Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2012, 15:22
frankie010
frankie010 is offline
Hallo, ik ben een beetje ten einde raad.. Ik vind een meisje leuk, ik kende haar al wat langer (niet overdreven goed ofzo) maar speelde nooit iets. Sinds kort hebben we eigenlijk dagelijks wel smsgesprekken, vaak vanuit mijn initiatief, maar ook wel vanuit haar. Ik heb werkelijk geen idee of ze me 'leuk' vind aangezien dat moeilijk op te maken is uit smsgesprekken, de ene keer denk ik van wel de andere keer denk ik van niet. Er wordt niet heftig geflirt van beide kanten, maar wel gewoon leuke gesprekken, geen van die ongemakkelijke gesprekken ofzo. Tijdje terug hadden we een gesprek over een film die zij nog niet gezien had, en toen zei ik ; oh die gaan wij dan een keer samen kijken. Dat vond ze een goed idee. Nu wil ik uiteraard binnenkort die film met haar kijken. Alleen aangezien ik niet weet of ze me leuk vind weet ik niet hoe ik me dan moet gedragen tijdens de film, en ik heb een beetje het idee dat als ik echt iets met haar wil krijgen dat die film kijken cruciaal is, als je niets doet dan denkt ze oh oke, die ziet me gewoon als vriendin, en als er wel iets gebeurd dan kun je verder. 2e date en dan weet ik wel een beetje wat te doen enzo. Snappen jullie me? Ik hoop dat iemand tips heeft o.i.d
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2012, 15:52
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ja snap wat je bedoelt. Kun je niet meer met haar gaan flirten voordat jullie die film gaan kijken? Dat ze wel een beetje doorkrijgt dat jij haar ziet zitten.
Oud 04-04-2012, 16:24
frankie010
frankie010 is offline
Ja alleen is dat niet echt mijn sterktste punt, en via sms is dat ook erg lastig..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 17:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmm. Als jullie nou afspreken een half uurtje ofzo voor de film begint kunnen jullie eerst wat zitten en praten, en dan kun je haar bijvoorbeeld diep in haar ogen kijken en lachen en naar haar toe leunen als je zit, arm om haar heen leggen en dat soort dingen. Zeker als ze ook met jou flirt schat ik de kans redelijk groot in dat ze dat soort dingen gewoon toestaat en niet iets gaat roepen als 'NEE STOP HOU OP!'
Probeer wel een beetje te ontspannen.
Oud 04-04-2012, 17:48
frankie010
frankie010 is offline
Bedankt hier kan ik wat mee!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 19:38
Verwijderd
gewoon haar paar keer (per ongeluk aanraken) en heel lief doen dan moet ze het echt wel door hebben
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 22:28
Croque
Croque is offline
Je zal toch iets duidelijker moeten zijn dat je iets met haar wil.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 07:12
frankie010
frankie010 is offline
Ja is ook zo, misschien ben ik ook te bang een blauwtje te lopen. Maar heb het idee dat als het van een kant komt, dat ik dan door haar vriendinnen enzo beetje in de zeik zal worden genomen..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 07:24
Cherry Springs
Dan kunnen haar vriendinnen de pot op. Je gaat op een date met een meisje dat je leuk vindt, dus probeer je een move te maken. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar je bent in elk geval een vent, zelfs als je een blauwtje loopt. Hoort allemaal bij het leven, en niet geschoten is altijd mis.
Oud 05-04-2012, 09:38
Croque
Croque is offline
Ik heb ook al een blauwtje gelopen, maar dat was een leuk meisje en die ging dus niks rondvertellen. Het was niet leuk maar de andere keren had ik meer succes
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 13:53
frankie010
frankie010 is offline
Ja dat is ook wel zo.. Maar heb het idee dat of ze me gewoon leuk/aardig vind en dat ze daarom met me praat maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ze alles laat lezen aan haar vriendinnen en dat ze er om lachen enzo. Dus daarom durf ik in ieder geval via sms nog geen 'move' te maken.. Dat vind ik sowieso lastig via sms.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 13:55
Carbi
Carbi is offline
dan ga je toch film kijken en dan ga je zoenen.
Oud 05-04-2012, 13:59
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
dan ga je toch film kijken en dan ga je zoenen.
opzich heeft hij een punt...vroeger ging ik idd zo vaak film kijken op mijn kamer met een vriendin(in stadium misschien ook meer), en geen enkele heeft een potje zoenen geweigerd...
Oud 05-04-2012, 14:28
joris19
joris19 is offline
Lekker gezellig naast elkaar, naar de film kijken, en niet direct maar....... na een half uurtje ongeveer dan voorzichtig je arm om haar heen doen, haalt ze je hand weg, dan vind ze je wel leuk....maar ook weer niet zo leuk, maar mag ze je dan laat ze je arm om haar schouders, dan weet je dat het wel goed zit, zo weet je een beetje meer waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 14:32
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
Lekker gezellig naast elkaar, naar de film kijken, en niet direct maar....... na een half uurtje ongeveer dan voorzichtig je arm om haar heen doen, haalt ze je hand weg, dan vind ze je wel leuk....maar ook weer niet zo leuk, maar mag ze je dan laat ze je arm om haar schouders, dan weet je dat het wel goed zit, zo weet je een beetje meer waar je aan toe bent.
wel direct dus
Oud 05-04-2012, 14:50
joris19
joris19 is offline
Ja, Het is de meest voorzichtige.... eh..snelle...toe nadering, die werkt meestal en als je dan toch (helaas) een blauwtje loopt (misser) is de teleurstelling minder zwaar, maar hoe langer je wacht, hoe zwaarder de teleurstelling als je dan een blauwtje loopt......om het zo maar even te noemen.......
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 14:52
Carbi
Carbi is offline
nu je het zegt, stel ze duwt je weg, dan was het inderdaad slimmer geweest om eerst langer te wachten :>
veel succes met film kijken met een wijf langs je dat boos op je is :>

dat is mij nooit overkomen omdat ik gewoon geweldig ben.
Oftewel, doe maar een beetje rustig aan
Oud 05-04-2012, 15:00
frankie010
frankie010 is offline
ja misschien wel, maar ik wil eerst een beetje weten hoe het zit.. Want nu hebben we gewoon gesprekken, maar niet diepgaand of flirterig, maar beetje gewoon alledaagse dingen. Dus ja ik weet het niet ik wil wel beetje weten hoe het zit enzo als we die film gaan kijken.. Dus misschien heeft iemand tips om via sms beetje te flirten zonder dat het heel gemaakt over komt, lijkt me niet verstandig om uit het niets een beetje te gaan praten met; hee lekkerding, en hee schatje en xx ly enzo. Ik hoop dat iemand tips heeft hoe je kunt flirten via sms, of in ieder geval wat meer te weten kunt komen..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 15:05
joris19
joris19 is offline
Tja meiden verschillen onderling nogal die éne meid vind je een slome als je niet snel genoeg actie onderneemt en de andere meid vind je weer te snel, ach je merkt het gauw genoeg, meestal gaan ze tegen je aanzitten, dat is meestal wel het signaal dat ze willen dat je een arm om ze heen wil doen....zitten ze stijf in hun stoel dan weet je ook, dat je die arm om haar heen even moet uitstellen, tot eventueel een volgende film...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 15:08
Carbi
Carbi is offline
jullie gaan toch al samen een film kijken? trek haar gewoon tegen je aan tijdens die film en vertel haar wat je voor haar voelt.
Oud 05-04-2012, 15:24
frankie010
frankie010 is offline
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.. ik wil wel beetje voorkennis hebben.. niemand subtiele flirttips voor sms?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
opzich heeft hij een punt...vroeger ging ik idd zo vaak film kijken op mijn kamer met een vriendin(in stadium misschien ook meer), en geen enkele heeft een potje zoenen geweigerd...
Hahah herkenbaar dit ja...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 16:33
bierkoning
bierkoning is offline
is er al een kusje in het einde van een sms? begin daar is mee anders, kijk wat ze terug stuurt...
Oud 05-04-2012, 18:40
frankie010
frankie010 is offline
Haha ja hoor dat wel, maar dat is niet zo speciaal he. Geen andere tip?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 11:09
Cherry Springs
Knipoogjes, complimentjes geven, zeggen dat je niet kan wachten/erg veel zin hebt/er naar uitkijkt om haar weer te zien, enzo. Verder moet je gewoon een beetje creatief zijn en niet te bang zijn dat ze misschien wel doorkrijgt dat je haar leuk vindt. Natuurlijk is dat eng, als ze er misschien achterkomt, maar uiteindelijk is dat wel wat je wilt.
Oud 06-04-2012, 13:05
frankie010
frankie010 is offline
Ja is ook zo, maar ik wil haar zegmaar niet stalken. Door constant te smsen ed.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 14:56
Croque
Croque is offline
Citaat:
is er al een kusje in het einde van een sms? begin daar is mee anders, kijk wat ze terug stuurt...
Ha dat doet iedereen hoor
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:02
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ha dat doet iedereen hoor
Ik doe dat echt niet bij iedereen hoor. Alleen bij goede vriendinnen en mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 16:26
frankie010
frankie010 is offline
Iemand nog tips voor flirten via sms?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 23:49
Verwijderd
Dat ze al toestemt met je om een film te kijken zegt al veel. Samen gezellig een film kijken, alleen jullie tweeën.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 08:42
frankie010
frankie010 is offline
Ja dat is ook wel zo, alleen heb toch het idee dat het initiatief constant bij mij ligt, dat ik steeds het gesprek moet beginnen, maar wil dat best, maar wil ook niet zon stalker zijn die constant smst zegmaar..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 09:21
Cherry Springs
Citaat:
Iemand nog tips voor flirten via sms?
Wat wil je nou nog meer voor tips horen? Er is geen magische code waarin je kunt smsen die ervoor zorgt dat zij jou plotsklaps superleuk vindt. Probeer gewoon dingen, zeg haar wat je haar wil zeggen en doe niet zo moeilijk over flirten via smsen. Focus je liever op flirten als je haar echt voor je hebt.
Oud 07-04-2012, 09:26
Croque
Croque is offline
Flirten komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is ook wel zo, alleen heb toch het idee dat het initiatief constant bij mij ligt, dat ik steeds het gesprek moet beginnen, maar wil dat best, maar wil ook niet zon stalker zijn die constant smst zegmaar..
Is ze verlegen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 20:52
frankie010
frankie010 is offline
Nee zeker niet. Maar ik moet zegmaar altijd het 1e sms'je sturen, en dan kunnen we meestal wel gewoon lang praten. Maar als ik geen initiatief zou nemen zou er niet gesmst worden (denk ik)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 11:29
bierkoning
bierkoning is offline
je kunt het ook gewoon vragen natuurlijk, dan weet je het gewoon
Reageren

Regels voor berichten