Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 17:28
girl18
girl18 is offline
Lichamen Romy en Marion van Buuren waarschijnlijk gevonden

De politie heeft, op aanwijzing van een broer van crimineel Okan O., zeer waarschijnlijk de stoffelijke resten van Marion van Buuren en haar dochtertje Romy gevonden. De twee worden sinds juni 1997 vermist.

Bergen en Egmond
De lichamen zijn aangetroffen in de duinen tussen Bergen en Egmond. Een broer van de in 1998 overleden Turkse crimineel Okan O. zou de plek hebben aangewezen. Dat zegt de moeder van Marion, Corrie van Buuren, die dinsdagavond met een broer van Okan naar de duinen is geweest.

'Voor 99,9% zeker'
"Daar heeft hij de plek aangewezen waarop wij de politie hebben ingeschakeld," zegt Van Buuren. "De politie is nog bezig met het verrichten van sectie op de lichamen maar ik weet voor 99,9% zeker dat ze het zijn. Aan de ene kant ben ik opgelucht dat ze zijn gevonden, maar aan de andere kant is het ook een afknapper. Je durft er toch niet aan te denken dat ze er niet meer zijn.''

Gebitsidentificatie
Ook de gebitsidentificatie die is uitgevoerd op de resten van het lichaam van de volwassene geeft sterke aanwijzingen dat het hier inderdaad gaat om het lichaam van Marion van Buuren. Dat heeft de politie Noord-Holland Noord vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in Alkmaar. De politie zegt pas 100% zeker te zijn over de identiteit als het laboratoriumonderzoek is afgerond.

Okan O.
Marion van Buuren had enige jaren een relatie met de toen 24-jarige Okan O. De relatie was niet probleemloos, mede gezien Marion's en Romy's verblijf in een Blijf-van-mijn-lijfhuis in Haarlem in mei 1997. Okan O., zo zeggen verschillende getuigen, mishandelt Marion regelmatig en gedraagt zich bezitterig en gewelddadig. Romy was hun dochtertje. Hij heeft ze ook als laatste gezien. Algemeen wordt Okan verantwoordelijk gehouden voor hun verdwijning. Hij heeft er echter nooit iets over losgelaten. Zijn geheim nam hij mee in zijn graf. In mei 1998 overleed hij op 24-jarige leeftijd aan botkanker in het gevangenishospitaal in Scheveningen.

Groot geheim
Als familielid van Okan kan de jongere broer zich beroepen op zijn verschoningsrecht en is hij mogelijk niet strafbaar. Volgens de politie heeft de broer, waarvan de leeftijd niet bekend is gemaakt, de volgende verklaring gegeven: "Als jonge jongen kreeg ik een groot geheim van een oudere broer. Ik durfde daar niet over te praten. Ik ben nu ouder, ik denk anders en ik kan het niet langer voor me houden", aldus de verklaring. De broer heeft aangegeven geen aanspraak te willen maken op de uitgeloofde beloning.

Tips
Justitie in Alkmaar verhoogde in juni nog de beloning voor de gouden tip in de verdwijningszaak. Het tipgeld ging omhoog van 25.000 gulden naar 25.000 euro. In de vijf jaar na de verdwijning van Marion en Romy zijn honderden tips en aanwijzingen bij de politie binnengekomen. Deze leidden vooralsnog echter niet tot een oplossing.

©RTLNieuws.nl
Oud 02-08-2002, 18:00
Balance
Balance is offline
kvind 't fijn voor de ouders.
klinkt heel stom, maar zij hadden eigenlijk toch ook wel verwacht dat ze niet meer leefden. natuurlijk was d'r hoop, maar die was ook wel steeds kleiner geworden.
ze hebben nu zekerheid en kunnen tenminste gaan verwerken dat marion en romy echt overleden zijn, eindelijk zekerheid.

verder vink het natuurlijk wel triest dat 't zo ver moest komen en ook dat de broer d'r nu pas meekomt... maar ja, wat betreft dit laatste zal ik niet de enige zijn die dat vind
Oud 02-08-2002, 18:24
Miess
Miess is offline
Inderdaad fijn voor de ouders dat ze na al die jaren eindelijk zekerheid hebben over hun dochter en kleinkind. Jammer alleen dat de vermoedelijke dader, Okan O. het leven al heeft gelaten en er niet meer voor kan worden vervolgd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 20:29
Joostje
Joostje is offline
Got boeiend
Oud 03-08-2002, 12:09
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Joostje schreef:
Got boeiend
Doe eens fff normaal!!!

Ik hoorde op t nieuws dat de ouders er kapot van waren omdat ze toch altijd nog hoop hadden dat ze op een dag nog trug zou komen

Nou ja tis wel heel erg allemaal, vind t opzich wel jammer dat die man nu al dood is, hij had mogen lijden van mij!alhoewel hij al veel heeft geleden aangezien hij botkanker had.
Oud 03-08-2002, 15:01
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik vraag me af hoe die ouders nu denken over die broer van Okan O.

Blij dat-ie het gezegd heeft en z'n (oudere) broer verloochend heeft, of boos dat-ie niet eerder naar ze toegestapt was?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 15:37
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
en hoorde zelfds dat die broer in aanmerking komt voor dat tipgeld
als ze hem dat geven zijn ze echt goed gek
de kogel ja,dat moeten ze hem geven
vuile schijnheil is het
Oud 03-08-2002, 15:49
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
Hij wou het niet aannemen, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:03
Miess
Miess is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
vuile schijnheil is het
Hallo hoe kun jij daar nou over oordelen? Je kent hem nog amper, ik kan me wel voorstellen dat je je broer niet wilt verraden. Als mijn broer of één van mijn broertjes mij zoiets zou vertellen zou ik ook niet weten of ik ermee naar de politie zou stappen of niet. Bovendien hebben wij makkelijk praten, ons is het niet overkomen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:12
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:

zijn broertje?! doe ff normaal zeg!! zijn broertje had het misschien wel eerder moeten vertellen maar daarom verdient hij geen kogel?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 20:30
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
wel,het is een turk
geld geven
het land uitschoppen dat volk

leve pim

AT YOUR SERVICE!!!
Oud 03-08-2002, 21:29
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
wel,het is een turk
geld geven

leve pim

AT YOUR SERVICE!!!
Pim is dood
Oud 04-08-2002, 00:59
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

Doe eens fff normaal!!!

Ik hoorde op t nieuws dat de ouders er kapot van waren omdat ze toch altijd nog hoop hadden dat ze op een dag nog trug zou komen

Nou ja tis wel heel erg allemaal, vind t opzich wel jammer dat die man nu al dood is, hij had mogen lijden van mij!alhoewel hij al veel heeft geleden aangezien hij botkanker had.
er gaan wel vaker mensen dood. dit is een moord op kleine schaal, die slechts gepleegd is door 1 man (voor zover ik weet). op dit soort moorden heeft de politiek weinig tot geen invloed, noch heeft de moord invloed op de politiek. er valt weinig aan te bediscussieren. ik wil natuurlijk niet zeggen dat het voor de personen in kwestie geen drama is, maar het gebeurt wel vaker. ik ga toch ook niet op het forum roepen als mn opa overlijd ofzo.
Oud 04-08-2002, 01:00
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
wel,het is een turk
geld geven

leve pim

AT YOUR SERVICE!!!
hoeveel turken zei je dat het was? een? heb je enig idee hoeveel autochtonen mensen hebben vermoord?
Oud 04-08-2002, 01:24
Verwijderd
Het is goed dat ze eindelijk zekerheid hebben, en zelf ben ik er eigenlijk ook lichtelijk blij mee. Op 1 of andere manier leefde ik me heel erg in de ouders van Marion. En dat z'n broer het niet eerder heeft verteld? Das nog wel lichtelijk logisch, aangezien de Turkse beschaving van eer houd.... en dat dit waarschijnlijk 1 vd laatse wensen van Okan O was, dan nog is het vreemd dat hij er VIJF jaar mee w8... maar toch
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 10:27
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
ik ben een rascist en ben er trots op

*knip*

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:42
girl18
girl18 is offline
Citaat:
linda85 schreef:
kvind 't fijn voor de ouders.
klinkt heel stom, maar zij hadden eigenlijk toch ook wel verwacht dat ze niet meer leefden. natuurlijk was d'r hoop, maar die was ook wel steeds kleiner geworden.
ze hebben nu zekerheid en kunnen tenminste gaan verwerken dat marion en romy echt overleden zijn, eindelijk zekerheid.

verder vink het natuurlijk wel triest dat 't zo ver moest komen en ook dat de broer d'r nu pas meekomt... maar ja, wat betreft dit laatste zal ik niet de enige zijn die dat vind
ik vind dat die broertje ook de bak in moet wie doet dit nou.? dan moet je wel achterlijk zijn sorry hoor als mijn broer iemand vermoord zou hebben zou ik het ook gezegd hebben en niet vijf jaar wachten
Oud 04-08-2002, 11:43
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
als ze hem dat geven zijn ze echt goed gek
vuile schijnheil is het
GROOT GELIJK.. maar hij wilt niet de tipgeld hoor. maar goed dat zegt weer een stomme krant
Oud 04-08-2002, 11:46
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Miess schreef:

Hallo hoe kun jij daar nou over oordelen? Je kent hem nog amper, ik kan me wel voorstellen dat je je broer niet wilt verraden. Als mijn broer of één van mijn broertjes mij zoiets zou vertellen zou ik ook niet weten of ik ermee naar de politie zou stappen of niet. Bovendien hebben wij makkelijk praten, ons is het niet overkomen.
het is gewoon een SCHIJNHEIL.. de politie heeft die familie meer dan 1000 keer ondervraagt ze zeiden nooit wat ook niet naar okan dood en nu opeens vier jaar later naar de dood en er is geld bij gelegd doet die stomme broertje het wel..

en ik ken hem inderdaad niet en als ik hem wel kende had ik me ervoor geschaamd HIJ HOORT DE BAK IN hij is ff schuldig als okan

Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 11:48.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:47
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Het is goed dat ze eindelijk zekerheid hebben, en zelf ben ik er eigenlijk ook lichtelijk blij mee. Op 1 of andere manier leefde ik me heel erg in de ouders van Marion. En dat z'n broer het niet eerder heeft verteld? Das nog wel lichtelijk logisch, aangezien de Turkse beschaving van eer houd.... en dat dit waarschijnlijk 1 vd laatse wensen van Okan O was, dan nog is het vreemd dat hij er VIJF jaar mee w8... maar toch
hij zit nu in een andere land en daar zijn andere regels..
Oud 04-08-2002, 13:05
Bauduin
Bauduin is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
wel,het is een turk
geld geven

leve pim

AT YOUR SERVICE!!!
drie woorden voor je, meer maak ik er nie taan vuil:

"Get A Life" .

Om nou gelijk alle allochtonen daarop te beoordelen vind ik fout, niet elke allochtoon hier pleegt een moord. Ik zelf vind het naja, fijn is denk ik niet gelijk het goede woord om het te beschrijven maar tsja ik vind het wel goed dat ze nu idd verder kunnen met hun leven en het proberen te verwerken. Die broer had het ook gewoon niet kunnen zeggen en dan had niemand het geweten en waren de ouders in onzekerheid gebleven. Ik denk dat die gast wel z'n redenenz heeft waarom hij het niet eerder gezegd heeft en dat moeten we gewoon respecteren, dankzij zijn ze er tenminste achter gekomen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:14
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
girl18 schreef:

GROOT GELIJK.. maar hij wilt niet de tipgeld hoor. maar goed dat zegt weer een stomme krant
je hebt een rare kronkel in je gedachten of je let gewoon niet op! Hoe kom je erbij om het broertje af te maken? Hij heeft geen moord gepleegd?!

Citaat:
girl18 schreef:

het is gewoon een SCHIJNHEIL.. de politie heeft die familie meer dan 1000 keer ondervraagt ze zeiden nooit wat ook niet naar okan dood en nu opeens vier jaar later naar de dood en er is geld bij gelegd doet die stomme broertje het wel..

en ik ken hem inderdaad niet en als ik hem wel kende had ik me ervoor geschaamd HIJ HOORT DE BAK IN hij is ff schuldig als okan
Zoals je zelf al zei: HIJ WEIGERT HET GELD

En zoals ik al zei: Okan is de schuldige, niet zijn broertje. Je kan hem niet laten opdraaien voor iets wat een andere persoonlijkheid heeft gedaan... Ook al is het familie. Het enige wat ze kunnen doen is hem straffen omdat hij het zo lang heeft verzwegen... Nouja.. zinloze discussie. Je hebt in ieder geval geen gevoel voor recht!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:29
Joostje
Joostje is offline
je hoeft trouwens ook niet tegen familie of vrienden te getuigen.
Oud 04-08-2002, 14:11
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Joostje schreef:

er gaan wel vaker mensen dood. dit is een moord op kleine schaal, die slechts gepleegd is door 1 man (voor zover ik weet). op dit soort moorden heeft de politiek weinig tot geen invloed, noch heeft de moord invloed op de politiek. er valt weinig aan te bediscussieren. ik wil natuurlijk niet zeggen dat het voor de personen in kwestie geen drama is, maar het gebeurt wel vaker. ik ga toch ook niet op het forum roepen als mn opa overlijd ofzo.
tis geen reden om te reageren met god boeiend, als t je nix interreseerde had je denk ik ook nie zo vaak op dit topic gereageerd, maar goed als je t nie boeiend vind kun je da best voor je houden, als iemand anders een topic opend met me opa is dood, dan ist ook nie echt jottum als jij er dan gaat neerzetten van "god boeiend" En ik snap nie echt wat de politiek er mee te maken heeft, dat de politiek er nix mee doet betekend nog niet dat het niet erg is voor de na bestaande enzow
Oud 04-08-2002, 14:18
girl18
girl18 is offline
Citaat:
je hebt een rare kronkel in je gedachten of je let gewoon niet op! Hoe kom je erbij om het broertje af te maken? Hij heeft geen moord gepleegd?!
nee hij heeft niet gepleegd nee (mischien wel) weten wij veel maar hij heeft wel al die jaren geweten en dat is strafbaar. hier in nederland..

Citaat:
Zoals je zelf al zei: HIJ WEIGERT HET GELD
volgens een krant weigert hij het.. volgens andere bronnen wilt die het.. ik heb nooit iets gezegd dat hij het niet wilt

Citaat:
En zoals ik al zei: Okan is de schuldige, niet zijn broertje. Je kan hem niet laten opdraaien voor iets wat een andere persoonlijkheid heeft gedaan... Ook al is het familie. Het enige wat ze kunnen doen is hem straffen omdat hij het zo lang heeft verzwegen... Nouja.. zinloze discussie. Je hebt in ieder geval geen gevoel voor recht!
dat bedoel ik ook domme muts.. we moeten hem straffen omdat hij er vijf jaar mee wacht met vertellen ik zeg niet dat hij ff verdacht is aan de moord als okan o maar hij is wel link bezig met het vijf jaar lang verzwijgen en ook al is het familie het is niet goed en eerlijk
Oud 04-08-2002, 14:19
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

tis geen reden om te reageren met god boeiend, als t je nix interreseerde had je denk ik ook nie zo vaak op dit topic gereageerd, maar goed als je t nie boeiend vind kun je da best voor je houden, als iemand anders een topic opend met me opa is dood, dan ist ook nie echt jottum als jij er dan gaat neerzetten van "god boeiend" En ik snap nie echt wat de politiek er mee te maken heeft, dat de politiek er nix mee doet betekend nog niet dat het niet erg is voor de na bestaande enzow
dit is het a&n forum. ik probeer ervoor te zorgen dat de topics ook gaan over actualiteiten en niews, en dan het liefst ook nog topics waarover gediscussieerd kan worden. door te reageren met got boeind probeer ik mensen aan het denken te zetten waarom dit op het forum geplaatsd is. verder heb ik gereageerd om mijn stelling (god boeiend) te verdedigen.
Oud 04-08-2002, 14:20
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Joostje schreef:

dit is het a&n forum. ik probeer ervoor te zorgen dat de topics ook gaan over actualiteiten en niews, en dan het liefst ook nog topics waarover gediscussieerd kan worden. door te reageren met got boeind probeer ik mensen aan het denken te zetten waarom dit op het forum geplaatsd is. verder heb ik gereageerd om mijn stelling (god boeiend) te verdedigen.
dat die twee zijn gevonden is toch NIEUWS.?
Oud 04-08-2002, 15:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
girl18 schreef:

nee hij heeft niet gepleegd nee (mischien wel) weten wij veel maar hij heeft wel al die jaren geweten en dat is strafbaar. hier in nederland..
nee hoor, is niet strafbaar in nederland. Alleen als hij onder ede heeft gestaan (is niet zo in dit geval) dan moet hij de waarheid zeggen. En in dit geval had hij dan ook nog mogen weigeren aangezien het een familielid is. Je hoeft niet tegen je eigen familie te getuigen.
Maar ik vraag me wel af waarom hij er zo laat mee komt. Als ie zo'n wroeging heeft, das is die er toch al 5 jaar? Volgens mij zou ik nog niet één jaar met zo'n wetenschap kunnen leven!

Citaat:
volgens een krant weigert hij het.. volgens andere bronnen wilt die het.. ik heb nooit iets gezegd dat hij het niet wilt
conclusie: het is nog onbekend of ie het wil en dus is het ook nog te vroeg om te spreken van een schijnheil of van iemand die alleen maar op het geld uit is. Je weet nog helemaal niks over hem!
Oud 04-08-2002, 15:39
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Joostje schreef:

Ben je een forumbaas?
antwoord: nee

En het gaat toch ook over nieuws, tis gewoon zinloos om te antwoorden met God boeiend, mensen gaan heus niet nadenken over jouwn antwoord hoor, meneer de Psychiater. JE bent gewoon nutteloos bezig en probeerd je er nu uit te redden...blaat
Oud 04-08-2002, 17:27
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nee hoor, is niet strafbaar in nederland. Alleen als hij onder ede heeft gestaan (is niet zo in dit geval) dan moet hij de waarheid zeggen. En in dit geval had hij dan ook nog mogen weigeren aangezien het een familielid is. Je hoeft niet tegen je eigen familie te getuigen.
Maar ik vraag me wel af waarom hij er zo laat mee komt. Als ie zo'n wroeging heeft, das is die er toch al 5 jaar? Volgens mij zou ik nog niet één jaar met zo'n wetenschap kunnen leven!
ik vind het fout ik vind dat die kerel opgepakt moet worden.. en niet tenrechte van moord maar ten rechte van zwijgen of het nou familie of wat dan ook is het is fout meer niet..

Citaat:
conclusie: het is nog onbekend of ie het wil en dus is het ook nog te vroeg om te spreken van een schijnheil of van iemand die alleen maar op het geld uit is. Je weet nog helemaal niks over hem!
aangezien die familie is van okan o hoef ik ook niks van hem te weten.. en ik vind het een scheinheil omdat ie vijf jaar voor ze eigen heeft gehouden terwijl de moeder en oma van maroin en romy er nog zovaak omgesmeekt hebt..
Oud 04-08-2002, 23:33
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
girl18 schreef:

dat die twee zijn gevonden is toch NIEUWS.?
er valt toch moeilijk ove rte discussieren, tenminste niet op de manier dat er nog wat anders uit af te leiden valt.
Oud 04-08-2002, 23:34
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

Ben je een forumbaas?
antwoord: nee

En het gaat toch ook over nieuws, tis gewoon zinloos om te antwoorden met God boeiend, mensen gaan heus niet nadenken over jouwn antwoord hoor, meneer de Psychiater. JE bent gewoon nutteloos bezig en probeerd je er nu uit te redden...blaat
als ik rommel op straat zie ruim ik het ook soms op, terwijl ik geen straatveger ben
Oud 05-08-2002, 10:44
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Joostje schreef:

als ik rommel op straat zie ruim ik het ook soms op, terwijl ik geen straatveger ben
dan ben jij achterlijk
Oud 05-08-2002, 12:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
girl18 schreef:

dan ben jij achterlijk
want?
Oud 05-08-2002, 12:23
girl18
girl18 is offline
BERGEN (ANP) -

Marion en Romy van Buuren worden vrijdag in het Noord-Hollandse Bergen begraven. De kerkdienst vindt om 13.00 uur plaats in de Petrus en Pauluskerk, aldus Marions moeder Corrie van Buuren.

Moeder en dochter worden aansluitend begraven op de plaatselijke begraafplaats. De kerkdienst is voor iedereen toegankelijk. De pers wordt verzocht op afstand te blijven. De stoffelijke overschotten van Marion en Romy van Buuren zijn donderdag opgegraven in de duinen tussen Bergen en Egmond. De twee waren voor het laatst in leven gezien op 8 juni 1997 in het Noord-Hollandse Bergen en Alkmaar

De politie is er altijd van uitgegaan dat de Turkse crimineel Okan O. , vroegere partner van Marion en vader van Romy, te maken heeft gehad met de verdwijning van moeder en dochter. O., die altijd heeft ontkend, overleed in mei 1998 aan de gevolgen van een ernstige ziekte.

Rol broer

Zijn jongere broer Özkur wees vorige week het graf aan de ouders van Marion. Tegen de politie heeft Özkur verklaard dat hij het geheim niet eerder durfde te vertellen. Okan zou zijn jongere broer ongeveer een maand na de dood van Marion en Romy hebben meegenomen naar de plek weer ze lagen begraven.

Volgens Corrie van Buuren heeft Özkur haar een andere versie verteld. Hij zou op 8 juni 1997 vanaf ongeveer 18.45 uur op verzoek van Okan op Romy hebben gepast, waarna Okan en Marion vertrokken. Okan kwam zo'n drie uur later alleen terug en vroeg toen aan zijn jongere broer of hij meeging met Romy. Het trio toog vervolgens naar een verlaten plek in de duinen, waar Okan vroeg of Özkur Romy wilde doden. Die weigerde dat en is weggelopen van de plek. Later kwam Okan terug, waarna de twee broers samen vertrokken.

Een woordvoerder van de politie wil het verhaal van Corrie van Buuren niet bevestigen. Wel stelt de zegsman dat Özkur een belangrijke rol speelt in het verdere onderzoek.

bron: Zonnet
---------------------------------------------------------------------

ik geloof dat Corrie gelijk heeft.. en ik vind Ozkur zo schuldig als wat..

Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 12:35
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Joostje schreef:

want?
dat je die rommel soms opruimt van straat dat is achterlijk maar goed dat vind ik..
Oud 05-08-2002, 14:45
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
girl18 schreef:

dat je die rommel soms opruimt van straat dat is achterlijk maar goed dat vind ik..
en dat vind ik ook
Oud 06-08-2002, 12:44
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

en dat vind ik ook
\
mooi dan ben ik niet de enige.. die dat vind
Oud 06-08-2002, 15:23
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ik vind het fout ik vind dat die kerel opgepakt moet worden.. en niet tenrechte van moord maar ten rechte van zwijgen of het nou familie of wat dan ook is het is fout meer niet..

aangezien die familie is van okan o hoef ik ook niks van hem te weten.. en ik vind het een scheinheil omdat ie vijf jaar voor ze eigen heeft gehouden terwijl de moeder en oma van maroin en romy er nog zovaak omgesmeekt hebt..
Jij als pure hollandse mag anders wel eens iets aan je taal doen.
Oud 06-08-2002, 16:57
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
girl18 schreef:

vind ik niet
Oud 06-08-2002, 17:30
BBEM
BBEM is offline
wel slim van die broer om het nu te vertellen nu krijgt ie er nog meer geld voor. dit weekend hoorde ik dat de hele famillie naar turkije vertrok voorgoed en dan konden ze al dat geld wel gebruiken
Oud 07-08-2002, 18:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
BBEM schreef:
wel slim van die broer om het nu te vertellen nu krijgt ie er nog meer geld voor. dit weekend hoorde ik dat de hele famillie naar turkije vertrok voorgoed en dan konden ze al dat geld wel gebruiken
wat dacht je van goed lezen?? de broer heeft te kennen gegeven GEEN aanspraak op het geld te willen maken.

ben blij dat ze eindelijk gevonden zijn, rust voor de omgeving.
Oud 07-08-2002, 19:01
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik ben blij dat ze nu boven water zijn gekomen..om he zo maar te zeggen. De ouders kunnen het nu pas echt gaan verwerken. Natuurlijk zullen ze altijd dat beetje hoop gehouden hebben dat dochter en kleindochter nog leefden, maar tegenwoordig weet je dat ook niet altijd meer zeker.

Alleen erg...dat de waarheid nu pas boven water komt..echt in en in triest dat dit kan gebeuren.
Oud 08-08-2002, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Miess schreef:

Hij had toch een anonieme tip kunnen geven?? Dan hadden de ouders zekerheid en niemand die wist wie het geweest was...

Maarja, ik ben blij voor de ouders, want niks lijkt me zo erg als onzekerheid over of je (klein)kind leeft of niet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 01:42
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

hij zit nu in een andere land en daar zijn andere regels..
in het land wel
maar in die beschaving niet
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:29
girl18
girl18 is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:

Hij had toch een anonieme tip kunnen geven?? Dan hadden de ouders zekerheid en niemand die wist wie het geweest was...

Maarja, ik ben blij voor de ouders, want niks lijkt me zo erg als onzekerheid over of je (klein)kind leeft of niet.
tja dat kan ook maar goed dan komen ze er toch meestal wel achter wie de geheime tipgever is hoor geloof mij
Oud 17-08-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
tja dat kan ook maar goed dan komen ze er toch meestal wel achter wie de geheime tipgever is hoor geloof mij
'geloof mij'

Ervaring mee ofzo?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:32
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Joostje schreef:

vind ik niet
Ik ook niet
Oud 17-08-2002, 19:50
girl18
girl18 is offline
Citaat:
nare man schreef:

'geloof mij'

Ervaring mee ofzo?
neee hoor.

ik vind eigelijk dat geheime tip gedoe onzin.. want ik vind dat nebestaanden recht hebben om te weten van wie die tip komt
maar goed hij had inderdaad beter anoniem kunnen zeggen van waar die lijken mischien wel kunnnen liggen

het was inderdaad niet slim
Reageren

Regels voor berichten