Oud 12-04-2012, 18:20
cybertulpje
cybertulpje is offline
Hoe kan het toch dat ik zo gek ben op likken. Als ik eenmaal aan het likken ga is het net een postzegel die blijft hangen aan mijn tong in vindt het heerlijk. Vooral als je de ander tot een hoogtepunt likt en zij dan schokkend in je mond klaarkomt mmmmmm heelijk. Hebben jullie dit ook
Oud 12-04-2012, 18:22
Mimuna
Mimuna is offline
Hangt af van je voorkeur.
Oud 12-04-2012, 19:37
Verwijderd
nee
Oud 12-04-2012, 20:29
tulpje22
tulpje22 is offline
nee
Oud 12-04-2012, 21:48
Verwijderd
nee
Oud 13-04-2012, 08:17
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
niet eens bijna
Oud 13-04-2012, 10:43
domie
domie is offline
niet echt
Oud 13-04-2012, 15:33
joris19
joris19 is offline
Niet om iets maar ik kom liever schokkend (liever zonder condoom) in een leuke dame klaar, likken kan wel lekker zijn maar als je meisje al is klaargekomen, en jij moet nog komen, dan heb je een probleem, want de meeste (enkele uitgezonderd) dames hebben nadat ze zijn klaargekomen geen zin meer, om jou nog effe te laten komen. dus je misschien is het handiger om haar in de stemming te brengen met gelik, en dan hup.....je pik in haar doosje....zou zeggen bewaar het likken als pauze voor jezelf om haar bezig te houden tot je zelf weer je zaakje overeind kan krijgen....zo ongeveer.....
Oud 13-04-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
want de meeste (enkele uitgezonderd) dames hebben nadat ze zijn klaargekomen geen zin meer, om jou nog effe te laten komen.
Dan moet ik je toch aanraden om eens met andere meisjes om te gaan want zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. En dat is maar goed ook.
Oud 13-04-2012, 15:47
joris19
joris19 is offline
Citaat:
Dan moet ik je toch aanraden om eens met andere meisjes om te gaan want zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. En dat is maar goed ook.
maar dat doe ik ook, maar ja soms heb je van die meiden ertussen
Oud 13-04-2012, 16:25
Verwijderd
Je zegt net dat je die er meestal tussen hebt zitten.
Oud 13-04-2012, 19:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zulks is mij ook onbekend.
Oud 13-04-2012, 19:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En hoezo moet je tijdens het batsen tussendoor befpauzes nemen om weer een erectie te krijgen? Huh?
Oud 13-04-2012, 19:43
cybertulpje
cybertulpje is offline
Wat klinkt dat toch heerlijk tijdens het batsen hahaah lekker hoor.
Oud 13-04-2012, 20:58
Mati
Mati is offline
Befpauzes????
Oud 13-04-2012, 22:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 14-04-2012, 10:09
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Niet om iets maar ik kom liever schokkend (liever zonder condoom) in een leuke dame klaar, likken kan wel lekker zijn maar als je meisje al is klaargekomen, en jij moet nog komen, dan heb je een probleem, want de meeste (enkele uitgezonderd) dames hebben nadat ze zijn klaargekomen geen zin meer, om jou nog effe te laten komen. dus je misschien is het handiger om haar in de stemming te brengen met gelik, en dan hup.....je pik in haar doosje....zou zeggen bewaar het likken als pauze voor jezelf om haar bezig te houden tot je zelf weer je zaakje overeind kan krijgen....zo ongeveer.....
Jouw gezever wordt met de dag ongeloofwaardiger, hoor. Heb jij überhaupt al eens seks gehad? Want zo klinkt het niet. En als je "meestal" van dit soort meisjes je bed in krijgt heb je gewoon echt een slechte smaak, want blijkbaar val je op egoïstische kutwijven.
Oud 14-04-2012, 14:39
arPos
arPos is offline
ja ik hou wel van een partijtje likken
Oud 16-04-2012, 16:57
bierkoning
bierkoning is offline
Fijn, ik vind beffen niet vervelend hoor, leuk om je partner te laten genieten. en wat betreft Joris19 ben ik met Reverend en Vowel. Ik heb ook niet meegemaakt dat een meisje zich omdraait als ze gekomen is.
Oud 16-04-2012, 22:42
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Befpauzes????
Beffpauze
Oud 17-04-2012, 14:13
joris19
joris19 is offline
Citaat:
Jouw gezever wordt met de dag ongeloofwaardiger, hoor. Heb jij überhaupt al eens seks gehad? Want zo klinkt het niet. En als je "meestal" van dit soort meisjes je bed in krijgt heb je gewoon echt een slechte smaak, want blijkbaar val je op egoïstische kutwijven.
Wel eens?? regelmatig, als de kans zich voordoet maar ik hou geen tellerstand bij, je hebt gewoon meiden in alle maten een types, ook als het om karakter gaat, een kutwijf voor een avondje na het stappen vind ik ook prima, is zijn ook best lekker, als ik mijn spreekwoordelijke ei voor dat nachtje na het stappen tenminste maar kwijt kan, het zogenaamde voor een keertje, is altijd beter dan, ofwel beter iets dan helemaal niets, dat is niet grof of egoistisch bedoelt, en heeft niks met slechte smaak te maken, er is wel een verschil tussen dames die gezellig zijn om een avondje mee te stappen, en dames waar je echt een relatie mee zou willen, en het is niet rot bedoelt maar ik ben gewoon een jager, op jacht naar lekkere meiden, sommige meiden snel, en mag je gelijk de zelfde avond al, en andere meiden daar moet je meer moeite voor doen, en ja als je de zelfde avond al met een lekkere meid, de koffer in mag duiken, waarom zou je dat dan uitstellen, gewoon de kans nemen, als die zich aandient, om het zo maar even te noemen, alleen jammer dat als een dame zoiets doet, is ze een goedkoop wijf of een slettebak, en meer van dat soort termen, en als een jongen het doet is hij de bink, ofwel de jager, de versierder enz.
Oud 17-04-2012, 14:47
Verwijderd
Je moet wat meer komma's gebruiken anders is het zo onduidelijk.

Maar inderdaad dude. Voor iemand die zo'n "jager" is klink je wel heel maagdelijk.
Oud 17-04-2012, 15:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je moet wat meer komma's gebruiken anders is het zo onduidelijk.

Maar inderdaad dude. Voor iemand die zo'n "jager" is klink je wel heel maagdelijk.
Dit ja.
Oud 17-04-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
, alleen jammer dat als een dame zoiets doet, is ze een goedkoop wijf of een slettebak, en meer van dat soort termen, en als een jongen het doet is hij de bink, ofwel de jager, de versierder enz.
Gooi d'r anders ff een cliché tussendoor zeg.
Oud 17-04-2012, 15:18
Verwijderd
neeee
Oud 17-04-2012, 15:58
pietje01
pietje01 is offline
Citaat:
Hoe kan het toch dat ik zo gek ben op likken. Als ik eenmaal aan het likken ga is het net een postzegel die blijft hangen aan mijn tong in vindt het heerlijk. Vooral als je de ander tot een hoogtepunt likt en zij dan schokkend in je mond klaarkomt mmmmmm heelijk. Hebben jullie dit ook
Je hebt gelijk ik vind het ook top, het liefst nog met je vinger de g-spot bewerken

En dan wat bij sommige lukt spuitend te laten komen!!

Toppie, en heb nog niet meegemaakt, dat ik dan niet meer aan mijn behoefte mag komen.
Oud 18-04-2012, 23:41
joris19
joris19 is offline
Citaat:
Beffpauze
Alle pauzes kunnen koffiepauze, theepauze, lunchpauze , maar geen beffpauze
Oud 19-04-2012, 07:41
pietje01
pietje01 is offline
Citaat:
Beffpauze
?????????
Oud 19-04-2012, 09:06
Pluis
Pluis is offline
ik geloof niet dat dit ontopic nog iets gaat worden, zeker niet als bepaalde users met meerdere accounts met zichzelf gaan praten.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten