Advertentie | |
|
![]() |
|
Lekker gezellig naast elkaar, naar de film kijken, en niet direct maar....... na een half uurtje ongeveer dan voorzichtig je arm om haar heen doen, haalt ze je hand weg, dan vind ze je wel leuk....maar ook weer niet zo leuk, maar mag ze je dan laat ze je arm om haar schouders, dan weet je dat het wel goed zit, zo weet je een beetje meer waar je aan toe bent.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ja, Het is de meest voorzichtige.... eh..snelle...toe nadering, die werkt meestal en als je dan toch (helaas)
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
nu je het zegt, stel ze duwt je weg, dan was het inderdaad slimmer geweest om eerst langer te wachten :>
veel succes met film kijken met een wijf langs je dat boos op je is :> dat is mij nooit overkomen omdat ik gewoon geweldig ben. Oftewel, doe maar een beetje rustig aan ![]()
|
![]() |
ja misschien wel, maar ik wil eerst een beetje weten hoe het zit.. Want nu hebben we gewoon gesprekken, maar niet diepgaand of flirterig, maar beetje gewoon alledaagse dingen. Dus ja ik weet het niet ik wil wel beetje weten hoe het zit enzo als we die film gaan kijken.. Dus misschien heeft iemand tips om via sms beetje te flirten zonder dat het heel gemaakt over komt, lijkt me niet verstandig om uit het niets een beetje te gaan praten met; hee lekkerding, en hee schatje en xx ly enzo. Ik hoop dat iemand tips heeft hoe je kunt flirten via sms, of in ieder geval wat meer te weten kunt komen..
|
![]() |
|
Tja meiden verschillen onderling nogal die éne meid vind je een slome als je niet snel genoeg actie onderneemt en de andere meid vind je weer te snel, ach je merkt het gauw genoeg, meestal gaan ze tegen je aanzitten, dat is meestal wel het signaal dat ze willen dat je een arm om ze heen wil doen....zitten ze stijf in hun stoel dan weet je ook, dat je die arm om haar heen even moet uitstellen, tot eventueel een volgende film...
![]() |
![]() |
|
Knipoogjes, complimentjes geven, zeggen dat je niet kan wachten/erg veel zin hebt/er naar uitkijkt om haar weer te zien, enzo. Verder moet je gewoon een beetje creatief zijn en niet te bang zijn dat ze misschien wel doorkrijgt dat je haar leuk vindt. Natuurlijk is dat eng, als ze er misschien achterkomt, maar uiteindelijk is dat wel wat je wilt.
|
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe 2de date aanpakken tony1357 | 4 | 08-05-2015 13:17 | |
Liefde & Relatie |
Is dit normaal of niet? DarkMoontje | 56 | 10-11-2013 16:44 | |
Liefde & Relatie |
2e Date, filmpje kijken, gespannen KingKong | 12 | 20-10-2010 20:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat was jouw ergste date ooit? @Moon | 461 | 20-04-2007 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |