Oud 20-03-2012, 17:24
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Hey hey,

Ik ben een 16 jaar oude jongen, en ik sta voor veel open. Ik ben heel vrij van geest.
Nu heb ik jongen/man ontmoet die een stukje ouder is als mij. Hij is 35 jaar. We hebben een enorme click met elkaar en vinden elkaar heel leuk. We hechten allebei geen waarde aan leeftijd, als de click er maar is, en een leuk kopje is ook niet verkeerd. Maar nu willen we dus wat beginnen met elkaar. Is dit strafbaar? Of is dit maatschappelijk gezien gewoon not-done? Wat vinden jullie hiervan?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2012, 17:56
Verwijderd
Ik vind er niks van. Ik denk dat die vent in de 7e hemel moet zijn. Een lekker jong mannetje ontknapen. Welke ouwe geile nicht wil dat nu niet. Zeker niet als hij niemand van zijn eigen leeftijd kan en of wil krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 18:21
Pluis
Pluis is offline
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd zo af of de oudere meneer in kwestie niet gewoon ja en amen zegt op alles en poeslief doet om maar in je broekje te komen (beetje zoals een loverboy). Ik zou voorzichtig zijn als ik jou was.
Oud 20-03-2012, 18:32
Shyvana
Shyvana is offline
Wat Pluis zegt.

Als je echt gelukkig bij hem bent, moet je er niks van aantrekken wat anderen er van vinden.
Over dat of het wel toegestaan is... ik zou het niet weten. Waarschijnlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 19:59
Verwijderd
Hoe kennen jullie elkaar?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 21:04
Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Hi!

Ik heb ongeveer hetzelfde, maar dan nog niet dat we aan een relatie willen beginnen,
maar we willen daten, en kijken waar het schip strand.
Ik ben 20 en zij is 35. Dus ik ben niet meer zoals jou, minderjarig.
Ook zou ik niet weten of het strafbaar is, aan de ene kant denk ik het wel, omdat jij nog minderjarig bent,
maar aan de andere kant, er word niets vanuit zijn kant gedwongen (Neem ik aan), en je vind
het zelf prima.

Weten jouw ouders dit? Of vrienden? Wat zeggen die erover? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Vriendinnen van mij riepen al meteen "Jeeeetje, dat is oud!! Iel."
Maar me moeder reageerde juist heel leuk; "Nou ja, als het klikt is het goed toch?! Al zou het voor 1 date zijn, of 2, of je toekomst."
Oud 20-03-2012, 21:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het wel typisch dat je je verhaal begint met dat je voor veel dingen openstaat en vrij van geest bent. Alsof je eigenlijk iedereen die vindt dat jullie verhouding verkeerd is wil kunnen afdoen als bekrompen.

Het is niet strafbaar aangezien jij niet jonger dan 16 bent, dus het is niet per definitie slecht, maar ik zou heel erg oppassen. Waarom kan een volwassen man van 35 geen relatie opbouwen met iemand van zijn eigen leeftijd? Wat verwacht hij van jou, wat zou hij met je willen en is hij wel helemaal gezond (psychisch maar ook seksueel)?
Oud 21-03-2012, 13:10
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik vind het wel typisch dat je je verhaal begint met dat je voor veel dingen openstaat en vrij van geest bent. Alsof je eigenlijk iedereen die vindt dat jullie verhouding verkeerd is wil kunnen afdoen als bekrompen.

Het is niet strafbaar aangezien jij niet jonger dan 16 bent, dus het is niet per definitie slecht, maar ik zou heel erg oppassen. Waarom kan een volwassen man van 35 geen relatie opbouwen met iemand van zijn eigen leeftijd? Wat verwacht hij van jou, wat zou hij met je willen en is hij wel helemaal gezond (psychisch maar ook seksueel)?
idd, zou me niet te snel bloot geven als ik jou was!
Oud 21-03-2012, 22:43
ThomasJu
ThomasJu is offline
Citaat:
Wat vinden jullie hiervan?

xx
Apart van een vreemde.

Verder heeft de leeftijd sws geen consequenties voor jou, hoog uit voor die man.

Jij zou hem oa. Aan kunnen klagen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 07:49
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Citaat:

1. Ja, eigenlijk een beetje wel.
2. Tuurlijk kan hij dat, zekers, maar toevallig ben ík op zijn pad gekomen.
3. Hij is zeker psychisch en seksueel gezond, we hebben gedate en het was gewoon normaal zoals ik het gewend ben.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 07:52
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Tot nu toe heb ik alleen nog maar antwoorden gehad van:

"Wat als dit, wat als dat.."

Maar "Wat als dit niet, wat als dat niet... "

Stelvoor, de relatie is 100% hetzelfde als "normaal". Wat is er dán nog verkeerd aan?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 11:32
Verwijderd
Dit is niet strafbaar. Een volwassene mag seks hebben met een 16 jarige en ouder. Heb je toevallig father-issues? Een relatie beginnen met een 35 jarige is behoorlijk ziekelijk. En ontzettend fout, vooral vanaf zijn kant. En ik denk dat je al je vrienden gedag kunt zeggen als zij er achter komen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Tot nu toe heb ik alleen nog maar antwoorden gehad van:

"Wat als dit, wat als dat.."

Maar "Wat als dit niet, wat als dat niet... "

Stelvoor, de relatie is 100% hetzelfde als "normaal". Wat is er dán nog verkeerd aan?
Als je er zelf zo over denkt, waarom vraag je dan hier wat mensen er van vinden? Als 't voor jou goed voelt, moet je er voor gaan. Wees je alleen wel bewust van wat áls.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 12:24
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Citaat:
Dit is niet strafbaar. Een volwassene mag seks hebben met een 16 jarige en ouder. Heb je toevallig father-issues? Een relatie beginnen met een 35 jarige is behoorlijk ziekelijk. En ontzettend fout, vooral vanaf zijn kant. En ik denk dat je al je vrienden gedag kunt zeggen als zij er achter komen...
Ik heb geen father-issues... Ziekelijk, fout? Leg uit... En als die vrienden weg gaan zijn ze me niet eens waard.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 12:24
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Citaat:
Als je er zelf zo over denkt, waarom vraag je dan hier wat mensen er van vinden? Als 't voor jou goed voelt, moet je er voor gaan. Wees je alleen wel bewust van wat áls.
Ik ben me bewust van wat áls. Dankje.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 12:43
Vowel
Vowel is offline
Maar waarom open je dan een topic als je je toch overal "bewust" van bent en eigenlijk je mening al klaar hebt en je besluit al genomen is?

Kijk, far be it for me to say dat je iets niet moet doen, en niemand hier kan dat besluit voor je nemen, maar het is natuurlijk logisch dat mensen er naar op reageren. Persoonlijk vind ik het ook ontzettend vreemd (en dan houd ik me nog in ) dat een 35-jarige man interesse heeft in een jochie van 16. Is er geen enkel deel van jou dat vraagtekens zet bij zijn intenties? Vraag jij je zelf niet af waarom hij niet op zoek gaat naar iemand die ouder is? Is er een reden waarom hij het bij jonge jongens probeert? Ik zeg niet dat het in 100% van de gevallen zo is, maar er is een hele grote kans dat er een niet al te zuivere reden achter zit. Snap je?

Ziekelijk is een groot woord, maar ik vind het ook icky. Ik vertrouw het niet en vind het nogal triest dat een kerel van 35 het moet zoeken bij middelbare scholieren. Maar goed, wij weten allemaal dat jij toch wel gaat doen wat je wilt doen en dat er niets is dat wij kunnen zeggen waardoor jij opeens van mening verandert. Dus dan rest mij nog te zeggen dat je voorzichtig moet doen, dat je niets moet gaan doen dat je niet wilt en dat je moet oppassen voor een eventuele machtsverhouding.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen father-issues... Ziekelijk, fout? Leg uit... En als die vrienden weg gaan zijn ze me niet eens waard.
Moet ik dat echt gaan uitleggen? Men vindt, net als ik, over het algemeen een relatie alleen normaal wanneer de twee personen zich ongeveer op hetzelfde ontwikkelingsniveau bevinden. Op jonge leeftijd is dit verschil max. een paar jaar, maar op oudere leeftijd kan er zeker 10 jaar of meer tussen zitten. Laten we zeggen... een 20 jarige jongen met een 16 jarige kan nog, maar als het meisje 13 is dan ga ik me afvragen of dat wel een gezonde relatie is. Hetzelfde geldt voor jou: die vent is meer dan 2 keer zo oud en is al bijna voor de helft van zijn leven volwassen. Jij moet nog volwassen worden. Daarom vind ik een relatie tussen mensen die zo'n gigantisch leeftijdsverschil hebben erg fout.

Dat zulke vrienden het jou niet waard zijn kan ik me voorstellen, maar jij zit straks wel met de gebakken peren.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 17:51
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Citaat:
Maar waarom open je dan een topic als je je toch overal "bewust" van bent en eigenlijk je mening al klaar hebt en je besluit al genomen is?

Kijk, far be it for me to say dat je iets niet moet doen, en niemand hier kan dat besluit voor je nemen, maar het is natuurlijk logisch dat mensen er naar op reageren. Persoonlijk vind ik het ook ontzettend vreemd (en dan houd ik me nog in ) dat een 35-jarige man interesse heeft in een jochie van 16. Is er geen enkel deel van jou dat vraagtekens zet bij zijn intenties? Vraag jij je zelf niet af waarom hij niet op zoek gaat naar iemand die ouder is? Is er een reden waarom hij het bij jonge jongens probeert? Ik zeg niet dat het in 100% van de gevallen zo is, maar er is een hele grote kans dat er een niet al te zuivere reden achter zit. Snap je?

Ziekelijk is een groot woord, maar ik vind het ook icky. Ik vertrouw het niet en vind het nogal triest dat een kerel van 35 het moet zoeken bij middelbare scholieren. Maar goed, wij weten allemaal dat jij toch wel gaat doen wat je wilt doen en dat er niets is dat wij kunnen zeggen waardoor jij opeens van mening verandert. Dus dan rest mij nog te zeggen dat je voorzichtig moet doen, dat je niets moet gaan doen dat je niet wilt en dat je moet oppassen voor een eventuele machtsverhouding.

Kijk hier kan ik wat mee. Maar leg mij is uit, stel voor hij vind mij heel ontzetten leuk, waarom zou hij dan toch naar iemand van zijn eigen leeftijd gaan zoeken? Wat doet leeftijd er nou precies toe?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 17:52
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Citaat:
Moet ik dat echt gaan uitleggen? Men vindt, net als ik, over het algemeen een relatie alleen normaal wanneer de twee personen zich ongeveer op hetzelfde ontwikkelingsniveau bevinden. Op jonge leeftijd is dit verschil max. een paar jaar, maar op oudere leeftijd kan er zeker 10 jaar of meer tussen zitten. Laten we zeggen... een 20 jarige jongen met een 16 jarige kan nog, maar als het meisje 13 is dan ga ik me afvragen of dat wel een gezonde relatie is. Hetzelfde geldt voor jou: die vent is meer dan 2 keer zo oud en is al bijna voor de helft van zijn leven volwassen. Jij moet nog volwassen worden. Daarom vind ik een relatie tussen mensen die zo'n gigantisch leeftijdsverschil hebben erg fout.

Dat zulke vrienden het jou niet waard zijn kan ik me voorstellen, maar jij zit straks wel met de gebakken peren.
Dit is typisch vooroordelen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 18:40
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Kijk hier kan ik wat mee. Maar leg mij is uit, stel voor hij vind mij heel ontzetten leuk, waarom zou hij dan toch naar iemand van zijn eigen leeftijd gaan zoeken? Wat doet leeftijd er nou precies toe?
Ik zeg toch helemaal nergens dat dat per se zou moeten? Wat ik probeer uit te leggen is dat het verschil in leeftijd tussen jullie (en niet alleen absoluut) ontzettend groot is, en dat je ermee moet oppassen dat er in veel gevallen een niet al te zuivere reden achter zit bij de oudste persoon.

Zo kan het bijvoorbeeld ook best voorkomen dat een man van 40 daadwerkelijk echte gevoelens heeft voor een meisje van 14, maar zeg nou zelf, dat zou jij toch ook niet vertrouwen? Nu ben jij 16 en is het in principe niet meer strafbaar (al zou hij wel door jou aangeklaagd kunnen worden) om bijvoorbeeld seks te hebben, maar je moet er wel bij stilstaan dat hij misschien niet zulke goede intenties heeft. En natuurlijk komt hij daar niet voor uit.

Nou goed, zoals ik al zei, wees gewoon voorzichtig. Ik ga echt niet iedereen over één kam scheren en ik geef meteen toe dat het in sommige gevallen wel "echt" is en niet één of andere viezerik (ik ken genoeg mensen die een relatie hebben met meer dan 10 jaar leeftijdsverschil), maar je moet er niet van uitgaan dat dit in ieder geval zo is. Pas in ieder geval op, want door het verschil kunnen de verhoudingen scheef worden. Dan krijg je een foute machtspositie. Jullie zitten allebei in heel andere fases in jullie leven en daar komen verschillende wensen en verwachtingen bij kijken (en niet alleen op seksueel gebied). Je moet oppassen dat hij geen overwicht gaat krijgen en jij jouw eigen wensen (en grenzen!) niet uit het oog verliest.

En nog eventjes iets anders: Ik denk dat ik het antwoord wel kan raden, maar heb je er al over nagedacht hoe je deze eventuele relatie aan je ouders gaat bekendmaken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zij er erg om zitten te springen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Niet veel, het gaat om de psychologische leeftijd. En daar zit bij jullie ongetwijfeld een gigantisch verschil in.

Citaat:
Dit is typisch vooroordelen
Dat heeft niets te maken met vooroordelen, dat is relatiepsychologie.

Citaat:
Ik zeg toch helemaal nergens dat dat per se zou moeten? Wat ik probeer uit te leggen is dat het verschil in leeftijd tussen jullie (en niet alleen absoluut) ontzettend groot is, en dat je ermee moet oppassen dat er in veel gevallen een niet al te zuivere reden achter zit bij de oudste persoon.

Zo kan het bijvoorbeeld ook best voorkomen dat een man van 40 daadwerkelijk echte gevoelens heeft voor een meisje van 14, maar zeg nou zelf, dat zou jij toch ook niet vertrouwen? Nu ben jij 16 en is het in principe niet meer strafbaar (al zou hij wel door jou aangeklaagd kunnen worden) om bijvoorbeeld seks te hebben, maar je moet er wel bij stilstaan dat hij misschien niet zulke goede intenties heeft. En natuurlijk komt hij daar niet voor uit.

Nou goed, zoals ik al zei, wees gewoon voorzichtig. Ik ga echt niet iedereen over één kam scheren en ik geef meteen toe dat het in sommige gevallen wel "echt" is en niet één of andere viezerik (ik ken genoeg mensen die een relatie hebben met meer dan 10 jaar leeftijdsverschil), maar je moet er niet van uitgaan dat dit in ieder geval zo is. Pas in ieder geval op, want door het verschil kunnen de verhoudingen scheef worden. Dan krijg je een foute machtspositie. Jullie zitten allebei in heel andere fases in jullie leven en daar komen verschillende wensen en verwachtingen bij kijken (en niet alleen op seksueel gebied). Je moet oppassen dat hij geen overwicht gaat krijgen en jij jouw eigen wensen (en grenzen!) niet uit het oog verliest.

En nog eventjes iets anders: Ik denk dat ik het antwoord wel kan raden, maar heb je er al over nagedacht hoe je deze eventuele relatie aan je ouders gaat bekendmaken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zij er erg om zitten te springen.
Hoe dan precies, vraag ik me af? Een (seksuele) relatie tussen een volwassene en iemand van 16 jaar of ouder is niet strafbaar en er is ook geen sprake van dwang.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoe dan precies, vraag ik me af? Een (seksuele) relatie tussen een volwassene en iemand van 16 jaar of ouder is niet strafbaar en er is ook geen sprake van dwang.
Hoe wat dan precies? Is dit een reactie op mijn post? Ik heb namelijk niet gezegd dat het strafbaar is..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Hoe wat dan precies? Is dit een reactie op mijn post? Ik heb namelijk niet gezegd dat het strafbaar is..
Ja, ik heb het deel waar ik op reageerde in dikgedrukte letters gezet. Je zegt dat hij hem zou kunnen aanklagen, dan moet er toch iets zijn gebeurd dat strafbaar is?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, ik heb het deel waar ik op reageerde in dikgedrukte letters gezet. Je zegt dat hij hem zou kunnen aanklagen, dan moet er toch iets zijn gebeurd dat strafbaar is?
Nou ja, ten eerste kun je iemand natuurlijk altijd aanklagen; of je wint is een tweede. Maar dat terzijde.

Als je seks hebt met iemand onder de 16 ben je sowieso strafbaar bezig (je kunt dan bijvoorbeeld door de ouders worden aangeklaagd, zelfs wanneer de jongen/het meisje in kwestie ermee instemt). Wanneer iemand onder de 18 is, ben je "in principe" niet meer strafbaar, tenzij de persoon zelf jou aanklaagt. Kijk, of je daadwerkelijk veroordeeld wordt is natuurlijk maar de vraag, want ze willen toch wel bewijs van misbruik ed. maar eh, ja.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Wanneer iemand onder de 18 is, ben je "in principe" niet meer strafbaar, tenzij de persoon zelf jou aanklaagt. Kijk, of je daadwerkelijk veroordeeld wordt is natuurlijk maar de vraag, want ze willen toch wel bewijs van misbruik ed. maar eh, ja.
Dan is het dus niet strafbaar . Het strafbare feit is dan misbruik ed., niet de (seksuele) relatie op zich.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2012, 01:30
Jackdaw
Jackdaw is offline
Ach, zo lang je er maar goed achterkomt dat hij oprecht is en zo lang het leuk is, is er niets mis met een leeftijdsverschil mijns inziens.. Niet strafbaar volgens mij inderdaad, als je jonger dan 16 zou zijn wel. En dan moet je ook nog bepaalde handelingen verrichten. En die hoeven volgens mij niet perse. Zeker niet als je net iemand kent..? En als je iemand nog maar net kent, zeker wil weten dat zijn intenties juist zijn (je kan mensen nooit doorzien, alleen jezelf kan je helemaal vertrouwen) en sowieso omdat je nog niet heel veel ervaring hebt op dat gebied zou ik even wachten met die bijzaken die strafbare handelingen zouden zijn als je jonger was dan 16........

Maatschappelijk gezien not-done? Vroeger was homo-zijn dat. Of misschien soms nog steeds.. En eigenlijk vind ik dat relaties met een groot leeftijdsverschil t zelfde is als homo-zijn. Een vorm van een relatie die niet standaard is. Steeds meer mensen accepteren homo's en ik denk dat ook steeds meer mensen grote leeftijdsverschillen zullen accepteren. Of jij degene bent die als ijsbreker te koop wil lopen met je relatie is een tweede. Dat is gewoon niet leuk. Maar je moet gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je niet helemaal eerlijk tegen mensen wilt zeggen hoe t zit met je vriend hoef je dat toch niet te doen? t zijn jouw zaken, niet die van hen!

Groetjes Vimi
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 05:13
Verwijderd
Citaat:
Dan is het dus niet strafbaar . Het strafbare feit is dan misbruik ed., niet de (seksuele) relatie op zich.
Maar het wordt dan wel anders behandeld dan wanneer het misbruik is van iemand die 18+ is, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 11:00
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar het wordt dan wel anders behandeld dan wanneer het misbruik is van iemand die 18+ is, volgens mij.
Dit ja, en er worden natuurlijk heel andere dingen in meegenomen, zoals bijvoorbeeld de eventuele machtspositie die de oudere man kan hebben. Als er bijvoorbeeld wordt gezegd: "Hij wilde al heel snel dingen, en eigenlijk wilde ik dat niet, maar ik was bang om "nee" te zeggen, omdat..." dan wordt daar heel anders naar gekeken bij iemand die 16 is dan bij iemand die 19 is.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 08:00
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Citaat:
Ach, zo lang je er maar goed achterkomt dat hij oprecht is en zo lang het leuk is, is er niets mis met een leeftijdsverschil mijns inziens.. Niet strafbaar volgens mij inderdaad, als je jonger dan 16 zou zijn wel. En dan moet je ook nog bepaalde handelingen verrichten. En die hoeven volgens mij niet perse. Zeker niet als je net iemand kent..? En als je iemand nog maar net kent, zeker wil weten dat zijn intenties juist zijn (je kan mensen nooit doorzien, alleen jezelf kan je helemaal vertrouwen) en sowieso omdat je nog niet heel veel ervaring hebt op dat gebied zou ik even wachten met die bijzaken die strafbare handelingen zouden zijn als je jonger was dan 16........

Maatschappelijk gezien not-done? Vroeger was homo-zijn dat. Of misschien soms nog steeds.. En eigenlijk vind ik dat relaties met een groot leeftijdsverschil t zelfde is als homo-zijn. Een vorm van een relatie die niet standaard is. Steeds meer mensen accepteren homo's en ik denk dat ook steeds meer mensen grote leeftijdsverschillen zullen accepteren. Of jij degene bent die als ijsbreker te koop wil lopen met je relatie is een tweede. Dat is gewoon niet leuk. Maar je moet gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je niet helemaal eerlijk tegen mensen wilt zeggen hoe t zit met je vriend hoef je dat toch niet te doen? t zijn jouw zaken, niet die van hen!

Groetjes Vimi
Zo denk ik er dus ook over! Eerlijk gezegd heb ik al heel wat ervaring haha.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 08:04
BoysloveBoys
BoysloveBoys is offline
Citaat:
Niet veel, het gaat om de psychologische leeftijd. En daar zit bij jullie ongetwijfeld een gigantisch verschil in.

Dat heeft niets te maken met vooroordelen, dat is relatiepsychologie.
PSYCHOLOGISCHE leeftijd. Aha. Fysiek en psychologisch. Maak daar even onderscheid tussen. Ik heb onderhand kunnen concluderen dat hij zich gedraag als rond de 25 of jonger. Ik gedraag me daar in tegen (van genoeg mensen gehoord) als 19/20 jaar.

Dit is wél vooroordelen, er word op voorhand gezegd dat een man van 35 jaar verkeerde intenties heeft.

Levensfase, klopt, dat is waar, maar als er liefde is moet daar toch plaats voor gemaakt kunnen worden?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 08:31
domie
domie is offline
het is jou eigen keus
maar uit ervaring heb ik al mee gemaakt dat de jonger persoon nog wilt stappen en lekker zijn ding doet
maar de oudere meestal wilt settelen en het uitgaansleven niet meer zijn ding is
de psygologische leeftijd kan daadwerkelijk op een gegeven moment een rol gaan spelen
het is in hoever hij jou er in kan volgen

heb jij de intensie om je sosiale vrijheid nu al op te geven ?
en is dit een flirt of wil je de rest van je leven met hem delen daar moet je ook nog eens over na denken
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 21:15
arPos
arPos is offline
Citaat:
Heb je toevallig father-issues? Een relatie beginnen met een 35 jarige is behoorlijk ziekelijk. En ontzettend fout.
Nou dan heb ik vast mother-issues
Oud 05-04-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Nou dan heb ik vast mother-issues
Als je een relatie hebt met een vrouw van die leeftijd ben je simpelweg een baas.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 13:09
arPos
arPos is offline
je spreekt jezelf nogal tegen maar enfin ik zal er niets van zeggen want ik ben een superbaas
Oud 06-04-2012, 13:42
Vowel
Vowel is offline
Aha, dus een man van 35 is een vieze oude vent als 'ie iets doet met een heel jong iemand, maar als het een vrouw is, is het opeens cool? Makes sense.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Aha, dus een man van 35 is een vieze oude vent als 'ie iets doet met een heel jong iemand, maar als het een vrouw is, is het opeens cool? Makes sense.
Dat klopt inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 14:07
arPos
arPos is offline
Volgens mij wil mijn oudere vriendin ook alleen maar in mijn broekie komen
Oud 06-04-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wil mijn oudere vriendin ook alleen maar in mijn broekie komen
Hoe oud is zij en hoe oud ben jij trouwens?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 14:56
joris19
joris19 is offline
ik zou zeggen, je kent wel het spreekwoord misschien wel,op een niet al te oude fiets moet je het leren. die (dame)fiets was 30 jaar oud, en dat was heel leuk, maar ja omstandigheden kunnen per persoon verschillen, bij mij was het
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Hey hey,

Ik ben 16 jaar Hij is 35 jaar
Woooooowwww
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:30
joris19
joris19 is offline
Tja het blijft moeilijk te beoordelen, nou ja bij mij was het met de buurvrouw, maar ja het is bij die éne keer gebleven, en dat was om niet gauw te vergeten, maar ik was 18....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
het is jou eigen keus
maar uit ervaring heb ik al mee gemaakt dat de jonger persoon nog wilt stappen en lekker zijn ding doet
maar de oudere meestal wilt settelen en het uitgaansleven niet meer zijn ding is
de psygologische leeftijd kan daadwerkelijk op een gegeven moment een rol gaan spelen
het is in hoever hij jou er in kan volgen

heb jij de intensie om je sosiale vrijheid nu al op te geven ?
en is dit een flirt of wil je de rest van je leven met hem delen daar moet je ook nog eens over na denken
Dit klopt inderdaad. In mijn geval is mn vriend ook een heel stuk ouder dan mij. Leeftijd maakt voor mij op zich niet uit. Het verschil is dus inderdaad dat hij niet uitgaat, waardoor ik ook niet meer uitga. Dit vind ik niet erg. Ik hou van hem en kan best zonder deze dingen wat anderen wel op mijn leeftijd doen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dit klopt inderdaad. In mijn geval is mn vriend ook een heel stuk ouder dan mij. Leeftijd maakt voor mij op zich niet uit. Het verschil is dus inderdaad dat hij niet uitgaat, waardoor ik ook niet meer uitga. Dit vind ik niet erg. Ik hou van hem en kan best zonder deze dingen wat anderen wel op mijn leeftijd doen.
Wil je niet uitgaan met je vriendinnen? Het doel van uitgaan is toch niet per se iemand ontmoeten o.i.d.? Als ik een vriendin heb ga ik wel uit hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Wil je niet uitgaan met je vriendinnen? Het doel van uitgaan is toch niet per se iemand ontmoeten o.i.d.? Als ik een vriendin heb ga ik wel uit hoor.
Mijn vriendinnen gaan zelf niet uit. Zijn vooral Marokkaanse en Turkse meisjes met wie ik omga. Toen ik een maandje met mn vriend had, was ik nog niet serieus. Ik was met een vriendin uitgegaan, kwam 6 's ochtends thuis en had veel mensen leren kennen op dat feestje. Mn vriend denkt dat ik dat weer ga doen. Heb hem al gezegd dat ik dat niet doe, zo was ik eerst en niet nu. Als je eenmaal hebt gelogen betekent dit niet dat je het altijd gaat doet. Volgens hem: eens een dief altijd een dief. Echt een k*t ouderwetse gedachte van hem.

Zoals ik al zei, uitgaan kan ik missen. Ik ga liever met hem uit, anders hoeft het niet. Ik ben een persoon dat snel jaloers word. Hij treedt wel eens op (bespeelt een instrument). Vandaag moet hij weer. Hier kan ik zo jaloers om worden, vooral omdat muzikanten veel aandacht krijgen wanneer ze op het podium staan. Maargoed ik ben zelf ook muzikant en krijg ook veel aandacht. Wat ik zelf moet leren is wanneer ik het normaal bij mezelf vind, het ook normaal bij hem moet kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 18:10
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hoe oud is zij en hoe oud ben jij trouwens?
zij is 40 en ik ben 24
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten