijkbaar bij de email van zijn ouders. Ik vind het raar als je als ouders zo'n seksleven hebt en op van die sites zit en snap heel goed dat de TS hier van schrikt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten